Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: יונדאי STARIA


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מעניין אם סביב הסטאריה יקום מתישהו פולחן כמו שקיים סביב פרוויה.

 

זה מיניוואן יפני שנראה כמו ביצה, וזה מיניוואן קוריאני שנראה כאילו יצא ממשחקי הדיונון.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 14 שעות, vadim6385 כתב:

גם לטויוטה פרוויה יש דורות חדשים יותר (הדגם רץ עד 2019):

image.thumb.png.c9d5bac57070458b0b7b6a21456271d3.png

 

זה רק בשוק היפני, בשוק האמריקאי היא הוחלפה ע"י הסיינה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לפי הסקירה כאן הרכב מאוד מרשים בכל הפרמטרים. 

כמובן חסרה התייחסות להתרשמות מעשית בנהיגה. 

וכאן, לפחות לפי מבחן ראשוני של ynet , עולה הפתעה לא כל כך חיובית בהיבט הנוחיות. 

ככה התרשם הכותב:

"הוא סובל מאיכויות נסיעה לא מרשימות או במילים אחרות, הוא אינו נוח מספיק כדי להחשב מיניוואן מפנק. לא בגרסה זו לפחות, והיא היקרה והמהודרת ביותר."

 

אם אכן כך די חבל. 

  • אהבתי 2
פורסם

מהמבחן בYNET עולה רושם של רכב מסחרי באופיו עם הסבה לנוסעים,
מעניין איך ההשוואה הישירה שלו לקרניבל החדשה והאם הוא בכלל מתחרה (חוץ מבמחיר)במיניוואנים המפוארים,

גם הנושא של שורה שלישית שלא מתקפל למשתח ישר או לחילופין אין אופציה להסרה מהירה מעצבנת.

פורסם
לפני 4 שעות, נהג חדש תקציב קטן כתב:

רק אני חושב שהיא מכוערת ברמות?🤥

 

לא רק אתה.

אולי עיצוב עם 'קטע', אבל בעיני קטע מכוער.

  • רעיון טוב! 1

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, llaavvii כתב:

מהמבחן בYNET עולה רושם של רכב מסחרי באופיו עם הסבה לנוסעים,
מעניין איך ההשוואה הישירה שלו לקרניבל החדשה והאם הוא בכלל מתחרה (חוץ מבמחיר)במיניוואנים המפוארים,

גם הנושא של שורה שלישית שלא מתקפל למשתח ישר או לחילופין אין אופציה להסרה מהירה מעצבנת.

לדעתי זה לא באמת הייעוד שלו, ומטרתו להיות רכב הסעות ולא מיניוואן של ממש.

ז"א המתחרים שלו זה פחות קיה קרניבל והונדה אודיסי, ויותר מרצדס ויטו או סיטרואן ג׳מפי.

 

גם הדגם שהוא החליף, הi800, לא ממש היה בליגה של מיניוואנים.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
בתאריך 31.5.2022 בשעה 17:23, vadim6385 כתב:

יונדאי גם הולכים להוציא גירסת מימן לזה.

https://www.electrive.com/2021/04/13/hyundai-to-release-eco-friendly-staria-variants/

 

האמת, עם עיצוב כזה, לא ברור איך זה לא חשמלי.

 

מתוכנת גירסת MPV חשמלי של ה-Staria, על בסיס פלטפורמת ה-E-GMP:
https://www.youtube.com/watch?v=f20AUPEK-TI
(החל מ-7:20)

פורסם

יונדאי כבר מזמן מצליחים להביא עיצובים לפנים.

טוסון דור קודם למשל נראה נהדר גם כיום, I10 דור קודם לדעתי בין הסופרמיני היפות בקטגוריה, i30 וגם i35 וגם הסונאטה מאוד יפות והומוגניות.

 

לעיצובים האחרונים פחות התחברתי, האיוניק מאוד מיוחדת אבל הפרופרציות שלה קצת לא מתחברות לי, הוניו זה בכלל זוועה על גלגלים (מכל בחינה) והקונה גם מאוד מוזרה 

פורסם
לפני 5 שעות, Gavrik כתב:

יונדאי כבר מזמן מצליחים להביא עיצובים לפנים.

טוסון דור קודם למשל נראה נהדר גם כיום, I10 דור קודם לדעתי בין הסופרמיני היפות בקטגוריה, i30 וגם i35 וגם הסונאטה מאוד יפות והומוגניות.

 

לעיצובים האחרונים פחות התחברתי, האיוניק מאוד מיוחדת אבל הפרופרציות שלה קצת לא מתחברות לי, הוניו זה בכלל זוועה על גלגלים (מכל בחינה) והקונה גם מאוד מוזרה 

לגמרי, מעיצובים ממש יפים ונעימים לעין (איוניק הייבריד) הם עברו לעיצובים מתחכמים ומכוערים ממש

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

×
×
  • תוכן חדש...