Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דבורה, זה כבר מתיש, אבל לשאלתך אין אצלנו שבילי אופניים, הקורקינט נוסע בכביש והערס הלבן על המדרכה, נובח עליו ממרחק של איזה 10 מטר. כלומר מידת המסוכנות לאוטו זבל ולקורקינט, כתוצאה מהנביחות של המלטז השוקל 4 קילו ביום טוב זהה.

  • תגובות 202
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נהפוך הוא, מבין לחלוטין, אולם אתם לא מבינים את המקרה הפרטי שלי
ולכן חטפתי הטפות מוסר וכינויי גנאי, אבל כעצתך עזבתי.
ובכל זאת אפנק אתכם בתמונות נוספות של הטורף הלבן, מושא הפחד.

20220719_104045.jpg

IMG_20210619_103457_935.jpg

IMG_20210701_194815_680.jpg

IMG_20210703_191301_412.jpg

פורסם
לפני 12 דקות, דניאל1983 כתב:

כדי קצת לאזן, אני גם אפנק בתמונה וכתבה קצרה.

https://www.bubblypet.com/do-malteses-bite/

Do-Malteses-Bite-1024x683.jpg

זה פוטושופ שעושה עוול לגזע המקסים הזה, למלטז אין שיניים כאלו, אפילו לא דומות, אבל גם בכתבה שלך רשום שהמלטז לא נושך וידידותי לאדם מה שאכן נכון, (בניגוד למשאיות זבל וקורקינטים של ווינד), לכן דניאל1983, אין לך מה לפחד ממלטזים, אבל לגבי צ'יוואוות ושיטסו וכלב הצעצוע שנובח עליך במעלית, אני לא יודע.

פורסם

Yes, Malteses can bite but it is not common in this breed. Maltese dogs are usually friendly and affectionate to their owners and even strangers, but there are few reported cases of biting behavior in Maltese. Maltese puppies are often the culprits here, but if unchecked, this behavior could spill into adulthood. Aggressive behavior can also be developed later in a Maltese life

פורסם
לפני שעה, teyal כתב:

דבורה, זה כבר מתיש, אבל לשאלתך אין אצלנו שבילי אופניים, הקורקינט נוסע בכביש והערס הלבן על המדרכה, נובח עליו ממרחק של איזה 10 מטר. כלומר מידת המסוכנות לאוטו זבל ולקורקינט, כתוצאה מהנביחות של המלטז השוקל 4 קילו ביום טוב זהה.

מחר אני אסע באוטו/ארכב על אופניים לידך, הכלב שלך יחליט שהוא רץ אחריי, ייתפס בגלגל, ימות, ואתה תבוא בטענות אליי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 12 דקות, teyal כתב:

זה פוטושופ שעושה עוול לגזע המקסים הזה, למלטז אין שיניים כאלו, אפילו לא דומות, אבל גם בכתבה שלך רשום שהמלטז לא נושך וידידותי לאדם מה שאכן נכון, (בניגוד למשאיות זבל וקורקינטים של ווינד), לכן דניאל1983, אין לך מה לפחד ממלטזים, אבל לגבי צ'יוואוות ושיטסו וכלב הצעצוע שנובח עליך במעלית, אני לא יודע.

זה גם פוטושופ?

 

 

מה קשור בכלל לגזע??

כול כלב לא משנה גודל או גזע יכול לתקוף בן אדם.

כלב לא מאולף ובלתי ניתן לשליטה צריך להיות מורחק מבני אדם.

זאות דעתי.

פורסם

גם חתול יכול לתקוף בן אדם, אפילו שהוא קטן וחמוד.

תסה להתקרב לחתולה עם גורים, תראה מה יקרה לך, מניח שתצטרך כמה תפרים. 

 

או תרנגול/אווז.

