Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו BRZ החדשה בארץ


GTאי

פוסטים מומלצים

לפני 24 דקות, kalmangar כתב:

https://data.gov.il/dataset/mehir_yevuan

עם קצת כישורי סינון בדאטה בייס תמצא את מבוקשך(תלחץ הסמל של העין בחיפוש תריץ BRZ ותלחץ ENTER)

אז עשיתי את זה וגיליתי ש brz חדשה עולה 200 או 230 או 240 או 295
נשמע הגיוני בסה"כ
 

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תיכנס לסופרה GR 2022 אם התאכזבת מהפערים בBRZ :)

יש ב-300 ויש ב-700. כנראה שהאבזור של זו שעולה 700 כולל רכב חלופי בתא המטען. 

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.
  • מצחיק 2

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Doron_Z כתב:

הן אכן זהות בכוח פחות או יותר, בטח לא ברמה שמישהו ירגיש שהאחת חלשה לעומת האחרת אבל נו, ככה זה רכבים, כשאתה מתלהב ונהנה ממשהו החושים שלך תופסים אותו אחרת וזה מה שקרה לו עם הברז :)

 

מה שכן הטיעונים שלו לגבי חוסר המקום וחוסר החדות ביחס לברז (ידוע שהיא הרבה יותר מתנדנדת וספינתית בסטוק) הם כן נכונים אובייקטיבית.

 

אישית אם היתה לי אפשרות לרכב שני כנראה המיאטה היתה הבחירה כי הוא פשוט רכב סופ״ש מושלם עם הגג הנפתח והכל, כרכב יחיד היא לא פונקציה והבחירה במיוחד מול הברז החדשה שגם כיסתה את הפערים בכוח כבר נו בריינר.

ההנחה שמראש הרכב הוא רכב שני לסופש שמה את עניין הפרקטיות(או חוסר) במיקום נמוך מאוד. היתרונות של המאזדה היו מבחינתי גג נפתח וסלון ברמת מאזדה של השנים האחרונות. היתרונות האלו ביחד עם האהבה שלי למותג + העובדה שהמיאטה היא בהיכל התהילה של רכב ספורטיבי וזול(בארהב לפחות) היו אמורות להוביל להחלטה בכיוון המאזדה אבל כמו שציינתי לא נוצר לי חיבור בשום נסיעת מבחן.

בברז החדשה לעומת זאת הנסיעת מבחן הייתה די מקרית לאחר שהדילר המקומי שלי קיבל יחידה עם 8k מייל(ודרך אגב מוכר אותה במחיר גבוה יותר מחדשה). 2 דקות בתוך הנסיעה ואני יודע שזה זה.

  

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

ביבוא אישי לפי המחיר בארה"ב + הובלה וביטוח ואז מס על הכל, מחיר של 230 אלף הוא לא ריאלי. 

 

לפי 30.5 אלף דולר לידני לימיטד בארה"ב (במקרה הטוב 34 אלף דולר CIF) + 129% מס כי הרכב מיוצר ביפן, החשבון שלי יוצא 78 אלף דולר שהם היום 260 אלף ש"ח, לפני רווח היבואן.

It's life, Jim, but not as we know it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אאוטבק טורבו תורת ארה"ב 2.4 הספק 260 כ"ס נרשמה בייבוא מקביל (290000 ש"ח) נראה אם תגיע.

ולגבי BRZ לפני המחיר הבעיה היא שאין מלאי בכלל.

עריכה אחרונה על ידי PriceDevil
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Arik TG כתב:

לפי 30.5 אלף דולר לידני לימיטד בארה"ב

אין לך שום סיכוי למצא לימיטד ב30.5 בארה״ב. אני לא יודע מאיפה המספר הזה בא אבל הוא אפילו לא בכיוון.

2022 שנמצאים אצל דילרים נמכרים עם מארק אפ של 7-10 אלף כרגע לידניות והmsrp של לימיטד (הדגם המאובזר) ידני  הוא 31 לפני מיסים מקומיים ועמלות רישום (כלומר לפחות 32 בלי מיסים+ מארק אפ ריאלי -> 40 אלף)

אם אתה מוצא לי אחת ב32 - אני מחר בבוקר מזמין אותה ומשלח אותה הביתה אלי ומבטל את ההזמנה שלי ל2023.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.5.2022 בשעה 12:42, Doron_Z כתב:

אישית אם היתה לי אפשרות לרכב שני כנראה המיאטה היתה הבחירה כי הוא פשוט רכב סופ״ש מושלם עם הגג הנפתח והכל, כרכב יחיד היא לא פונקציה והבחירה במיוחד מול הברז החדשה שגם כיסתה את הפערים בכוח כבר נו בריינר.

 

שטויות, נסעתי על MX-5 NB כדיילי במשך 6 שנים. הכל עשיתי איתה, קניות לזוג, נסיעה זוגית לצימר עם מזוודה, מסלול וגם ירדתי איתה לשטח מספר לא קטן של פעמים (באותה תקופה שיחקתי איירסופט ביערות). כשנולדה הבכורה, נאלצתי למכור אותה ולעבור לרכב שיותר מתאים למשפחה, GT86 עם 2 כיסאות ילדים מאחורה.

