Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 18 דקות, teyal כתב:

 

לבעוט בכלב קטן חסר ישע השוקל 3 קילו בגלל שנבח עליכם? על מה ולמה?

20181226_162333.jpg

אף אחד לא כתב דבר כזה בשרשור. 

כלב יכול לנבוח עד מחר. 

כלב יכול גם לעמוד לידי ולנבוח על משהו אחר עד מחר. 

אבל כלב שמסתער ובה לתקוף אדם? למה זה לא לגיטימי שהילד יגן על עצמו? באמת אני שואל, נניח ופניצ׳ר בא לנשוך את הילד שלי, לתת לו לנשוך אותו כי הוא קטן ובקושי יש שיניים? ברצינות רגע. 

נ.ב. הכלב שלך מאוד חמוד.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • תגובות 202
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
לפני 19 דקות, teyal כתב:

אתם תמונת המראה של האלימות הכללית כאן

מי שהתחיל את האלימות זה אתה.

 

לאפשר לכלב שלך להתקרב לאדם שלא מעוניין בכך תוך כדי שהוא נובח, זו בריונות אלימה לכל דבר, ולא שונה מכל בהמה ישראלית מצוייה שתפתח ג׳ורה על אדם ברחוב תוך שהיא עומדת לו בתוך הפרצוף. 

 

אז אם זו תהיה אישה קטנה אולי אותך זה לא יפחיד, זה לא משנה את העובדה שזו התנהגות אלימה.

 

עכשיו גם מובן למה המלטז הקטן שלך מתנהג כמו ערס קטן למרות שאתם ״אנשים סופר רגועים״. לא שונה מאותם הורים שעומדים וצוחקים כשהילד שלהם מתנהג כמו בריון כלפי אחרים, או מאותו זוג מהמקרה שפתח את השרשור, אנשים שלא רואים אף אחד חוץ מעצמם.

אפילו מהנסיון להסביר לך שכדאי לטפל בהתנהגות הזו לטובת הכלב התעלמת, כך שאפילו ממנו לא ממש אכפת לך.

 

עריכה אחרונה על ידי Be roo
  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 1
פורסם

לא מדובר על לבעוט בכלב משוחרר שתוקף.

מדובר על לבעוט כלב קטן מרוסן שנובח עליך.

שזה בערך המקרה של הפקינז במעלית.

כלב נובח, מה אתם רוצים שיעשה? שידבר אנגלית?

 

 

לפני 1 דקה, Be roo כתב:

מי שהתחיל את האלימות זה אתה.

 

לאפשר לכלב שלך להתקרב לאדם שלא מעוניין בכך תוך כדי שהוא נובח, זו בריונות אלימה לכל דבר, ולא שונה מכל בהמה ישראלית מצוייה שתפתח ג׳ורה על אדם ברחוב תוך שהיא עומדת לו בתוך הפרצוף. 

 

אז אם זו תהיה אישה קטנה אולי אותך זה לא יפחיד, זה לא משנה את העובדה שזו התנהגות אלימה.

 

עכשיו גם מובן למה המלטז הקטן שלך מתנהג כמו ערס קטן למרות שאתם ״אנשים סופר רגועים״. לא שונה מאותם הורים שעומדים וצוחקים כשהילד שלהם מתנהג כמו בריון כלפי אחרים, או מאותו זוג מהמקרה שפתח את השרשור, אנשים שלא רואים אף אחד חוץ מעצמם.

אפילו מהנסיון להסביר לך שכדאי לטפל בהתנהגות הזו לטובת הכלב התעלמת, כך שאפילו ממנו לא ממש אכפת לך.

 

ואיך הסקת ממה שכתבתי שאני מאפשר לכלב להתקרב לאנשים?

בנית תילי תלים של ניתוחים על סמך מה?

הכלב שלי מרוסן ברתמה ואפילו לא ברצועה נמתחת.

 

פורסם
לפני 6 דקות, teyal כתב:

 

 

 

ואיך הסקת ממה שכתבתי שאני מאפשר לכלב להתקרב לאנשים?

בנית תילי תלים של ניתוחים על סמך מה?

הכלב שלי מרוסן ברתמה ואפילו לא ברצועה נמתחת.

 

אז מה אתה רוצה? מי דיבר עליך?
תצא עם הכלב לטייל, שמור אותו קרוב ושלום על ישראל.
אם הוא נובח מרחוק שינבח. אם אתה נותן לו להתקרב לילד קטן או לאישה שמפחדת, לא מגיב, והאבא משחרר לו אחת אל תתלונן. זהו.

  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)

כלב שנובח בלי הפסקה ומנסה לתקוף אנשים, במוקדם או במאוחר יתקוף.

