Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1506 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלחתי לו שני אימיילים בשבוע האחרון ואין מענה

הוא עדיין פעיל?

SKODA ROOMSTER 1.6L AUTOMATIC 2009 :evil:

CHEVROLET CAVALIER CS 2.2L AUTOMATIC 1998 - R.I.P :shock:

פורסם (נערך)
לפני 11 שעות, yd b-4 כתב:

תנסה ליטלמון ובאפיקאר באליאקספרס בווטצאפ. יש להם הכל מכל (חלקים מקוריים וגפ תחליפיים)

ניסיתי לחפש ולא מצאתי את החנויות הללו. תוכל לשלוח קישורים ואת מספר הוואטסאפ? יעזור מאוד, תודה חבר 😁

לפני 12 שעות, lior134 כתב:

ענה לי אחרי שבוע עם הצעת מחיר שאפילו לא שוברת את לובינסקי

נתן מחירים יקרים יותר מלובינסקי?? אתה רציני?? 😐

עריכה אחרונה על ידי D driver

SKODA ROOMSTER 1.6L AUTOMATIC 2009 :evil:

CHEVROLET CAVALIER CS 2.2L AUTOMATIC 1998 - R.I.P :shock:

פורסם

מנסיוני, גם חלקים שמוגדרים כ"מקוריים" על ידי המוכרים באליאקספרס, מתגלים כמזויפים (וחלקם ברמה מאוד גבוהה).

 

עדיף לשלם קצת יותר ולקנות ממקום אמין יותר - אבל שכל אחד יעשה מה שטוב לו.

2016 BMW M235i.

פורסם (נערך)

כפי שאמרתי - שכל אחד יעשה מה שטוב לו.

 

אני רק זרקתי את ה-10 אג' שלי - בתור מתקין לשעבר של חלקים מקוריים לרכבי VAG, לא פעם נתקלתי בזיופים ברמה מאוד גבוהה מהמוכרים

באליאקספרס שטענו שהמוצר מקורי, ואפילו כאלו שגם היה עליהם כיתוב VW. מי שמכיר את החלקים טוב יודע לזהות זיופים ולצערי אף חלק

שהזמנתי/שראיתי שמישהו הזמין משם התגלה כמקורי, אלא כזיוף או זיוף ברמה גבוהה.

 

אכן הצרכן הממוצע לא ישים לב למתג חלון מזויף לבין מתג חלון מקורי אם זו כוונת המשורר.

עריכה אחרונה על ידי Fraysa

2016 BMW M235i.

פורסם

לא סתם נתתי שמות של חנויות ספציפיות- תכנסו ותראו גם חוות דעת (אגב דיי הרבה מישראל)

 

אני קניתי שסתום פריקה עקב המלצתם של חכמי הצרפתיות כאן (מליטלמון) הגיע מקורי לגמרי.

 

יודעים מה אם זה הרמה של הזיוף אז אני שם אותו בראש שקט.....

 

פורסם
לפני 14 שעות, D driver כתב:

נתן מחירים יקרים יותר מלובינסקי?? אתה רציני?? 😐

כן הייתי צריך 10 ברגים בלובינסקי 45 שקל לבורג אצלו יצא 30 לפני משלוח
לובינסקי עשו 10 אחוז הנחה העדפתי לקחת מהם כבר אחריי שייבש אותי

פורסם
לפני 17 שעות, yd b-4 כתב:

לא סתם נתתי שמות של חנויות ספציפיות- תכנסו ותראו גם חוות דעת (אגב דיי הרבה מישראל)

 

אני קניתי שסתום פריקה עקב המלצתם של חכמי הצרפתיות כאן (מליטלמון) הגיע מקורי לגמרי.

 

יודעים מה אם זה הרמה של הזיוף אז אני שם אותו בראש שקט.....

 

 

לבריאות. אני אישית לעולם לא אשים חלק מכני מאליאקספרס ברכב שלי, מקורי ככל שיראה. 

  • אהבתי 1

2016 BMW M235i.

×
×
  • תוכן חדש...