Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
Just now, Night Driver כתב:

פחד מכלב (וגם מעכבר או מג'וק) הוא לא רגש רציונאלי וצריך לקבל את העובדה שיש אנשים שמפחדים אפילו ממאלטז.

 

יש כל מיני דרכים לטפל ברגש לא רציונלי, גם פחד מכלבים אפשר ומומלץ לפתור.

  • תגובות 202
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 18 דקות, Gopher כתב:

 

הוא לא יעשה לך כלום חוץ מלנהום ולחשוף שיניים, אין פה שום הגנה עצמית אלא התעללות בבעל חיים. ואני אומר לך שעל השטות הזאת של לבעוט בכלב יהיה לך תיק פלילי ואתה תצטער על זה.

באמת שיש לך חוסר הבנה בסיסי עם כלבים וזה חבל. אם היית גודל עם או בקרבת כלב כל התפיסה שלך היית משתנה.

כלבים הם נשמות טהורות. אין כמו כלב שקפוץ אליך שאתה חוזר הביתה, הוא תמיד יאהב אותך. 

כלב שמגיע למרחק בעיטה עם שיניים חשופות יקבל בעיטה וגם הבעלים שלו ואני אומר את זה כאדם שמאוד אוהב כלבים.

לפני 1 דקה, Gopher כתב:

 

יש כל מיני דרכים לטפל ברגש לא רציונלי, גם פחד מכלבים אפשר ומומלץ לפתור.

נכון אבל כל עוד הוא קיים הוא אמיתי ומחובת כל מי שמגדל כלב לכבד את המפחד. אין לך שום סמכות לתת לכלב שלך להתקרב למפחד ולחשוב שאם תגיד הוא לא עושה כלום אז הוא יפסיק לפחד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, לירון .ה. כתב:

דוגו ארגנטינו שייך לרשימת הגזעים המסוכנים בישראל, ביחד עם עוד 7 גזעים.

יש חוקים נוקשים בגידול גזע שנחשב מסוכן. כמו כן חברות הביטוח לא מבטחות גזעים מהרשימה הזאת. אז כל מקרא של תקיפה מצד גזע כזה, יכול להסתיים בנזק כספי גדול מאוד.

 

 

אני יודע את זה רק בא להגיד שאיך שאתה מגדל את הכלב ככה הוא מתנהג.

אם תגדל כלב שהוא נחשב "מסוכן" כמו פיטבול בצורה הנכונה, הוא לא יהיה יותר מסוכן מחתלתול ואני אומר את זה מניסיון אישי.

 

לפני 8 דקות, Night Driver כתב:

כלב שמגיע למרחק בעיטה עם שיניים חשופות יקבל בעיטה וגם הבעלים שלו ואני אומר את זה כאדם שמאוד אוהב כלבים.

נכון אבל כל עוד הוא קיים הוא אמיתי ומחובת כל מי שמגדל כלב לכבד את המפחד. אין לך שום סמכות לתת לכלב שלך להתקרב למפחד ולחשוב שאם תגיד הוא לא עושה כלום אז הוא יפסיק לפחד.

 

נדיר שכלב יבוא ויתקוף אותך בלי סיבה. מאמין לך בתור בן אדם שאוהב כלבים שלא תבעט בכלב סתם וזה יהיה רק כדי להדוף אותו.

אני באופן אישי מכבד כל אדם גם מישהו שמפחד מכלבים, ולא אקרב את הכלב שלי לאדם כזה.

 

עריכה אחרונה על ידי Gopher
פורסם

יש סיבה שהגזעים האלו ברשימה, והאשמה היא לבש שלנו בני האדם, אנחנו יצרנו אותם במשך שנים רבות למטרה מסוימת. לכן הכלבים האלו יכולים להיות מלאך טהור, אם בעלים טובים. גם לי מנסיון. אבל לפעמים הגנטיקה והאנסטינקים נכנסים לפעולה, ואז אין תוצאה טובה. ובגלל זה לא מבטחים אותם.

 

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 8 דקות, Gopher כתב:

נדיר שכלב יבוא ויתקוף אותך בלי סיבה. מאמין לך בתור בן אדם שאוהב כלבים שלא תבעט בכלב סתם וזה יהיה רק כדי להדוף אותו.

אני באופן אישי מכבד כל אדם גם מישהו שמפחד מכלבים, ולא אקרב את הכלב שלי לאדם כזה.

ברור שנדיר ואני גם מבין שפת גוף של כלבים כדי לדעת אם זה סרק או רציני ויודע גם להגיב בהתאם אבל אדם שמפחד מכלבים וכלב מתקרב אליו ככה יגיב או בבריחה או בתקיפה ואני בהחלט מבין אותו.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אנשים שוכחים כאן דבר אחד - ישוב נועד לבני אדם. אם הכלב יכול להתגורר שם בצורה שלא תזיק ולא תפריע - אחלה.

אם אדם ינזק\יבהל\יופרע מהכלב - יד (בעל) הכלב על התחתונה.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני כשעה, Gopher כתב:

 

הוא לא יעשה לך כלום חוץ מלנהום ולחשוף שיניים, אין פה שום הגנה עצמית אלא התעללות בבעל חיים. ואני אומר לך שעל השטות הזאת של לבעוט בכלב יהיה לך תיק פלילי ואתה תצטער על זה.