מה זה קשור שהוא מרוסן? היום מרוסן מחר ישתחרר ויתקוף כמו שתקף את אבא שלי.

לא מקובל אלי שבעלים חסרי אחריות יתקרבו אלי עם הכלב שלהם, כשהוא נובח בלי הפסקה, עד שכבר מתחיל לצאת לו קצף מהפה ולהיחנק מהנביחות של עצמו.

ומה זה קשור בכלל אם מדובר בכלב גדול או קטן? 

יש פה אנשים שיש להם פטיש לכלבים... הזוי...

לפני 23 דקות, Be roo כתב:

מי שהתחיל את האלימות זה אתה.

 

לאפשר לכלב שלך להתקרב לאדם שלא מעוניין בכך תוך כדי שהוא נובח, זו בריונות אלימה לכל דבר, ולא שונה מכל בהמה ישראלית מצוייה שתפתח ג׳ורה על אדם ברחוב תוך שהיא עומדת לו בתוך הפרצוף. 

 

אז אם זו תהיה אישה קטנה אולי אותך זה לא יפחיד, זה לא משנה את העובדה שזו התנהגות אלימה.

 

עכשיו גם מובן למה המלטז הקטן שלך מתנהג כמו ערס קטן למרות שאתם ״אנשים סופר רגועים״. לא שונה מאותם הורים שעומדים וצוחקים כשהילד שלהם מתנהג כמו בריון כלפי אחרים, או מאותו זוג מהמקרה שפתח את השרשור, אנשים שלא רואים אף אחד חוץ מעצמם.

אפילו מהנסיון להסביר לך שכדאי לטפל בהתנהגות הזו לטובת הכלב התעלמת, כך שאפילו ממנו לא ממש אכפת לך.

 

סיכמת מאוד יפה את השרשור!

מסכים עם כול מילה שלך!

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
פורסם
לפני 24 דקות, teyal כתב:

לא מדובר על לבעוט בכלב משוחרר שתוקף.

מדובר על לבעוט כלב קטן מרוסן שנובח עליך.

אז הוא לא בטווח בעיטה.

אם הוא בטווח בעיטה אז או שהוא לא מרוסן או שאתה לא מרוסן.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 12 דקות, דניאל1983 כתב:

יש פה אנשים שיש להם פטיש לכלבים... הזוי...

 

ומצד שני יש פה את מי שבוערת בו שנאה לכלל הכלבים, קל להבין זאת בין השורות (אפילו שסופר שפעם לסבתא רבתא של דוד שלו משה היה כלב לדקותיים). משעשע לראות את הדיון בין אלה לאלה.

  • מצחיק 1
פורסם

אל תנסה להפוך את זה לדיון אוהב/שונא כלבים.

 

לפני 31 דקות, teyal כתב:

לא מדובר על לבעוט בכלב משוחרר שתוקף.

מדובר על לבעוט כלב קטן מרוסן שנובח עליך.

שזה בערך המקרה של הפקינז במעלית.

כלב נובח, מה אתם רוצים שיעשה? שידבר אנגלית?

 

ואיך הסקת ממה שכתבתי שאני מאפשר לכלב להתקרב לאנשים?

בנית תילי תלים של ניתוחים על סמך מה?

הכלב שלי מרוסן ברתמה ואפילו לא ברצועה נמתחת.

 

כמו שאמרו לך מספר פעמים זה לא המקרה המדובר. אף אחד לא חושב אפילו בצחוק לבעוט בסתם כלב שנובח ומי שכן כמו שאמרת שיילך לטיפול.

 

אנשים אומרים לך שהם היו מתנהגים בצורה של הגנה עצמית במידה וכלב היה תוקף אותם.

 

לפני כמה חודשים הלכתי ברחוב ואיזה כלב קטן כזה שהבעלים שלו היה עסוק בטלפון והיה עם רצועה נמתחת כזאת רץ אלי ונשך אותי ברגל. 

זה לא חדר את המכנס או אם כן ממש שריטה קטנה. לא בעטתי בו, כי זה נראה לי טיפשי לבעוט בכלב כזה, אם כבר לבעוט בבעלים המפגר שלו.

אבל אם מישהו היה משחרר לו בעיטה, בוא נגיד שלא הייתי מאוד מופתע או לא שלא הייתי מבין למה.

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 46 דקות, teyal כתב:

 

כלב נובח, מה אתם רוצים שיעשה? שידבר אנגלית?

תשובה שבאה מכל ערס עם כלב נובח ביד. אתה תמיד צועק על אנשים? למה אתה חושב שכלב שנובח על אנשים זה תקין ובסדר?  נתחיל משם

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
לפני 52 דקות, teyal כתב:

ואיך הסקת ממה שכתבתי שאני מאפשר לכלב להתקרב לאנשים?

