Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו BRZ החדשה בארץ


GTאי

פוסטים מומלצים

לפני 3 שעות, EMPTY כתב:

למרות שהדגם הפשוט אינו sti מעניין כמה מחירה יהיה בארץ אם בכלל תגיע

יש הבדל משמעותי במחיר בין STI לWRX. אלו שני דברים שונים.

גם פה - ההבדל היה בזמנו סביב ה7-8 אלף דולר לאותה רמת איבזור - אז ההשוואה הזו לא רלוונטית.

הWRX מול BRZ ברמות איבזור מקבילות - ההבדל קטן מאוד (הWRX יותר יקרה - אבל לרוב אפשר לקנות עם הנחה , לעומת הBRZ - שמה שנקרא - בהצלחה למצא אחת בכלל)

  • מעניין 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

הכיף מתחיל כשההיצמדןת ל4000 סל״ד נגמרת.

יצא לי לנהוג קצת מעבר כמה פעמים - וכל ההבדל הוא בסל״דים הגבוהים. המנוע מתחיל לדחוף את האוטו ממש ממש יפה וזה מרגיש הרבה יותר בפרופורציות ליכולות של השלדה.

 

הקצב והחדות - לרכב - בתור סטוק, באמת שלא נתקלתי ברכב כזה מדי הרבה רכבים שנהגתי - עד שאתה מגיע לקיימן בערך - למשהו מקביל.

גם הm2 שנהגתי עליה לא חדה ברמה הזו. (עניין של משקל מול קשיחות של כל המרכב. אפילו אם הm2 מהירה ואוחזת יותר. אין על ההרגשה של אוטו חד וקשיח)

 

בשבילי - אני ממש מחכה לשנה הבאה לקחת אותה פעם ראשונה למסלול.

  • אהבתי 6

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, AK21 כתב:

זה לא רכב שהייתי רוצה לתפור איתו מרחקים

אגב לגבי זה - מכיוון שעשיתי כבר כמה נסיעות ארוכות של כמה שעות פה (כנראה המקביל למרכז -> אילת / מרכז צפון) + כמה נסיעות פקקים הארדקור (ג׳רזי למנהטן בשעות השיא).

(נא לקחת בחשבון אבל שהרכבים האחרים שלי הם מאזדה 3 ידנית ומיאטה עם גיר סופר קצר ומתלים למסלול ויש לי היסטוריה של רכבים עם מתלים וצמיגים מיועדים למסלול)

לנסיעות ארוכות - הרכב ממש אחלה , הוא מספיק רגוע בשישי , והורדה לרביעי לרוב העקיפות עושה את העבודה אחלה - גם מול הSUVים החזקים פה. הרכב לגמרי מספיק נח לנסיעה ארוכה מבחינת הפנים והמתלים לכביש ארוך (ואל תחשוב שהכבישים פה טובים - הם לא.)

לנסיעות עירוניות הארדקור לעומת זאת - הרכב במפתיע פחות נח - לא בגלל המתלים / שילדה / צמיגים - אלא דווקא בגלל הקלאץ׳ - הRev hang ביחד עם הקפיץ ויחד עם המערכת מניעת הדרדרות מתחילים להתחרפן באיזשהו שלב. זו תלונה נפוצה פה שמשהו שם במערכת / איך שהמחשב מכוייל פשוט מרגיז בנסיעות פקקים קשות. מסקרן אותי לשמוע אם גם אתה תתקל בזה.

 

אם כבר התלונה הכי גדולה שלי על הרכב כרכב יומיומי אגב - זה המערכת אודיו - הרמקולים והסאונד פשוט מ ח ו ר ב נ י ם.

כן , יש לי את הLimited עם ה2 רמקולים אקסטרה ומגבר מקורי. וזה עדיין מביך. במיוחד ליד המאזדה 3 שיש לי את המערכת סאונד המשודרגת שם מהחברה שהיא אחת המערכות המקוריות הכי טובות ששמעתי ברכב (גם מכאלו בעלות של פי 3-4 של הרכב).

אני צריך לחזור לBRZ דור קודם לבדוק - אבל לדעתי הסאונד יותר גרוע מהדור הקודם - שזה בהחלט הישג לא קל :)

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בXV ובפורסטר המערכת על הפנים. מישהו שם בסובארו לא אוהב מוזיקה

  • מצחיק 1

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, Liviur כתב:

הכיף מתחיל כשההיצמדןת ל4000 סל״ד נגמרת.

יצא לי לנהוג קצת מעבר כמה פעמים - וכל ההבדל הוא בסל״דים הגבוהים. המנוע מתחיל לדחוף את האוטו ממש ממש יפה וזה מרגיש הרבה יותר בפרופורציות ליכולות של השלדה.

 

הקצב והחדות - לרכב - בתור סטוק, באמת שלא נתקלתי ברכב כזה מדי הרבה רכבים שנהגתי - עד שאתה מגיע לקיימן בערך - למשהו מקביל.