באמת שיש לך חוסר הבנה בסיסי עם כלבים וזה חבל. אם היית גודל עם או בקרבת כלב כל התפיסה שלך היית משתנה.

כלבים הם נשמות טהורות. אין כמו כלב שקפוץ אליך שאתה חוזר הביתה, הוא תמיד יאהב אותך. 

קודם כול לסבא שלי היה כלב ואני ביליתי איתו הרבה בחופשות הקיץ, סבא היה בן אדם אחראי והשקיע זמן באילוף של הכלב. הוא אף פעם לא נבח על אנשים זרים או ניסה לתקוף אותם בלי סיבה.

 

אולי אתה גם חושב שאבא שלי לא היה צריך לתת בוקסים לכלב שנשך לו את הברך?

אתה מזכיר לי בדעות שלך את בעלי הכלב.

 

 

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
פורסם
לפני כשעה, nev כתב:

אנשים שוכחים כאן דבר אחד - ישוב נועד לבני אדם. אם הכלב יכול להתגורר שם בצורה שלא תזיק ולא תפריע - אחלה.

אם אדם ינזק\יבהל\יופרע מהכלב - יד (בעל) הכלב על התחתונה.

 

זה שישוב נועד לבני אדם אתה קבעת. כלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם והוא גר עם המשפחה שמאמצת אותו.

פורסם
לפני 44 דקות, דניאל1983 כתב:

קודם כול לסבא שלי היה כלב ואני ביליתי איתו הרבה בחופשות הקיץ, סבא היה בן אדם אחראי והשקיע זמן באילוף של הכלב. הוא אף פעם לא נבח על אנשים זרים או ניסה לתקוף אותם בלי סיבה.

 

אולי אתה גם חושב שאבא שלי לא היה צריך לתת בוקסים לכלב שנשך לו את הברך?

אתה מזכיר לי בדעות שלך את בעלי הכלב.

 

 

 

לכלבים יש אופי בדומה לבני אדם. יש כלבים שנובחים על כל דבר כמעט, זה לא אומר שהכלב רוצה לתקוף. לפעמים הכלב נובח כי שמע רעש או כי משהו הציק לו, אין פה שום קשר לתוקפנות. אם אתה קורא את שפת הגוף של הכלב (בעלי כלבים מנוסים יודעים לעשות זאת) אתה תבין בקלות אם כלב עומד לתקוף. כלב שתוקף בן אדם בלי סיבה זה משהו נדיר כפי שכתבתי, ואז בהחלט יש לך זכות להגן על עצמך.

לבעוט בכלב קטן ומסכן שנובח מתוך הרגל ולא עשה וגם לא יעשה לך כלום זה בפירוש התעללות ועבירה פלילית. החוק מגן על הכלבים שהם יצורים חסרי ישע שזקוקים להגנה. צריך לקחת כל דבר בפרופורציה ולהבין שכלב הוא חיה מקסימה ואנטיליגנטית וללמוד להכיר אותו ואת שפת הגוף שלו, וככה מבטיח לך שתתחבר ותבין אותם יותר.

פורסם

Gopher, אני אספר לך סוד!

יש לי חבר שעובד בביטוח לאומי, כול שנה המון אנשים נפגעים מכלבים ואחרי זה סובלים מנכויות נפשיות ופיזיות.

אולי גם להם תספר את האגדות שלך?

פורסם
לפני 4 דקות, nev כתב:

הרי ידוע שכלבים מקימים ערים...

צא מהסרט שלך.

 

לא יודע מה מציק לך בכלבים...

לך תגור בישוב בלי כלבים אם זה כל כך מפריע לך.

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, דניאל1983 כתב:

Gopher, אני אספר לך סוד!

יש לי חבר שעובד בביטוח לאומי, כול שנה המון אנשים נפגעים מכלבים ואחרי זה סובלים מנכויות נפשיות ופיזיות.

אולי גם להם תספר את האגדות שלך?

 

חבר אז אתה יודע שכלבים עוזרים המון לאנשים? הלומי קרב, ניפגעי נפש, עיוורים ואפילו ילדים שסובלים מאוטיזם. אפילו הכלבים של יחידת עוקץ שהצילו הרבה נפשות ממחבלים.

אולי תסביר לי מה בדיק מפריע לך בכלבים? באמת מענין אותי. זה נראה שיש לך משהו אישי במיוחד שאתה כותב שסבא שלך אילף כלבים.

 

לפני 5 דקות, nev כתב:

אני לא צריך ללכת לשום מקום. כלב בעייתי צריך לעוף.

 

 

אתה לא זה שקובע ואף כלב לא צריך לעוף. כל כלב אפשר לחנך להתנהגות נאותה באמצעות אילוף.

 

עריכה אחרונה על ידי Gopher
  • רעיון גרוע 1
פורסם

אין לי שום דבר נגד כלבים, אני מאוד אוהב כלבים!

אבל לא כול הכלבים חמודים וטובים כמו שאתה חושב, יש כלבים חולי נפש שבלי שום סיבה נובחים על אנשים ומנסים לתקוף אותם.

באמת לא משנה למה הם כאלה, ומי אשם בזה. 

אבל אם אני אראה כלב שמאיים אלי או על כול בן אדם אחר, ומנסה לנשוך אני כן אתגונן ואפגע בכלב.

קודם כול חיי אדם!

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...