Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום

השבוע עזרתי להחליף  גלגל

לבעלת הרכב הייתה ידית קצרה שהיה קשה לפתוח אותה. 

הייתי  צריך לעומד על הידית

לי יש  ידית טלסקופית  אבל  הברגים נתקעו בלחץ בתוך הבוקסה והיה צריך לחלץ עם פטיש שלא היה לי ( בקשתי ממישהוא)

חוץ מלקחת צינור  מים של פעם  במקום צינור מאריך יש פיתרון אלגנטי יותר ?

עריכה אחרונה על ידי avri6
פורסם

במצב הנוכחי שבו תמיד סוגרים את הברגים בגלגלים בעוצמה פי 4-5 מהמותרת, הדרך הכי טובה לפתוח זה עם מברגה.

האופציה הבאה שתעבוד היא ידית כוח-breaker bar

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם

יש לי כזה שפתח בלי בעיות  אבל כנראה האיכות של הבוקסות  לא משהוא    ולכן הבורג  נתקע  בבוקסה    (  במכוניות אחרות שהחלפתי זה לא קרה   )

  אחפש לה בוקסה איכותית לפי מידת והבורג .

ולעצמי אוסיף פטיש קטן שיהיה באוטו  

ידית.jpg

פורסם

הפיתרון הוא לא לתת לצמיגאי להתעסק עם החזרת הגלגל.

בפעם- פעמיים בשנה שיש לי פנצ'ר, אני מחליף גלגל, נוסע לתקן, ומחזיר את הגלגל בעצמי, סוגר בכוח סביר ושלום על ישראל, עד הפעם הבאה.

 

כשמחליפים צמיגים, אין אפשרות להימנע מהידית של הצמיגאי,  לכן אני פותח את האומים וסוגר שוב, בכוח סביר, בחניית ביתי,  כדי שלא אגלה בכביש הערבה בשבת ב14 בצהריים עם המשפחה שאני לא יכול לפתוח.

 

מומלץ

 

  • אהבתי 3

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני כשעה, שביט כתב:

הפיתרון הוא לא לתת לצמיגאי להתעסק עם החזרת הגלגל

צמיגי יוניברס (נשר) סוגרים עם ידית מומנט.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

כל פנצ'ריה שתתעקש איתה מספיק חזק תסגור איך שתגיד לה, או שתתן בעיטה לבחור עם הפתיש אוויר וסגור לבד.

בכל מקרה, הידיות הטלסקופיות לא להיט, הבוקסות שלהם פח.
בוקסה אימפקט חזקה וידית כח 70 ס"מ פשוטה והכל יפתח (או יגזר)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

הייתה לי גם ידית כמו שלך שחשבתי שהיא טובה. עד שקרה לי מה שקרה לך החליקה על ברגים. ברגים נתפסו בפנים הבנתי שזה זבל.

קניתי ידית כח 1/2 600מ''מ.  וסט בוקסות מיוחד לגלגלים. תענוג לעבוד איתו. לסגור אני סוגר רק עם משלוש או ידית של הרכב. אסור עם הידית כח יכול לתלוש את הבורג גוזון.

 

F638695.jpg

b2d35e94-6831-4834-9fba-b7649a64fec1.jpg

פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, dani666 כתב:

צמיגי יוניברס (נשר) סוגרים עם ידית מומנט.

לא ניגש לשם יותר. לא הסכימו למכור לי צמיג נורמלי. רק סיני.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, nit_zan כתב:

אפשר להשתמש בצינור או בידית כח

הפתרון הטוב ביותר זה הצטיידות במפתח גלגלים חשמלי

מוכרים באוטודיפו 2 סוגים האדום 330NM

הכתום 480MN

ממליץ על הכתום פותח בשניות כל בורג

המפתחות מומלצים לפתיחה אך יש גם אפשרות לסגור איתם עם מגביל מומנט של 80 FTLB (בערך 100NM) שמספיק לרוב הרכבים

זה מה שאני רכשתי 

(פה מופיע ה65FTLB כנראה אזל ה80 אבל אפשר לחפש)

משתמש במפתח הכתום ובשילוב עם המגביל לפרק ולהרכיב גלגל נהיה צ'יפס

יש  כמה סוגים  וגם סטים

עריכה אחרונה על ידי nit_zan
פורסם (נערך)

אני משתמש במפתח שהגיע עם הרכב, משחיל אותו בצינור ברזל (קניתי מחנות טמפור שכונתית. כזה של מוט תליה נראה לי. מוכרים לפי מטר)- והכל נפתח בקלות.

וכשקניתי את הגק עגלה ויש לו מאריך, אני משתמש בו.

עריכה אחרונה על ידי FROGIE
פורסם
לפני שעתיים, sperial כתב:

לא ניגש לשם יותר. לא הסכימו למכור לי צמיג נורמלי. רק סיני.

המחירים שלהם בין 10-20% מעל השוק, לא סביר בעיניי

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

×
×
  • תוכן חדש...