Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 דקות, Ooga כתב:

ולבדוק אותו בחוץ, או לבצע הצלבה?

בדיקה חיצונית אולי לא הייתה עולה על הבעיה כי המזרק היה מתחיל לזייף רק כשהוא חם אחרי נסיעה יחסית ארוכה, הצלבה בנחלט כן. 

 

 

פורסם

במיוחד לאור החידודים הטכניים שהחברים העלו, ובייחוד Buki, מתחדדת התהייה שהעליתי איך מספר מוסכים הנחשבים לבולטים ומומלצים לא צלחו באבחנה, וזה לא שלא השקיעו זמן ומאמץ. 

 

ובהקשר לעלות המזרק שהוחלף. אכן בדקתי באיביי עלויות לאחר שהמומחה האחרון עדכן אותי בבעיית המזרק. תובנות מאוד מעניינות. 

כמו שכבר amosbmw ציין עלות מזרק מקורי חדש בחו"ל - כ- 80 דולר +. 

באיביי מצאתי מזרק חדש תחליפי שנטען ברמת איכות טובה במחירים בטווח - 72-120 שקל. 

השיא הינו ברביעיית מזרקים תואמים סיניים במחיר מגוחך של 120 שקל. (טוב , בטח סיכון לא רצוי...)

וכמה לדעתכם המחיר אצל היבואן סמל"ת ?   להזכירכם זה מזרק לא נדיר - מיועד לכלל דגמי פונטו, 500, פנדה. 

מחיר למזרק מחודש - 2168.33 ש"ח, אפילו לא חדש.....

 

 

73.39.png

121.52.png

122.png

סמלת.png

פורסם

מבחינתי, מזרקים מחודשים או סיניים לא באים בחשבון בכלל. אני מחפש למנוע בעיות, לא לייצר חדשות.

כמו כן לא כדאי לרכוש אצל יצרן הרכב, צריך לבדוק מי הוא יצרן הOEM. סביר להניח שאם אחפש מזרק ממותג פיאט הוא יהיה יקר גם בחו"ל. והמחיר של סמל"ת נגזר מהמחיר הזה.

לBMW קניתי בוש (אצל דילר רשמי של BMW שממליץ לקנות אותם במקום הממותגי BMW שהם זהים). לטויוטה דיזל מסילה משותפת קניתי Denso שאומנם היו יקרים (260 אירו ליחידה היה המחיר הכי טוב שמצאתי) אבל היו שווים כל שקל.

אצלך אני מאמין שמדובר בMagneti Marelli.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 14 שעות, orankohn כתב:

לעיתים לאחר הדלקת הנורה הסחיבה ירדה ונראה היה שהרכב סוחב על 3 בוכנות. כיבוי והדלקה לעיתים עזר ואם לא מחיקת התקלות בדונגל עזרה עד הפעם הבאה.

 

לא ידוע בדיוק מה האלגוריטם שלו, אבל בעיקרון אחרי זיהוי מיספריים רצופים במשך פרק זמן מסויים המחשב מנתק את הצילינדר הזה. זאת אומרת מפסיק להזריק דלק במזרק שלו בכלל בשביל למנוע מדלק לא שרוף לצאת למערכת פליטה ולהרוס את הממיר. 

 

ואז אתה מרגיש שהמנוע עובד לגמרי על 3 צילינדרים כי לפני שהמזרק נותק כן הייתה בעירה מסויימת כלשהי גם בצילינדר הרביעי.

 

לאחר איפוס תקלה, ניתוק המזרק מתבטל והוא חוזר לעבוד על 4 צילינדרים עד שמזהה את התלקה שוב.

  • אהבתי 2
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

עושה רושם של תקלה די פשוטה ולא מי יודע מה בעייתית לאבחון. מדברי הפות"ש אני מבין שזה בסך הכל מנוע פשוט וסטנדרטי שנפוץ למדי. 

בהתאם מצטרף לאכזבה שצויינה מרמת המקצועיות של מוסכים שנטען שהם מעל הסטנדרט הממוצע. 

ממה שהבנתי בעצם בפועל לא ניגשת למוסך מורשה יבואן. אולי דווקא שם היו עולים על זה?  בעיקרון להם יש גם הכרות וניסיון עם מנועים כאלו וגם ציוד אבחון מעודכן. 

אולי תרצה לחלוק עם כולם אילו מוסכים לא הצליחו למרות מאמצים לעלות באמת מה התקלה? 

פורסם

אם אני חושב על השאלה של פות"ש יחד עם נושא מחיר המזרקים, אני רואה קשר בין הדברים. משום שמזרקים כל כך יקרים בארץ, מוסכניקים אפילו לא חושבים חושבים עליהם כחלק בלאי שצריך להחליף.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

בקבוצת הפאביות שאני חבר בה אותו הסיפור, גם המזרקים שלהן מזייפים פה ושם ונדרשת החלפה.

איך מאתרים את התקלה,בדיוק כמו שBuki תיאר.

 

עלות מזרק בישראל - 700 ש"ח וצפונה ליחידה.

בebay ניתן למצוא רבעייה ב500 ש"ח מיצרן בעל מוניטין טוב.

 

אני חושב ששלושת המוסכים לא שמו מספיק דגש על המזרק מהסיבה הפשוטה שזאת היית תקלה שמופיעה לאחר זמן, היות ומזרק הוא חלק  יותר מכני ופחות חשמלי ,וחלקים מהסוג הזהעובדים\לא עובדים, אין באמצע ולכן הכיוון הכללי היה תקלה חשמלית\אלקטרונית.

 

 

 

 

  • אהבתי 1

×
×
  • תוכן חדש...