Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 25 דקות, Coro כתב:

לא הגשת תלונה למשטרה.

גש להגיש תלונה. הם יזמנו את הבעלים ויחקרו אותם.

ציין גם את התקיפה וגם חשד להתעללות (כלב שסגור כל היום ונובח ללא הפסקה).

שאלתי את השוטר לגבי זה. הוא אמר שמשטרה לא מתעסקת עם כלבים.

  • תגובות 202
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 3 שעות, דניאל1983 כתב:

אבא שלי לא נזקק לאשפוז וטיפל עצמאית בפצעים.

 

לא צריך להיכנס לאשפוז אבל כן אני ממליץ לקפוץ למיון, שיהיה המסמך שהגיע לטיפול במיון. - לצורך התביעה וכדומה. שיהיה רשום במערכת

לפני שעה, דניאל1983 כתב:

אי אפשר לשנות מישהו רקוב עד כדי כך שבמקום לבקש סליחה ולהתנצל על התקיפה, מתחיל לריב שזה פצע מכלב אחר...

אז כנראה שהגיע הזמן לבקש מוועד הבית להציב מצלמות ברחבי החדר המדרגות, בפעם האחרונה שבדקתי זה לא אפשרי כשאתה שם מצלמה אלא רק אם היא מכוונת לכיוון הדלת שלך.

 

לפני 12 דקות, דניאל1983 כתב:

שאלתי את השוטר לגבי זה. הוא אמר שמשטרה לא מתעסקת עם כלבים.

כנראה שתפסת אותו בסיום המשמרת.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 19 דקות, דניאל1983 כתב:

שאלתי את השוטר לגבי זה. הוא אמר שמשטרה לא מתעסקת עם כלבים.

 

שוטר קהילתי.

תגישו תלונה. צריך כמה שיותר תיעוד.

 

זה מסוג הדברים שערסים עם בוא-שנייה-נדבר-לא-ייקרה-לך-כלום, מסדרים הכי טוב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אפשר גם להשים מצלמת fish eye בעינית בדלת הראשית. שתצלם 24/7 אבל פה זה כבר תחום אפור..

לדוגמה Ring Doorbell WiFi Door Peephole Video Camera For Door Wireless Intercom בעליאקספרס

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 26 דקות, avargel כתב:

למי שחשב לאמץ כלב זאב אסף אבידן הוציא לו את החשק

חשוב מאוד לציין שפה מדובר בזאב צ׳כוסלובקי מעורב (ועוד אחד ענק לפי התמונות - זה כלבים שלפי הגזע שלהם אמורים להיות 20-30 קילו. למרות שראיתי כאלו מעורבים בגודל הנ״ל - אכן חתיכת דבר) בן שנתיים שננטש כנראה במהלך חייו.

זה אוסף אותיות קטנות מאוד משמעותי.

 

that aside - כל כלב חייב חינוך. נקודה. וחבל שהמערכת לא אוכפת את העיינים האלו בצורה יותר קשוחה (גם בצד של נזיקין).

אני רואה את זה יופי בתור בעלים לכלבים שחלקם לאו דווקא מסתדרים עם אחרים. בארץ במקומות מסוימים שגרתי ובשעות מסוימות - ממש חששתי לפעמים להוציא אותם לטיול.

בארה״ב - נתקלתי ב0 בעיות, בין השאר כי ברור שאם הכלב יעשה לך משהו - התביעה שהבעלים יקבל תיהיה בעשרות אלפי דולרים ומעלה (החל מטיפולים רפואיים ומשם הלאה).

(מצד שני - צריך לפתוח עין בטיולים בלילה מהחיות טבע - כולל דובים שחורים שמסתובבים מדי פעם 😅 , מצד שני אפילו חיה בגודל הזה בלי סיבה לרוב לא תתקרב לבן אדם באיזור חצי עירוני)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מצטער לשמוע על אביך, החלמה מהירה. גם על הכלב עצוב.

לצערי לא כולם צריכים להיות בעלי כלבים, בפרט כלבים גדולים וחזקים.

 

(בהכללה) למעט מספר גזעים, קווי עבודה מסויימים ועירובים כאלה ואחרים בדכ מקרה כזה הוא עקב היסטוריה/אילוף בעייתי/חסר. 