גם הm2 שנהגתי עליה לא חדה ברמה הזו. (עניין של משקל מול קשיחות של כל המרכב. אפילו אם הm2 מהירה ואוחזת יותר. אין על ההרגשה של אוטו חד וקשיח)

 

בשבילי - אני ממש מחכה לשנה הבאה לקחת אותה פעם ראשונה למסלול.

 

 

מתנצל מראש שהשאלה קצת לא הכי קשורה לשרשור על ברז,אבל מסקרן אותי. 

 

היום,מיאטה(לא סטוק)או ברז החדשה? 

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Mech Morphix כתב:

גם בXV ובפורסטר המערכת על הפנים. מישהו שם בסובארו לא אוהב מוזיקה

היתה לי WRX דור קודם עם המערכת המשודרגת והיה סביר + (מערכת של הרמן קארדון).

זו פשוט ביזיון.

 

לפני שעה, Ido12 כתב:

מתנצל מראש שהשאלה קצת לא הכי קשורה לשרשור על ברז,אבל מסקרן אותי. 

 

היום,מיאטה(לא סטוק)או ברז החדשה? 

לא משנה כמה לא סטוק - לדעתי האישית - הBRZ עדיפה בהכל חוץ מ:

1. עלויות חלקים זולות ושוק אפטרמרקט טוב יותר למיאטות (במיוחד NA/NB, פחות לNC/ND)

2. אין גג פתוח.

 

אני מת על המיאטה (וכמו שאמרתי יש לי אחת ואני משאיר אותה) - אבל אפילו עם כל השיפורים (זו מאזדה ספיד - כלומר כבר עם טורבו ו200 כ״ס , יש המון חלקי מתלים משופרים + Xida שהותאמו בשבילה + צמיגי 200TW) - הBRZ רכב יותר כיפי ומתאים לי יותר.

אני משאיר את המיאטה שלי כרגע כי היא זולה, גירסא מוגבלת שהפסיקה לרדת במחיר והתחילה לעלות והיא כבר מוכנה למסלול - רק להיכנס לאוטו - להניע ולתת בראש בלי לדאוג לשום בעיות חלקים / אמינות.

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוף,זאת לא התשובה שרציתי..אז כנראה באמת הדור החדש שווה את ההיפ סביבו.(עשיתי את נס הרים עם ברז 2.0,רק רציתי לחזור למיאטה שלי...אחרי הסיבוב בברז המיאטה שלי הרגישה פתאום על סטרואידים) 

 

טוב,נמתין שיהיה ברז 2.4 משומשות בישראל עוד שנתיים-שלש...בנתיים נמשיך להשתעשע עם דו גלגלי. 

 

תהנה עם הרכב,כולי קנאה שבחול היא עולה פחות מברז 2.0 משומשת בארץ... 

אשמח אם תעדכן אחרי יום מסלול :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סורי אבל זו הכנות.

היתה לי גם Brz 2015 לפני שהייתי מסכים - בתור סטנדרטית היא לא ברמה של מיאטה משופרת כראוי (אם שתיהן משופרות זה כבר תלוי) אבל הדור החדש - מבחינתי - לגמרי קפיצה משמעותית קדימה.

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

טרם נהגתי על החדשה.

רק רוצה להוסיף שכשהיא נחשפה ויצאו התמונות לרשת, נדמה היה שהדגם הקודם היה נראה רענן ויפה יותר לזמנו, מאשר הדגם החדש.

אך תמונות על המסך ומציאות - לחוד.

לפני כשבועיים ראיתי אותה במסלול בפצאל, במציאות היא יפייפה ונראית הרבה יותר טוב מבתמונות.

  • אהבתי 1

DS 7 CROSSBACK 2019

2019 PEUGEOT 308 GTI

2006 PEUGEOT 307 XT

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 1.11.2022 בשעה 19:49, Ido12 כתב:

אוף,זאת לא התשובה שרציתי..אז כנראה באמת הדור החדש שווה את ההיפ סביבו.(עשיתי את נס הרים עם ברז 2.0,רק רציתי לחזור למיאטה שלי...אחרי הסיבוב בברז המיאטה שלי הרגישה פתאום על סטרואידים) 

 

טוב,נמתין שיהיה ברז 2.4 משומשות בישראל עוד שנתיים-שלש...בנתיים נמשיך להשתעשע עם דו גלגלי. 

 

תהנה עם הרכב,כולי קנאה שבחול היא עולה פחות מברז 2.0 משומשת בארץ... 

אשמח אם תעדכן אחרי יום מסלול :)

יש כבר עכשיו אחת למכירה עם 4 אלף קילומטר.

רק 280 אלף שמקלס והיא שלך🙃.

HONDA JAZZ 2016

2017 סיטרואן קקטוס אדומה-נמכרה

2020 308 גיטי 😎

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי חישוב מהיר … זה בערך המחיר שאני יכול לקנות פה גם אחת משומשת עם קילומטראז דומה , ועוד m2 לידה ליום יום כשאני לא רוצה יותר מדי קילומטראז על הBrz 😅 

 

מספר מדכא

  • מבאס 2

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...