Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 דקות, avi60769 כתב:

אתה יכול לירכוש מפתח צלב,

יותר קל לעבוד איתו.

לא באמת, במיוחד אם מדברים על סגירה שהיא פי 3-6 יותר חזקה ממה שצריך, במצב כזה אתה לא תוכל לפתוח עם מפתח צלב בחיים.

מה שכן אם אתה "מאפס" את הנעילה של האומים אז כן מפתח צלב אחלה של אופציה(ואכן יש לי כזה), אבל האם יש לו יתרון מסוים ביחס למפתח רגיל- לא יודע להגיד

אמנם אתה יכול להפעיל כוח בשני ידיים, אבל יש לך מנוף קטן קצר יותר משמעותית🤷‍♂️

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם
לפני כשעה, avi60769 כתב:

אתה יכול לירכוש מפתח צלב,

יותר קל לעבוד איתו.

מחזק.

 

לפני (הרבה מאד שנים…) נתקעתי עם תקר בטרנספורטר מבלי יכולת לפתוח באגי גלגל עם מפתח צלב (קפצתי על הקצה, הכתי בכל כוחי - ללא הועיל).

התקשרתי לחברת שרותי הגרירה, נאמר לי שנותנים שרות החלפת גלגל רק לנהגת… שאלתי אם מעדיפים לשלוח מישהו או שאישתי צריכה להתקשר?

קיצורו של דבר, הגיע בחור והראה לי איך להשתמש במפתח הצלב - חשתי מבוייש לאור הקלות שפתח שני ברגים בהותירו לי לפתוח את השאר.

 

יש להציב את המפתח בזוית (רצוי כ-30 מעלות בהשוואה לקרקע), להניח רגל על הקצה הנמוך ויד על הקצה הגבוה.

באמצעות לחיצה ומשיכה בו-זמנית, מרבית הסיכויים שהברגים יפתחו.

מאז סייעתי ללא מעט נהגים שניסו שיטות אחרות.

 

וודאי שמפתח חשמלי עדיף, אך לא תמיד זמין

  • אהבתי 2
   לפני המון זמן,  avargel כתב:

חברים, הבא שעונה לו חוטף כאפה. אני לא צוחק.

פורסם

ברכב הנוכחי היו לי לא מעט פנצ'רים (ממוצע פעמיים  שלוש בשנה)

אני לא זוכר איך הרזרבי נראה בכלל 

הצטיידתי מבעוד מועד בקומפרסור בינוני(לא הזולים ב50 ש"ח)

בד"כ הפנצ'רים זה איזה מסמר או בורג תקוע

הריטואל שלאחר מספר שעות שהרכב עומד כל האויר יוצא אבל לא תמיד לפעמים זה יכול לקחת ימים כשפתאום מרגיש שחסר אויר

אז אני מנפח עם הקומפרסור לחץ מעט גבוהה יותר בערך 40 PSI זה לוקח 10 דקות מפלאט

נוסע לפנצ'ריה הקרובה וסוגר עניין

יש לי ספריי תיקון פנצ'רים ליתר בטחון אבל לא הייתי צריך להשתמש בו

פעם ניפוח כזה החזיק לי שבועיים(מסמר קטן שהיה תקוע טוב ואטם כמעט לגמרי)

 

פורסם

רציתי לנפח לה עם קומפרסור ושתרד לפנצ'ריה 

  אבל בשבוע שעבר בגלל חג הקרבן פנצ'ריות קרובות היו סגורות או עבדו מצוצמם .

 

לא נראה לי שכדאי לבנות   לא  על קומפרוסר ולא על ערכת תיקון שבאה עם חלק מהמכוניות היום

×
×
  • תוכן חדש...