עריכה אחרונה על ידי B.D.B.
  • אהבתי 3

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא שטויות. אני הרבה פעמים שם לא מעט מטען בברז שאין שום סיכוי שנכנס במיאטה. הרכב לא שימושי מספיק כרכב יחיד עבורי.

 

בנסיעה זוגית אני שם הרבה יותר ממזוודה.

 

אם לך התאים אז סבבה אבל זו לא בדיוק דעה חתרנית שהמיאטה צפופה ולא שימושית כרכב יחיד עבור המון אנשים.  

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
בתאריך 8.6.2022 בשעה 13:32, Arik TG כתב:

יופי, עלו כבר 7 על הכביש השנה!

 

אני גם מעוניין. אפשר לעשות קבוצת רכישה 😉?

גם אני מעוניין. אפשר לעשות קבוצת רכישה 😉?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

אז היום יצא לי לעשות נסיעת מבחן נוספת, הפעם back2back עם מיאטה ND2 2019 משומשת וbrz 2022 משומשת קלות וההתרשמות שלי:

1. הפעם לקחתי את המיאטה יותר לכיוון המנתק(רוב הזמן לא ירדתי מה5-6k ) ושם הרכב מתגלה ברוב תפארתו אבל עדיין אני מעדיף את המנוע של הBRZ.

2. הכיול של הדוושה במיאטה הרגיש לי טוב יותר. בברז הסלד מתחיל לעוף למעלה ב20% לחיצה ומרגיש פחות לינארי. 

3. כמו שציינתי כבר אני לא גדול במיוחד -1.75 ועדיין המיאטה ממש צפופה על גבול הקלסטרופובית. גם כשהגג פתוח לא יכולתי להתעלם מהשמשה שמרגישה כמעט בגובה הראש ויוצרת תחושה צפופה, הקונסולה באמצע שנחה על ברך ימין(שלא נדבר על הנוסע המסכן) , והמושב שהייתי שמח לקחת אותו עוד טיפה אחורה.

4. הפנים במיאטה נראה ומרגיש ברמה או 2 מעל הברז. 

5. הברז כסטוק הרבה יותר חדה.  המיאטה מרגישה כמו suv ביחס לברז .בפניות המיאטה ממש רוכנת על הצד החיצוני ואז מתחילה להכנס לפניה בעוד שהברז כמעט שטוחה באותו המצב. בישורת ובאופן כללי המיאטה מרגישה מאוד "מפוזרת" והברז לעומת זאת "אסופה" אני יודע שהטרמינולוגיה לא בדיוק מעולם הרכב אבל זאת בדיוק התחושה שלי תוך כדי הנהיגה. 

6.יחד עם זאת הברז גם משכחת הרבה יותר טוב שיבושי כביש קטנים במהירות בינונית (expansion joints על הכביש  לדוגמה היו הרבה יותר מורגשים בגב במיאטה ). זה בתוספת המרחב הכללי הגדול יותר עושים את הברז לנוחה משמעותית לטעמי.

7. פרקטיות- במקרה שלי לא באמת חשוב אבל למי שכן- הברז מנצחת בנוקאאוט. 2 מושבים קטנים נוספים, תא מטען גדול משמעותית, מקומות אחסון בתא הנוסעים הופכים את הברז לרכב הרבה יותר פרקטי.

בשורה התחתונה לטעמי אי אפשר לטעות בבחירה בין שניהם.  אני אישית פחות מתחבר למיאטה והרבה יותר לברז אבל לגמרי מבין את האנשים שכן. המיאטה מספקת חוויה שאין שום דבר דומה גם במחיר כפול. אני חושב שמיאטה עם כמה שדרוגים, בעיקר בתחום המתלים תהיה הרבה יותר קרובה לברז בנהיגה פרופר. בקשר לברז- אני עדיין מחכה להזמנה שלי ותוך כדי ההמתנה אני מנסה רכבים שונים ועד כה הבחירה בברז רק מתחזקת.

 

 

 

 

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, AK21 כתב:

אני חושב שמיאטה עם כמה שדרוגים, בעיקר בתחום המתלים תהיה הרבה יותר קרובה לברז בנהיגה פרופר

ואם תשים את אותו כסף גם בBRZ 😂

 

 

מסכים לגמרי עם הניתוח שלך אגב.

המיאטה רכה ורוכנת גם מזה שהיא רכב פתוח. זה מביא עדיין לפשרות אפילו לרכב שתוכנן כאחד. ואז מחייב קפיצים קשיחים יותר מה שמביא לחלק של השיכוך.

 

במאמר מוסגר Xida עכשיו קיימים לBRZ. זה הסט הכי טוב שנהגתי עליו בגירסא במיאטה ולגמרי בקצב הזה קונה עוד סט לBRZ (עם כל הכבוד לkw ואוהילנס…)

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...