Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, 

 

בשנתיים האחרונות שירת אותי נאמנה פיג'ו 3008 2017 1.6 דיזל 120 כוח סוס, אחלה אוטו כחבילה שלמה. 

עכשיו הגיע הזמן להחליף. 

 

דרישות: 

תקציב: עד 180,000 ש"ח. 

אפשר גם משומש שיהיה בגבול האחריות. 

מבחינת מרווח פנימי אני רוצה שיהיה כמו ה 3008 לכל הפחות.

בידוד הרעשים כמה שיותר שקט.  

מנוע- גיר : אשמח למנוע חזק יותר וגיר יותר חלק, יש צליל מנוע מורגש מאוד ב 120 קמ"ש. 

נסועה כ 250 ק"מ ליום. 

אין בעיה עם רכב חשמלי כל עוד הוא עונה על הדרישות הנ"ל. 

עדיפות לג'יפון, כי וואלה יותר נוח מבחינת הכניסה והיציאה מהאוטו, אבל לא פוסל גם מכוניות פרייבט.

 

תודה מראש!

פורסם

שני רכבים חשמליים איכותיים ומפנקים שזמינים לרכישה:

פיג'ו 2008-e - הסוללה 341 ק"מ והמחיר 165,000 ש"ח.

סקיווול ET5 - הסוללה 400 ק"מ והמחיר 190,000 ש"ח.

  • מעניין 1
פורסם

פיג'ו e-2008  לא קטן יותר מה-3008?  הדרישה השלישית הייתה - "מבחינת מרווח פנימי אני רוצה שיהיה כמו ה 3008 לכל הפחות."
הסקייוול אכן גדול יותר (לפחות על הנייר) פרט לתא המטען.

  • אהבתי 1

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

אולי שווה לבדוק את ה-C5 איירקרוס.

לא יודע איך היא מבחינת בידוד מול ה-3008, אבל נסיעת מבחן תענה לך על השאלה.

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני חושב מה לעשות עוד שנתיים שלוש כשאני יצתרך להחליף את ה 3008.

נכון להיום עוד לא מצאתי מחליפה ראויה חוץ מ 3008 gt החדשה פלגאין.

אם בכל מקרה אתה רוצה משהוא אחר ממליץ לך להגדיר מה הכי אהבתה ב 3008 ומה פחות, כי משהוא שכולל הכל כרגע אין.

  • רעיון טוב! 1

טסלה 3 2022

פורסם
לפני 3 שעות, motior כתב:

פיג'ו e-2008  לא קטן יותר מה-3008?  הדרישה השלישית הייתה - "מבחינת מרווח פנימי אני רוצה שיהיה כמו ה 3008 לכל הפחות."

 

נכון שפיג'ו 2008-e קצת קטן יותר אבל לטעמי זה לא משמעותי. פות"ש יכול לעשות נסיעת מבחן על הרכב ולבדוק את הנושא הזה ונושאים אחרים שמענינים אותו.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 19 שעות, Gopher כתב:

שני רכבים חשמליים איכותיים ומפנקים שזמינים לרכישה:

פיג'ו 2008-e - הסוללה 341 ק"מ והמחיר 165,000 ש"ח.

סקיווול ET5 - הסוללה 400 ק"מ והמחיר 190,000 ש"ח.

 

ראיתי את ה 2008, רכב חמוד מאוד אבל קטן בשבילי לצערי, אני 1.83 ודי רחב. 

איך הניצולת של הסקיוול עם נסועה גבוהה ? 

 

לפני 4 שעות, dorsht כתב:

אולי שווה לבדוק את ה-C5 איירקרוס.

לא יודע איך היא מבחינת בידוד מול ה-3008, אבל נסיעת מבחן תענה לך על השאלה.

אני אבדוק, אופציה מעניינת, יש היברידי ? 

 

 

לפני 3 שעות, motizkn כתב:

אני חושב מה לעשות עוד שנתיים שלוש כשאני יצתרך להחליף את ה 3008.

נכון להיום עוד לא מצאתי מחליפה ראויה חוץ מ 3008 gt החדשה פלגאין.

אם בכל מקרה אתה רוצה משהוא אחר ממליץ לך להגדיר מה הכי אהבתה ב 3008 ומה פחות, כי משהוא שכולל הכל כרגע אין.

 

שנתיים ועדיין מתפעל מהאיכויות שלו. 

איכות נסיעה, התנהגות כביש וביצועי מנוע. 

 

לפני 32 דקות, Jack457 כתב:

נדמה לי שהתשובה בגוף השאלה. אהבת את ה-3008, אז למה לא 3008?

 

אתה צודק ואני שוקל זאת רבות, ה 3008 שיש לי העלה את הרף בכל הקשור לאיכויות הרכבים ואני רוצה לראות מה החבילה הכי טובה כיום. 

למרות שאני מאוד אוהב את הצורה  של ה 3008 החדש, אבל לא שינו בו הרבה יחסית לדגם שלי. 

יש לציין כי לא אתאכזב מרכישת 3008 חדש זה בטוח, אבל נחמד להסתכל מדי פעם ולראות מה קורה מסביב. 

פורסם

כיוון אחר  ושונה - טויוטה ראב 4 היברידית משומשת קלות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

גם אני אצטרך להחליף את ה3008 שלי בעוד שנה וחצי ולא ראיתי משהו שמתקרב אליה

אם מישהו מוצא שיעדכן אותי חחחחחח

ראיתי ששנה הבאה תצא ה408 החדשה וזו נראית אופציה מעניינת

 

 

עריכה אחרונה על ידי asaf27064
פורסם

באופן אישי לאור מצב השוק והמחירים הלא שפוים שאנשים מבקשים על רכבי יד 2 \ חוסר ברכבים אצל היבואנים , אני הייתי ממתין לשנה הבאה.

המיתון הממשמש ובא יוריד את הביקושים לרכב חדש , המחירים יהיו מעט גמישים יותר אצל היבואנים כאשר מחירי ההובלה הימית מתחילים להראות סימני ירידה ...

באם לא רוצים להמתין הייתי הולך על 3008 מתקדמת יותר עם מנוע 1.5 ליטר החדש , אחלה רכב אם אתה מכסה מרחקים גדולים, באם לא מנוע 1.6 טורבו המשופר עם 180 כ"ס זו אופציה קורצת.

  • אהבתי 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

250ק"מ ביום עם אופציה לחשמלי ואתם ממליצים לו על רכב עם מנוע בעירה פנימית?

מדובר על כ-65אק"מ בשנה (בהנחה שנוסעים 5 ימים בשבוע), במחירי הדלק של היום זה משהו כמו 2000-2500שקל לחודש (עבור צריכה של 16קמ"ל)+5 טיפולים שיעלו עוד לפחות עוד 5000ש"ח בשנה.

 

טסלה 3/יונדאי איוניק 5/סקודה אניאק

כאשר הטסלה תחסוך גם את עלות הטיפולים השנתית, האיוניק תידרש לטיפול כל 30אק"מ והסקודה כל 15אק"מ

 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...