Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 דקה, stx כתב:

כן

בקיצור קליאו דיזל זה הבחירה הטובה

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם

יש פה הרבה תגובות ומידע מפוזר, אנסה לסכם לך:

 

- קליאו 4 אוטומטית - מנוע וגיר עם בעיות אמינות. ובכל מקרה גיר רובוטי לא חי טוב בעיר.

- סיטרואן C3 ופיג'ו 208 חולקות את אותו המנוע, גם הוא לא אמין.

 

מרווח ואמין לנסיעה מא' לב' בלי הפתעות בראש ובראשונה הייתי ממליץ על הונדה ג'אז. הייתי נותן עדיפות לדגם הלא היברידי.

מעבר לזה, מאזדה 2 סוזוקי סוויפט יונדאי I20 / קיה ריו שמורות יהיו גם בחירה מעולה. פחות מרווחות.

 

פורסם

הגאז אופציה מרווחת מאוד, חסכונית ואמינה.

בדור הקודם לא הייתה אופציה להיברידית

פחות מצטיינת בנוחות או זריזות.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה על התגובה אך לאמל"ק לי פחות עוזר לי..  יעזור לי יותר לדעת נתונים לגבי מה הבעד ונגד על הרכבים ששאלתי :) כשיש לי נתונים אני אדע להסיק מסקנות ולקבל החלטות מה נכון לי. תודה

לפני 11 שעות, yulianx כתב:

הגאז אופציה מרווחת מאוד, חסכונית ואמינה.

בדור הקודם לא הייתה אופציה להיברידית

פחות מצטיינת בנוחות או זריזות.

 

תודה אך הג'אז לא בתקציב שלי. לכן שאלתי על פיג'ו, רנו וסיטרואן שהן כן בתקציב שלי עבור סופר מיני עד 50,000 שנתון 2015 ומעלה. כי בסוף אצטרך לבחור מתוך האופציות האלו ואני רוצה לעשות בחירה מושכלת ככל הניתן :) 

לפני 11 שעות, stum כתב:

יש פה הרבה תגובות ומידע מפוזר, אנסה לסכם לך:

 

- קליאו 4 אוטומטית - מנוע וגיר עם בעיות אמינות. ובכל מקרה גיר רובוטי לא חי טוב בעיר.

- סיטרואן C3 ופיג'ו 208 חולקות את אותו המנוע, גם הוא לא אמין.

 

מרווח ואמין לנסיעה מא' לב' בלי הפתעות בראש ובראשונה הייתי ממליץ על הונדה ג'אז. הייתי נותן עדיפות לדגם הלא היברידי.

מעבר לזה, מאזדה 2 סוזוקי סוויפט יונדאי I20 / קיה ריו שמורות יהיו גם בחירה מעולה. פחות מרווחות.

 

תודה רבה

לצערי הג'אז לא בתקציב שלי וגם לא מאזדה 2 (ההבדל בין רצוי למצוי. לכן שאלתי על דגמים שבתקציב שלי :) ) לגבי שאר ההצעות שלך אבדוק.. האמת שלא נתקלתי בהן בחיפושים (ביד 2 ובסוכנויות כשהגדרתי את התקציב ושאר הדרישות) יתכן והן לא בתקציב או יותר נדירות למצוא.. תודה בכל אופן 

פורסם

יודנאי וריו אופציות די נפוצות, גם בעיקר בליסינג.

לא זריזות או חסכוניות במיוחד, אישית מעדיף את היונדאי עקב סלון נעים יותר משולב צבע בז.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

אני יכול לומר מהנסיון של על מקרה דומה.

חבר טוב ביקש לפני כמה  שנים  חוות דעת על פיגו 3008 משומש מנוע 1.6 בנזין שהיה כבר אז ידוע כבעייתי ואמרתי לו שגם עם מקל לא להתקרב לרכב הזה.

הוא התעקש ואמר ששלושה כסאות לתינוק נכנסים הכי טוב ב 3008 מכל הרכבים שהתקציב מאפשר לו. 

הכסף שנשפך שם אחרי הקניה היה בסכום של 5 ספרות . שלא לדבר על הזמן וההשבתה כל פעם בזמן שהרכב במוסך.

מה שאני בא לומר , אם התקציב שלך מגביל אותך אז לא להתפשר ולהמשיך לחפש רכב אמין עם נתונים טובים גם במחיר של ירידה בשנתון . 

אפשרות אחרת עדיפה יותר במידה ואפשר , להגדיל את התקציב ולקנות רכב עם אמינות מוכחת בלי כאבי ראש וכניסה למוסך. ב 50000 בערך  אני חושב שאפשר לקנות טויוטה יאריס משנת 2015 - 2014 . 

אם רוצים ראש שקט אפשר לקנות יאריס משומשת מהיבואן עם שנה אחריות אבל בתקציב שלך נכנסים רכבים משנת 2012 - 2013 כי הם לוקחים פרמיה גבוהה יותר בגלל האחריות ומצב השוק אבל אולי אפשק לנהל מומ ולהוריד קצת במחיר .

אלה רכבים פחות נוחים ומתאימים לכל היותר לזוג פלוס אחד לדעתי. אבל מצד שני אם שקט נפשי חשוב לך זה הרכב שהייתי קונה. 

גם המזדה 2 מצוינת וגם ההונדה גאז. 

יונדאי i20 או קיה ריו אם קונים אז לוודא שהגיר זה הגיר 4 הילוכים ה "טיפש" ולא גיר רובוטי . 

בשנתון 2015 - 2016 לא הייתי ממליץ למישהו שכל מה שהוא רוצה זה להגיע מ- A ל- B להתקרב לפיגו 208 או c3 . 

עריכה אחרונה על ידי nepet
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

×
×
  • תוכן חדש...