 

זה שהוא קטן, לא אומר שהוא לא יכול לפגוע בך.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ואדים אני מתפלא עליך, הכבל רתום וקשור. איך יתקוף אותך איך !!
ולגבי ההודעה הקודמת שלך, אז איך הוא יכול לרוץ אחרי הרכב שלך ולהידרס?
כוח הדחף של מלטז זה בערך 0.01 כ"ס לכן הוא לא יכול לגרור אותי, או את המפקדות (הבת והאישה)
וגם אם הוא רץ לכביש ונדרס חו"ח, למה שאני אבוא בטענות אליך? 
כולו מלטז שאוהב לנבוח על עצמים ממונעים ורועשים, מה עשיתם ממנו.
הגדיל לעשות 1983 עם סרטון הזוועה מיוטיוב. והכתבה עם שיניי פרנקנשטיין.

 

לפני 33 דקות, דניאל1983 כתב:

מה קשור בכלל לגזע??

השורה הזו מגלמת בדיוק את חוסר ההבנה הבסיסי שלך.
גזע זה הכל, ההתנהגות הבסיסית של הכלבים (הגזעיים, לא המעורבים) מקודדת בגנים שלהם.
(כמובן שיש קיצון לכאן ולכאן בתוך הגזע, כגון הטורף הלבן שלנו).
גודלו של הכלב, מבנהו, וכפועל יוצא מכך הנזק שהוא יכול לגרום, גם נגזר מהגזע שלו.

 

די, מיציתי.

פורסם (נערך)
לפני 27 דקות, teyal כתב:

גזע זה הכל, ההתנהגות הבסיסית של הכלבים (הגזעיים, לא המעורבים) מקודדת בגנים שלהם.

במקרה הזה חוסר ההבנה הוא שלך. גזע זה בסיס, זה בטח לא הכל, וגם כבסיס, הוא לא תמיד זהה אצל כולם.

יש מנעד מאוד גדול של תכונות גנטיות גם בכלבים מאותו גזע, לא לחינם כלבי עבודה עוברים מיונים ומבחנים ולא כולם ״שורדים״ את כל המסלול ומנופים בדרך. שלא לדבר על השפעות סביבתיות שמשפיעות על התנהגות בע״ח לא מעט.

כשזה מגיע לכלב ספיציפי, אין לדעת מה תקבל, גם אם ההורים שלו הכי ״תואמים״ לגזע.

 

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם
לפני 11 דקות, Be roo כתב:

במקרה הזה חוסר ההבנה הוא שלך. גזע זה בסיס, זה בטח לא הכל, וגם כבסיס, הוא לא תמיד זהה אצל כולם.

יש מנעד מאוד גדול של תכונות גנטיות גם בכלבים מאותו גזע, לא לחינם כלבי עבודה עוברים מיונים ומבחנים ולא כולם ״שורדים״ את כל המסלול ומנופים בדרך. שלא לדבר על השפעות סביבתיות שמשפיעות על התנהגות בע״ח לא מעט.

כשזה מגיע לכלב ספיציפי, אין לדעת מה תקבל, גם אם ההורים שלו הכי ״תואמים״ לגזע.

 

גם במקרה הזה, חוסר הבנת הנקרא הוא שלך, כתבת את מה שאני כתבתי, אבל ביתר פירוט (למעט המילה "הכל").
אני כתבתי "קיצון לכאן ולכאן" את כתבת "מנעד מאוד גדול".  לא מכיר כלבי עבודה אבל לגבי המלטזים
עשיתי מחקר גדול, בטרם צירפנו אותו למשפחה וכל התכונות שתוארו אכן נוכחות בערס שלנו ממש 1:1.

אם כי מוקצנות במעט (להלן:"המנעד"). במקרה שלנו ידענו בדיוק מה נקבל, חבל רק שלא הבנו את הרמז כשראינו את אבא שלו

נובח בכלביה כמו מג'נון 😀.

פורסם
לפני 10 שעות, יובל .מ. כתב:

אתה מדבר כמו אלה שמתייחסים לכלב שלהם כמו אל ילד.

 

למה לא? בעיני כלב הוא בן משפחה.

  • אהבתי 1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...