Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 12 דקות, teyal כתב:

זה מה שכתבתי ועוד בתחילת השרשור:

"העבריין קשור כל הזמן ולא עם רצועה נמתחת"

מה שלא מנע את הטפות המוסר שחטפתי, וגם ממך.

לפני 6 דקות, דניאל1983 כתב:

בכול מדינה מתוקנת הייתה מקבל כול יום קנסות מפקחים ותביעות מאזרחים.

למה? כי הכלב שלו קשור?
שחרר מהבחור (זו לא המלצה), אתה מגיב בלי לקרוא אפילו..

 

יום טוב גם לך

  • תגובות 202
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
לפני 35 דקות, דניאל1983 כתב:

בכול מדינה מתוקנת הייתה מקבל כול יום קנסות מפקחים ותביעות מאזרחים.

פה אנשים כמוך חוגגים כי הכול מותר...

לפי דעתי, אנשים עם יחס לאחר והתנהגות כמו שלך מהווים סכנה לציבור!

זאות דעתי.

קנסות ותביעות בגין מה? על מלטז ברצועה שנובח?
ד.א בודק האיות הוא החבר הכי טוב שלך.
"הייתה"="היית"
"זאות דעתי"= "זאת דעתי"="זוהי דעתי"="זו דעתי"
"כול"="כל"

עריכה אחרונה על ידי teyal
  • משעמם 1
פורסם
לפני 12 דקות, teyal כתב:

"העבריין קשור כל הזמן ולא עם רצועה נמתחת"

זה שהוא קשור לא מחייב שהוא לא קרוב.

לך אולי הסיטואציה ברורה בראש, אבל לא חסרים מקרים של כלבים קשורים שמתנפלים על מי שעובר לידם.

 

לפני 14 דקות, teyal כתב:

מה שלא מנע את הטפות המוסר שחטפתי, וגם ממך.

אם תחזור אחורה תראה שהתגובה הראשונה ממני לא כללה הטפת מוסר, אלא נסיון להסביר לך שהמצב שאתה מתאר הוא בעית התנהגות של הכלב, כי ברור שאתה לא רואה זאת כך, ושלטובת הכלב עדיף לטפל בה, גם אם היא לא אקוטית. נקודה שטרם התייחסת אליה. כנראה שזה משעשע אותך מספיק מכדי שתנסה להבין שאולי יש כאן בעיה. 

 

את הטפת המוסר שלי קיבלת אחרי שקראתי את תגובותיך המתלהמות בשרשור, הירידה לפסים אישיים של גולשים אחרים, וחוסר היכולת להבין את ההבחנות שמוצגות לך בין מקרים שונים שמצדיקים תגובות שונות, ושאף אחד כאן,לא הולך ובועט בכלבים ברחוב להנאתו. לעומת זאת נראה שאתה נהנה לראות את הכלב שלך מתעצבן, ולא מבין למה הוא מתנהג ככה למרות שאתה אתם כל כך רגוע.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 2 דקות, Be roo כתב:

נראה שזה משעשע אותך מספיק מכדי שתנסה להבין שאולי יש כאן בעיה

 

לפני 2 דקות, Be roo כתב:

לעומת זאת נראה שאתה נהנה לראות את הכלב שלך מתעצבן

טוב שאת מקפידה על "נראה" לא הייתי מצפה מעו"ד לפחות מכך.

לגופו של כלב, ורק על מנת לסגור את הפינה הזו.

העבריין היה אצל 4 מאלפים, כולל מאלף שגר אצלנו בבניין.

זה הכלב, אין מה לעשות, יצא על הקצה שבגזע שלו, שגם ככה לא ידוע ככגזע רגוע.

וכן, זה מצחיק כשהוא נובח על האוטו זבל.

הוא לא מפריע לאף אחד (אולי רק לאנשים כמו דניאל1983) ומי שמפחד ממנו

כאשר הוא מרוסן ברצועה ורתמה, ונובח עליו ממרחק של 2 מטר (המעליות גדולות 2.60 מטר אורכן)
זה בעיה שלו, כמובן שאנו לא מאפשרים לסיטואציה להסלים. בגדול הוא כמעט ולא נובח על אנשים

בעיקר דברים על גלגלים מעצבנים אותו 😀

  • משעמם 1
פורסם

אני לא עו״ד, ואני מקפידה על נראה, כי אני מסייגת את דברי כשאני מדברת עם אדם שאני לא מכירה.

 

והנה קיבלנו התייחסות ראשונה לכלב ולקושי שלו. יפה שניסיתם לטפל, אכן יש בעיות התנהגות שקשה להתגבר עליהן. זה עדיין לא הופך את הקושי שלו למצחיק, או את הנביחות שלו ללא מפריעות ״לאף אחד״ (דיברנו על להניח הנחות על אחרים). 

 

הסיטואציה שתארת במקור שונה לגמרי ממה שאתה כותב עכשיו.

בסיטואציה הראשונה תארת כלב שנובח ״על כל מה שזז״ ולא כתבת שאתה שומר אותו קרוב אליך.

בהמשך שינית ופתאום זה תיאור של כלב ש״כמעט ולא נובח על אנשים״ ושאתה מקפיד שיהיה לידך.

 

אתה מצליח להבין למה על הסיטואציה הראשונה הטיפו לך? בעיקר כשמוסיפים לזה את העובדה שאתה לא מסוגל לקבל את העובדה שיש אנשים שמפחדים מכלב שנובח עליהם בלי קשר לגודלו, או שאתה שם פס ומזלזל בפחד שלהם, ובמקום לנסות להרגיע אותו אתה עומד משועשע מכל הענין.

