Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1464 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

https://www.calcalist.co.il/local_news/article/hyd0mlyc9

https://www.themarker.com/news/2022-06-21/ty-article/.premium/00000181-851a-d96d-a383-e53e085a0000

 

מצד אחד טוב לנו ומצד שני - שוחד בחירות

 

אני אשמח שהמס יירד ואולי שאם כבר הוא פועל כך שיבטל אותו לג🙏מרי 

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

בס"ד 

לבטל לגמרי, אולי בגלגול הבא, ביטול מוחלט של מס הבלו, יצור בור תקציבי של עשרות מיליארדי שקלים. 

לאור העבר הפופוליסטי של ליברמן, לא הייתי בונה על כלום... תשאל את איסמעיל(48 שעות)הנייה. 

  • אהבתי 2

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

מהלך חיובי. 

 

בלו גבוה מאפשר גמישות לממשלה. להוריד כשמחיר הנפט יקר, ולהעלות כאשר הוא זול, ובכך לרסן בצורה יעילה תנודות קיצוניות ביוקר הדלק שמשפיע ישירות על המחיר של כל דבר.

 

הבעיה היא שהיישום של ההפחתה חל רק על בנזין, ולכן זה לא מונע התייקרות תשומות בתעשייה, תובלה, תחבורה כללית, חשמל - וזה חבל.

בצורה הזו המהלך פשוט מתפספס.

  • אהבתי 2
פורסם (נערך)

או שהמטרה היא שוחד בחירות או השתקת מחאה חברתית, ואז מספיק להוריד את הבלו רק על הבנזין

עריכה אחרונה על ידי לב טוב

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם

שיהיה שוחד בחירות,

העיקר יוריד את המחיר.

(אם קראתי היום נכון המדינה בעודף תקציב, אז יש מאיפה לממן.)

  • רעיון טוב! 2
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 11 דקות, WE988244 כתב:

(אם קראתי היום נכון המדינה בעודף תקציב, אז יש מאיפה לממן.)

אין מאיפה לממן את זה. מעדיף שימשיך להיות יקר. אין עץ כסף שממנו אפשר פשוט לקטוף כסף. אחרי שנתיים של בזבוז מטורלל של כספים. צריך להיות שמרן עוד יותר. גם אם מדובר בכלכלת בחירות.

  • רעיון טוב! 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 3 שעות, WE988244 כתב:

שיהיה שוחד בחירות,

העיקר יוריד את המחיר.

(אם קראתי היום נכון המדינה בעודף תקציב, אז יש מאיפה לממן.)

 

מאמין שאחרי הקורונה העודף

התקציבי הזה יכול גם ללכת להקטנת הגירעון 

פורסם (נערך)
לפני 42 דקות, dani666 כתב:

גם על הסולר

החל ממאי זה הוחל גם על הסולר, תודה על העדכון.

 

אם ככה זה בהחלט צעד מבורך.

 

אגב, בארה"ב מס פדרלי על בנזין 18 סנט לגלון כלומר פחות מ-20 אגורות לליטר, ביידן חושב לבטל אותו. 

מס כזה נמוך לא באמת מאפשר ריסון.

מתוך מבזקים בynet:

ציטוט

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צפוי לקרוא להשעייה זמנית של המס הפדרלי בגובה של 18.4 סנט על בנזין. כך לפי מקור שסיפר לרויטרס. ביידן עדכן אתמול שהוא שוקל לקרוא להפסקה במיסוי, בשל הקשיים של אזרחי מדינתו להתמודד עם עליית מחירי הדלק והאינפלציה. 

 

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם

הפוליטיקאים ייבחנו במעשים.

היום גם אין בושה לפוליטיקאים לא לקיים מאומה אחרי הבחירות בתירוצי עיתוי ואילוץ. 

(מי אמר פה סופה לנדבר, אלכס ויז'ניצר?)

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

היום?  מאז ומתמיד (ולתמיד) לדעתי. הזכרת לי רשימה של קישון על הנושא משנות השבעים

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

×
×
  • תוכן חדש...