Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דלק מוטורס- ציון לשבח?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאור עליות המחירים במשק הישראלי בכלל ובשוק הרכב בפרט (משום שאנחנו בפורום רכב) אני חושב שראוי לשבח את היבואן היחיד (תקנו אותי אם יש עוד יבואנים) שלא העלה את המחירים (ובדגמים מסוימים הוריד- לאור שערי מט"ח נמוכים) של הרכבים החדשים. 

בכל העולם חווים עליות שערים ברכבים מסיבות אובייקטיביות אך בשוק שלנו  הדבר משמעותי (במובן הרע של המילה) יותר הואיל ומלכתחילה המחירים יקרים (כתוצאה ממיסוי גבוה). זאת ועוד, השקל שלנו חזק מאוד ולמרות שהיבואנים משלמים הרבה פחות (היורו בשפל)על כל רכב עדיין לא רק שהמחירים לא נשמרים הם עולים.  לדעתי משום שהם יודעים שהצרכן הישראלי הוא צרכן שבוי וישלם כל מחיר (כל זמן שיש מימון) אז למה לא?...  

לכן, לאור כל הנאמר לעיל אני מוצא לנכון לשבח את דלק מוטורס.  ראוי שנדע לשבח כשצריך כפי שאנחנו יודעים לבקר, והלוואי שעוד יבואנים ילכו בדרך זו. 

 

אז שאפו לדלק מוטורס: צרכנות הוגנות בסוף משתלמת.

 

גילוי נאות: ברשותי רכב שיבואן זה מייבא.  מלבד זאת אין קשר ביני לדלק מוטורס.  

נ.ב. הנתונים מבוססים על נתונים שפורסמו בעיתונות הכתובה והדיגיטלית

פורסם

כן, אבל זה לא שפולקסוואגן הפכה לזולה מכל המתחרות שלה, אלא יותר שהאחרות השוו קו.

אני לא חושב שמגיע שאפו לאף יבואן על תמחור, למעט טסלה (בעיקר בראשית דרכה). 

אין לי טסלה ולא תהיה לי אחת בעתיד הנראה לעין. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...