Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו BRZ החדשה בארץ


GTאי

פוסטים מומלצים

אגב @Liviurאיך ההגה של הדור החדש? הבנתי מביקורות ופידבקים שקראתי שזו אחת מנקודות החולשה הגדולות של הרכב, שההגה רך מדי וחסר פידבק. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי מושג מי ציין את זה - אבל זה קשקוש מוחלט :)

(ונהגתי back to back מול המיאטה שלי אתמול שהיא תכלס רכב מסלול יותר מרכב יומיומי מבחינת הסטאפ)

 

יש לציין אבל שעדיין לא לקחתי את הרכב החדש לקצה או למסלול - אבל בהחלט הפתיע אותי לטובה ויותר טוב ממה שזכרתי מהדור הקודם.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם אומרים פה שה- GR86 יותר מוצלחת מהברז. כמובן ההבדלים לא מטורפים וצריך לנהוג ברכבים back to back בשביל להרגיש. בגדול, יש יותר אופי למנוע בטויוטה, מרגיש יותר אנרגטי וגם משהו בהתנהגות קצת יותר שמח. החבר'ה האלה קנו ביחד את הברז החדשה ואחד מהם טוען שאם היו נוהגים קודם בטויוטה לפני הברז בזמן שלפני שהם קנו, הם היו בוחרים בטויוטה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, Liviur כתב:

זה אותו מנוע עם אותה תוכנה… כבר משם אתה יכול לדעת ש… 

 

 

כן, אבל סובארו עשתה טיונינג שלה למנוע הזה וכך גם טויוטה. אם יש לך כוח לצפות בסרטון, אתה יכול לראות שם שהגרף של המומנט והכ"ס שונה בשני הרכבים, אותו גרף שמוצג בתפריט בלוח מחוונים, הם מדברים על זה שם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המממ נראה שהם צודקים על הנייר.

 מצד שני בנתונים זהים וראיתי גרפי דינו והם כולם נראו אותו הדבר. אם יש הבדל זה ברמה ככ קטנה של על גבול הפסיכולוגי.

 

אני לא שמתי לב לזה back to back שנהגתי איתם על כביש או מסלול. (אבל זה גם לא היה הרכבים שלי אז לא נהגתי ממש ממש חזק עליהם)

יש לי חבר שגר קרוב עם gr86 חדשה לגמרי - ננסה בהזדמנות לקפוץ לבדוק את זה ספציפית שוב. (גם הוא נהג בשתיהן על המסלול באותו יום. נשאל גם אותו)

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, BRAVO30 כתב:

הם אומרים פה שה- GR86 יותר מוצלחת מהברז. כמובן ההבדלים לא מטורפים וצריך לנהוג ברכבים back to back בשביל להרגיש. בגדול, יש יותר אופי למנוע בטויוטה, מרגיש יותר אנרגטי וגם משהו בהתנהגות קצת יותר שמח. החבר'ה האלה קנו ביחד את הברז החדשה ואחד מהם טוען שאם היו נוהגים קודם בטויוטה לפני הברז בזמן שלפני שהם קנו, הם היו בוחרים בטויוטה. 

 

הדעה הזו חוזרת על עצמה בהמון סרטוני השוואה שראיתי, יש קונצנזוס שה GR יותר מהנה, גם בזמני מסלול היא מוציאה תוצאות יותר טובות. 

 

לפני 19 שעות, Liviur כתב:

אין לי מושג מי ציין את זה - אבל זה קשקוש מוחלט :)

(ונהגתי back to back מול המיאטה שלי אתמול שהיא תכלס רכב מסלול יותר מרכב יומיומי מבחינת הסטאפ)

 

יש לציין אבל שעדיין לא לקחתי את הרכב החדש לקצה או למסלול - אבל בהחלט הפתיע אותי לטובה ויותר טוב ממה שזכרתי מהדור הקודם.


זה כנראה סובייקטיבי בסופו של דבר אבל שמעתי את זה הרבה פעמים. האמת אפילו הברז דור ראשון אחרי מתיחת פנים - ההגה קצת רך מדי לטעמי וכולם בערך אומרים שבדור החדש הוא יותר רך מהדור הקודם אז לי נראה שעובדתית הוא יהיה יותר רך ממה שהייתי רוצה. 

 

מצד שני ההיגוי חד ומדוייק מאוד, אבל זה לא קשור לתחושות של ההגה. 

 

בכל אופן שלא תחשוב אחרת, כולנו מקנאים בך :) 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חסר כלום בברז החדשה, רכב מושלם. כנראה אבל שבכל זאת ב- GR נתנו איזה טאץ' קטן משלהם שנותן ניואנסים בין שני הרכבים. אבל הניואנסים האלה לא יהיו מורגשים כנראה בקרב רוב הנהגים, אלא אם נוהגים ממש back to back ולוקחים את הרכבים לקצה. 

אבל שוב אומר שזה לא כזה משנה, הברז או הטויוטה הן המכונה הכי מדהימה שאפשר לקנות במחיר הזה שלהן בחו"ל.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין,  כי דווקא במספר פרמטרים ה-BRZ יותר לפיינשמאעקרים,  המתלים מקדימה כוללים זרועות מאלומיניום והמתלה האחורי מחובר ישירות למרכב ולא לתת שלדה כמו הטויוטה.  כנראה שמה שהכי משפיע זה הכיול של המתלים. 

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם רוצים ממש להיכנס לזה - הbrz תציג זמנים יותר טובים ברגע שהצמיגים ישודרגו.

 

אפילו הps4 בקושי מדגדגים את היכולות של השלדה והמתלים המקוריים.

 

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, BRAVO30 כתב:

הם אומרים פה שה- GR86 יותר מוצלחת מהברז. כמובן ההבדלים לא מטורפים וצריך לנהוג ברכבים back to back בשביל להרגיש. בגדול, יש יותר אופי למנוע בטויוטה, מרגיש יותר אנרגטי וגם משהו בהתנהגות קצת יותר שמח. החבר'ה האלה קנו ביחד את הברז החדשה ואחד מהם טוען שאם היו נוהגים קודם בטויוטה לפני הברז בזמן שלפני שהם קנו, הם היו בוחרים בטויוטה. 

גם אני ראיתי את ההשוואה הזאת והם היחידים שראיתי שמזכירים את נושא המנוע. בכל שאר ההשוואות שראיתי( וראיתי בערך כל דבר שקשור לרכבים האלו בזמן שאני ממתין לאחד מהם) מדברים על זה שבאופן כללי הGR מקשקשת בזנב קצת יותר והברז קצת נוחה ומרוסנת יותר. 

החברה מeveryday driver קנו את הGR ויש לי תחושה שההשוואה הזאת מגיעה עם מעט הצדקת קניה ברקע.

עדיין לא יצא לי לעשות נסיעה על הGR בגלל שאין כל כך רכבים כאלו וכשיש אחד באזור שלי הוא אוטומט בד"כ. 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 14.8.2022 בשעה 04:48, AK21 כתב:

החברה מeveryday driver קנו את הGR ויש לי תחושה שההשוואה הזאת מגיעה עם מעט הצדקת קניה ברקע.

לא הפוך, הם לא קנו את הברז ומתחרטים שלא קנו את ה- GR?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדבר היחיד שאני יודע זה שהדור הקודם היה הרבה יותר מרשים 

עריכה אחרונה על ידי יוחאי יואל
טעות כתיב
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...