זה לא משנה הרבה והאחריות הבלעדית, בעיניי, היא של הבעלים.

 

מאוד מוזר מה שהשוטר אמר, הייתי בפועל בכל המישורים האפשריים (תלונה, וטרינר עירוני וכו') לפני שצריך להשקיע כספים גדולים. בהינתן הפרטים שנתת, הכלב הזה עובר חיים על סף ההתעללות, בטח ביחס לצרכים של כלב כזה, ועדיף שלא היה גדל אצל הזוג הנ"ל.

 

אנקדוטה אישית, גם לי יש חבוב גדול (על סף ה50 קילו וגבוה במיוחד) עם בעיות התנהגות כאלה ואחרות. ולמרות כל האילוף והעבודה שאנחנו עושים עם הכלב, בכל התפרצות שלא הצלחנו למנוע נכמר הלב על הצד השני.

  • מעניין 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 41 דקות, Gosser1860 כתב:

בכל התפרצות שלא הצלחנו למנוע נכמר הלב על הצד השני

לא מבין את המשפט הזה....

פורסם
לפני 2 דקות, V6 כתב:

לא מבין את המשפט הזה....

בכל פעם שהייתה תקיפה, שהבעלים שלו (AKA @Gosser1860) לא הצליחו לתפוס את הכלב ולהעמיד אותו במקום או למנוע את התקיפה.

הלב שלו יצא אל הצד השני שהותקף על ידי הכלב

  • רעיון טוב! 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

תודה אני מבין את העברית.

אני לא מבין את הרחמים כלפי הצד השני על תקיפה שהכלב שלך ביצע. ועוד "בכל התפרצות".

 

אם זה המצב, כנראה שצריך למנוע את ההתפרצות, לא לרחם על הנשיכה הבאה, איפה אני טועה? 

 

 

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני שעתיים, דניאל1983 כתב:

שאלתי את השוטר לגבי זה. הוא אמר שמשטרה לא מתעסקת עם כלבים.

לא נכון. נפלת על שוטר אידיוט.. כל עוד הכלב לא תקף בהגנה עצמית זו עבירה פלילית והמשטרה לוקחת את זה מאוד ברצינות, כולל עניין ההתעללות. תאסוף את כל הראיות שיש לך וגש לשם בהקדם.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם
מחר נלך להגיש תלונה במשטרה!
 
תודה לכם על המידע והעצות!
 
"המצב החוקי
מדינת ישראל נתנה דעתה למצב זה ובשנת 2002 נחקק החוק להסדרת הפיקוח על כלבים, התשס"ג-2002. בהתאם לחוק, נדרש אדם לרישיון על מנת להחזיק בכלב. הרישיון ניתן לאחר תשלום אגרה, ביצוע חיסון נגד כלבת וסימונו של הכלב באמצעות שבב אלקטרוני תת-עורי.
 
כמו כן, בעליו של הכלב חייב לשמור עליו בחצריו, כלומר בשטח ביתו, לסמן את החצר בשלט "זהירות כלב" ולהוציאו כשהוא נתון ברצועה ומוחזק על ידי אדם שיכול לשלוט עליו. סוגי כלבים מסוימים, המוגדרים בחוק כ"כלבים מסוכנים" (כלבים מזנים הנחשבים מסוכנים, כגון אמסטף או רוטוויילר, וכן כלבים שנשיכתם גרמה בעבר לחבלה), מחויבים אף בלבישת מחסום. החוק גם קובע סנקציות פליליות על הפרתו - עד שישה חודשי מאסר עבור החזקת כלב ללא רישיון בר תוקף ועד שנת מאסר עבור החזקת כלב מסוכן בניגוד להוראות.
בנוסף לפן הפלילי, גם דיני הנזיקין עוסקים בסוגיה של נשיכה על ידי כלב. לפי סעיף 41א לפקודת הנזיקין, בעליו של כלב אחראי באופן מוחלט (כמעט) לנזקי גוף שכלבו גרם. כלומר, בתביעה של נפגע נשיכה כנגד בעליו של כלב, התובע לא יידרש להראות שהבעלים של הכלב התרשל בדרך מסוימת, או שהפר חובה המוטלת עליו בחוק, למשל החובה להוליך את הכלב כשהוא קשור ברצועה."
 