לאור זה שהתנגדת לזה שיבעטו בו, סימן שהוא במרחק בעיטה, ואתה אפשרת לו להתקרב למרחק הזה.

ולאור העובדה שבשום שלב לא כתבת שאתה מרסן אותו ומונע ממנו להתקרב.

ולאור זה שניסה שטענת שזה מצחיק כשהכלב שלך נובח באמוק על כל מה שזז, בטענה שזה לא מפחיד אף אחד ומבלי להבין שזה גם לא נעים לכלב.

כל אלה לא מציירים תמונה של אדם שמרסן את הכלב שלו, שם לו גבולות, ושם פס על אחרים.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

בנוסף רוצה להוסיף, הזוי עד כמה מערכת החוקתית והמשפטית חלשה במדינה שלנו.

לפי דעתי, השוטר שהגיע לאחר מקרה הנשיכה, היה צריך מידית לעצור את בעל הכלב ולפתוח לו תיק באשמת רשלנות ותקיפה חמורה.

ואת הכלב שלו היה צריך להרחיק מבני אדם עד שיעבור אילוף יסודי ויפסיק להוות סכנה לציבור.

זה פשוט טמטום לשים אותו בהסגר לשבוע בלבד...

מה ישתנה אחרי זה? הכלב ישאר אותו דבר וגם הבעלים... 

פורסם
לפני 39 דקות, Be roo כתב:

לאור זה שהתנגדת לזה שיבעטו בו, סימן שהוא במרחק בעיטה, ואתה אפשרת לו להתקרב למרחק הזה.

ולאור העובדה שבשום שלב לא כתבת שאתה מרסן אותו ומונע ממנו להתקרב.

ולאור זה שניסה שטענת שזה מצחיק כשהכלב שלך נובח באמוק על כל מה שזז, בטענה שזה לא מפחיד אף אחד ומבלי להבין שזה גם לא נעים לכלב.

כל אלה לא מציירים תמונה של אדם שמרסן את הכלב שלו, שם לו גבולות, ושם פס על אחרים.

זה מה שכתבתי ועוד בתחילת השרשור:

"העבריין קשור כל הזמן ולא עם רצועה נמתחת"

מה שלא מנע את הטפות המוסר שחטפתי, וגם ממך.

בנוסף כתבתי שהקורקיניטים של ווינד והאוטו זבל הכי מעצבנים אותו.

כנראה שההומור לא הובן, מפני שגם על זה חטפתי.

לפני 52 דקות, Mech Morphix כתב:

תשובה שבאה מכל ערס עם כלב נובח ביד

 "ערס" תקרא לחברים שלך.

  • רעיון גרוע 1
פורסם
לפני 3 דקות, teyal כתב:

זה מה שכתבתי ועוד בתחילת השרשור:

"העבריין קשור כל הזמן ולא עם רצועה נמתחת"

מה שלא מנע את הטפות המוסר שחטפתי, וגם ממך.

בנוסף כתבתי שהקורקיניטים של ווינד והאוטו זבל הכי מעצבנים אותו.

כנראה שההומור לא הובן, מפני שגם על זה חטפתי.

 "ערס" תקרא לחברים שלך.

בכול מדינה מתוקנת הייתה מקבל כול יום קנסות מפקחים ותביעות מאזרחים.

פה אנשים כמוך חוגגים כי הכול מותר...

לפי דעתי, אנשים עם יחס לאחר והתנהגות כמו שלך מהווים סכנה לציבור!

זאות דעתי.

פורסם
לפני 8 דקות, דניאל1983 כתב:

בנוסף רוצה להוסיף, הזוי עד כמה מערכת החוקתית והמשפטית חלשה במדינה שלנו.

לפי דעתי, השוטר שהגיע לאחר מקרה הנשיכה, היה צריך מידית לעצור את בעל הכלב ולפתוח לו תיק באשמת רשלנות ותקיפה חמורה.

ואת הכלב שלו היה צריך להרחיק מבני אדם עד שיעבור אילוף יסודי ויפסיק להוות סכנה לציבור.

זה פשוט טמטום לשים אותו בהסגר לשבוע בלבד...

מה ישתנה אחרי זה? הכלב ישאר אותו דבר וגם הבעלים... 

כנראה שהשוטר לא כ"כ האמין לסיפורים וקלט שיש כאן סכסוך שכנים.
המשטרה די מקפידה על תקיפות, הסעיף נקרא "אי נקיטת זהירות בחיה"
בכלל, לפני שרצתם למשטרה הייתם אמורים לגשת לטיפול רפואי והרופא המטפל
אמור לדווח למשרד הבריאות, עשיתם את זה בכלל? 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...