Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו BRZ החדשה בארץ


GTאי

פוסטים מומלצים

לא מתעלם, ברור שיש משתנים רבים נוספים.

גם לא דיברנו על להתנהג אותו הדבר.

 

התערבתי כדי להסביר את אי הדיוק במשפט שצוטט מלכתחילה.

אי אפשר להשוות בצורה כזאת בין האפליקציות. הקפיצים עצמם במיאטה מכוילת כהלכה יהיו הרבה יותר קשיחים, קודם כל כי זו לא Strut-Car.

  • אהבתי 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
לפני 9 שעות, Liviur כתב:

ואחרי כל החפירה הנ״ל - יום רביעי בערב אני אוסף את הדגם 2023 שלי :)

ואו!! בשעה טובה אתה תהנה ממנה! אני משתגע מההמתנה ולמען האמת התחלתי לפזול גם למיאטה.. יצא לי לעשות עוד נסיעת מבחן ובמזג האוויר המתאים, עם הגג פתוח אני התחלתי להתחבר. מתי הזמנת? והאם הETA שלך יצא מדוייק? 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל. היא הרבה יותר טובה לדעתי מהמיאטה.

 

הזמנתי ביום שנפתחו ההזמנות לדגמי 2023 (וישבתי להם על הראש שיזמינו באותו יום) - ראשון בסוכנות שלי ומהראשונים בארה״ב. צפי ראשוני היה אוקטובר נובמבר. לפני חודש וחצי קיבלתי אלוקציה ומספר מעקב שטען שיגיע בשבת האחרון. הרכב אכן הגיע לאיזור בשבת - אבל יהיה מוכן לאיסוף מהסוכנות רק ברביעי.

חברים שהזמינו יום יומיים אחרי מקבלים כבר בסוף החודש.

 

אני יודע על כמה שנמסרו לפני שבוע (בודדות)

  • אהבתי 2

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כנראה לא יקרה כי המון כוכבים צריכים להסתדר כדי שזה כן. הצפי שלי הוא אוקטובר אצל דילר אחד ונובמבר אצל דילר שני. מקווה שגם לי יקדימו.

ראיתי בקבוצות כמה 2023 שנמסרו בשבוע האחרון אז המגמה חיובית סהכ..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, AK21 כתב:

המון כוכבים צריכים להסתדר כדי שזה כן

בכל זאת, סובארו

  • מצחיק 9

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רשמים מאוד ראשוניים:

1. יותר מרשימה במציאות מבתמונות

2. קשיחה משמעותית מהדור הקודם, לא ברמה של לא נוחה - אבל בהחלט מרגישים את ההפרש בכמה שהשלדה מהודקת. אפילו יחסית למיאטה שלי שכבר מוכנה למסלול.

3. המנוע - לא אימצתי אותו עדיין - אבל בסל״ד ביניים - זה משהו אחר לגמרי. זה מרגיש בסל״ד נמוך כבר יותר חזק משמעותית מה2.5 ליטר של מאזדה 3 שלי (שלה נגמר הכח ב5-6 אלף סל״ד - פה החגיגה אמורה רק להתחיל) - זה כבר סימן טוב לעומת הבור שהיה בדור הקודם.

4. פנים - הרבה יותר טוב, אבל עדיין יש לאן לשאוף. המאזדה 3 המאובזרת שלי עושה ממנה קציצות עדיין (מינוס המושבים). זה בעיקר מורגש בדברים כמו החומרים שעדיין בסיסיים , המסך שהוא ברזולוציה לא מרשימה, המערכת סאונד הבינונית להחריד (עדיין אין באס רציני) והמצלמות רוורס.

 

יחד עם זאת 0 כל התלונות עפות מהחלון ברגע שנוהגים. רכב על גבול המושלם מבחינתי. בטח שלרמת מחיר הזו.

  • אהבתי 6
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין הקטע שאתה אומר שקשיחה יותר משמעותית מהדור הקודם, זה לא משהו שעבר בביקורות עליה, במיוחד כלפי הסובארו שהרבה מהביקורות הגדירו אותה כדיילי נוחה מאוד (ה GR אם כבר היתה מקבלת תיאורים של קשיחה ופחות נוחה אבל כביכול יותר ספורטיבית ומהנה), בכל אופן תהנה, ללא ספק רכב מדהים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השילדה 60% יותר קשיחה מהדור הקודם בכמה פרמטרים. זה חד וחלק מורגש. וזה משהו שסובארו עושים כמעט בכל עדכון לאורך הליין שלהם.

 

לגבי ההשוואה שציינת לgr86 - בגדול ההבדל הוא לא ממש בנוחות אלא באיזון של הרכבים והיה קיים מהדור הראשון - הbrz יותר קשיחה מבחינת קפיצים ובולמים מקדימה מה שמביא ליותר אחיזה מאחורה ורכב יותר יציב / צפוי. ה86 הפוך ועם תחת יותר שובב.

א ב ל בדור הנוכחי נוספו כמה דברים:

1. חלקי מתלה קדמיים מאלומיניום רק בסובארו שמורידים את המשקל המוקפץ בכל פינה בצורה משמעותית (סביב ה7-8 קילו לפינה לזכרוני)

2. המוט פיתול האחורי אמנם דק יותר (פחות מ5%) אבל מעוגן לשילדה בצורה ישירה משמעותית.

 

בפועל - נהגתי בכל הדגמים לכל הדורות. בדור הראשון - ההבדל תיאורטי למדי אבל אם תלחץ עלי לבחור הgt86 טיפה עדיפה (רק כסטנדרט מול סטנדרט)

בדור השני הbrz עדיפה בצורה מורגשת. אתה שומר על יותר פעילות מתלה מאחורה אבל בצורה רוחבית שומר על אותה קשיחות. הgr86 מרגישה פחות מרוסנת לא בצורה חיובית עם העליה בקשיחות שלדה.

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...