 

  • אהבתי 1
פורסם

זה שארבע מאלפים ניסו לאלף אותו ולא הצליחו רק מוכיח שלכלב שלך יש בעיה.

חוסר יכולת לאלף לא פוטר מאחריות.

זה שאתה מגן אלו ואל כלבים כמוהו מראה שגם לך יש בעיה.

 

פורסם
לפני 9 דקות, Be roo כתב:

על כל מה שזז

זה לא מה שתיארתי, זה מה שהבנת/ם.. ועל סמך זה הפכתי לעבריין וערס ואוייב המדינה.
אני התכוונתי כל מה שזז על גלגלים, ואף הדגמתי, הקורקינט של ווינד והאוטו זבל.
רק טסלות ורכבים היברדיים לא מעצבנים אותו, כי אמנם יש להם גלגלים אבל הם שקטים😀
בוודאי שאני שומר אותו קרוב אליי, לא, אני אתן לו שיקפוץ על אנשים ויתאבד בכביש.
ואם תסתכלי בתמונה של העבריין שצרפתי בתחילת השרשור, תראי רתמה ורצועה כמו שצריך
לא הרצועות הנמתחות המצחיקות האלו. מצ"ב תמונות נוספות של הרצועה והרתמה.

20200812_155828.jpg

IMG_20211129_143814_698.jpg

פורסם
לפני 16 דקות, דניאל1983 כתב:

זה שארבע מאלפים ניסו לאלף אותו ולא הצליחו רק מוכיח שלכלב שלך יש בעיה.

חוסר יכולת לאלף לא פוטר מאחריות.

זה שאתה מגן אלו ואל כלבים כמוהו מראה שגם לך יש בעיה.

 

איפה ראית בריחה מאחריות? ועדיף שתתרכז בבעיות שלך 
לפני שאתה מכריז על בעיות של אחרים, ואנא ממך השתמש בבודק האיות.
הפעם ממש הייתי צריך לפענח את הכוונה שלך.
"אלו"="עליו"
"ואל"="ועל"
 

פורסם
לפני 25 דקות, teyal כתב:

זה לא מה שתיארתי, זה מה שהבנת/ם.. 

 באמת??? מוכן לשים כסף?

אחסוך לך, זו ההודעה הראשונה שפרסמת פה, אין בה שום אזכור לגלגלים וקורקינטים.

בתאריך 30.8.2022 בשעה 00:29, teyal כתב:

נובח ומתפרע על כל דבר

 

את הקורקינטים הוספת אחרי:

בתאריך 30.8.2022 בשעה 22:05, teyal כתב:

הוא רק נובח על כל מה שזז. בעיקר מעצבן אותו הקורקינט של ווינד והאוטו זבל.

וגם פה, אתה כותב שהוא נובח כל מה שזז, ורק מרחיב שבעיקר על זה ועל הוא.

 

צר לי, אבל זה מה שניתן להבין מהתיאורים שלך. ענין של עברית. משפט כולל ואז הרחבה ל״בעיקר״. לא סייג, הרחבה.

 

לפני 33 דקות, teyal כתב:

בוודאי שאני שומר אותו קרוב אליי

כאמור, גם את זה לא כתבת בהתחלה. כתבה שהוא קשור ועם רתמה. וכמו שכתבתי אני, זה לא מחייב שאתה מונע ממנו להתקרב ושומר אותו לידך. לרצועה יש אורך, מטר וחצי לפחות, יחד עם היד שלך זה מרחק  שמאפשר לכלב חופש להתקרב למי שברדיוס סביר במרחב ציבורי. אם אתה מקפיד לקצר את הרצועה כשהוא משתולל, סבבה. רק שבמקור לא כתבת את זה.

פורסם

לא כדאי לך לשים כסף כי תפסידי, ממתי אנשים נחשבים ל "דבר"?

"דבר" זה חפצים, כמו הקורקינט של ווינד והאוטו זבל. אני לעולם לא אכנה אדם כ "דבר".

 

פורסם
לפני 18 דקות, teyal כתב:

אני לעולם לא אכנה אדם כ "דבר".

אבל לזלזל בפחד של אותו אדם אין לך בעיה... העיקר שקראת לו באופן מכובד.

ולענין, אתה כנראה מדבר עברית ספרותית, אז אני אשים כסף, בוא נצא ונשאל 100 אנשים מה הם חושבים כשמישהו אמר שהכלב שלו מפחד מכל דבר? האם הם יניחו שזה כולל אנשים או לא... כמה אתה מוכן לשים?

פורסם
לפני 13 דקות, Night Driver כתב:

אדם עם תיק גב זה דבר או לא דבר?

מזכיר לך שגם על הקורקינט יש אדם.

אויש, זה כבר טרחני.(האמת שהפך לטרחני לפני מספר הודעות), גם בתוך האוטו זבל יש אדם. העבריין הלבן נובח על חפצים ממונעים. גם אם הקורקינט ייסע עצמונית הוא ינבח עליו, כנראה שביתר שאת.

פורסם (נערך)

אתה לא מבחין בין רוכב קורקינט שעובר לידך על שביל אופניים לנהג משאית שמוגן בקבינה שלו?

עריכה אחרונה על ידי Be roo
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...