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 27 דקות, DareDevil כתב:

בכל פעם שהייתה תקיפה

 

לפני 19 דקות, V6 כתב:

אם זה המצב, כנראה שצריך למנוע את ההתפרצות, לא לרחם על הנשיכה הבאה, איפה אני טועה? 

שהתפרצות זה לא תקיפה ולא נשיכה. לא מדובר בכיסוח ברך של אדם בוגר.התפרצות מבחינתי היא משהו בכיוון הבא:

https://youtu.be/YKifsPrWDVg

 

התפרצות אצל כלב ששוקל 10 קילו עם נביחות בפיץ' גבוה נראה מצחיק/משעשע. אפילו ההתפרצויות של הגור הרועה בלגי בסרטון מעל נראה על גבול החמוד. אצל כלב ששוקל 50 קילו זה נראה דרמטי מאוד, גם כשמי שמחזיק אותו שוקל פי 2. 

 

עריכה אחרונה על ידי Gosser1860
  • אהבתי 2
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

עם כל הכבוד לעורך דין ולשוטר.

 

אתה צריך להבין שמה שקרה הפעם יכול לקרות שוב. ועל מנת שיתייחסו לזה ברצינות אני ממליץ כמו שנאמר לפנות למשטרה ולהגיש תלונה.

במקביל לפנות לשוטר קהילתי.

לפנות לוטרינר העירוני.

להתלונן על השוטר והדרך שהוא דיבר. זה שעלה לו השתן לראש זה יפה. בשביל זה יש גורמים שילמדו אותו לדבר ולהתנהג. זה לטובת כולנו.

וכן לתבוע.

 

כל הראשונים ישמשו הוכחה למקרה שמקרה כזה יחזור. זה יגרום לרשויות (אולי) להתנהג יותר ברצינות. 

 

האחרון יגרום לכאב ראש לשני המטומטמים ממול.

אם הם ממש ממש מטומטמים הם גם יכולים לא להגיש כתב הגנה וככה תזכה בסכום שתרצה.

אחרת שיועילו ויתכבדו ויגיעו לבית משפט ויסבלו גם קצת. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 5 שעות, adi89 כתב:

 

מסכים איתך, הם משקפים את הבעלים שלהם ואלו משקפים את האוכלוסיה

לא תמיד. המלטז שלנו עבריין, ערס בן ערס. נובח ומתפרע על כל דבר

ואנחנו אנשים סופר רגועים. אבל כשכלב ששוקל 4 קילו

מתנהג כמו אבו עלי זה מצחיק ולא יכול להסתיים בנזק 

(העבריין קשור כל הזמן כשיוצאים איתו ולא עם רצועה נמתחת)

כשכלב ששוקל 60 קילו מתנהג ככה, זה כבר סיפור אחר לגמרי.

מצ"ב תמונה של הערס.

photo.jpeg

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 13 שעות, דניאל1983 כתב:

מאוד נפוץ בארץ שכלב ברחוב מתחיל לנבוח ולנסות לתקוף בני אדם זרים שעוברים בקרבתם.

בכול ביקורי באירופה כמות הפעמים שכלבים ברחוב נבחו אל אנשים הוא אפסי לעומת המצב בארץ.

כנראה זה נובע מהחינוך של הבעלים ומאילוף של הכלבים.

קראתי שכלבים מרגשים את האופי ומצב הרוח של הבעלים והרבה פעמים מנסים להתאים את עצמם לאופי ולאווירה בבית.

אנשים פה נותנים לילדים שלהם לעשות מה בז' שלהם, אז אותו היחס כלפי כלבים. מדינת אני ואפסי עוד.

 

ועוד מתלוננים שאין מספיק מקומות עבודה דוג פרנדלי.

 

אני כבר אמרתי אצלי בעבודה שביום שהמשרד יהפוך להיות דוג פרנדלי, זה יהיה היום האחרון שיראו אותי שם. ילדים של אנשים אני עוד מוכן לסבול, אבל להביא ייצור שירוץ, ינבח, ישבור דברים, ינשוך אנשים, ישתין ויחרבן בכל מקום זה יותר מדי בשבילי.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...