Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו BRZ החדשה בארץ


GTאי

פוסטים מומלצים

לפני שעתיים, PriceDevil כתב:

 

השאלה אם 300K זה המחיר שננקב לרוכש רציני, והתשובה שהמחיר בפועל נמוך יותר, ולא באלפים בודדים (אלא הרבה יותר)

 

אשמח שתשתף אם זה לא סוד. במקרה הכי אידיאלי אז גם הם יורדים ל 276 אלף (מה שאני בספק) שזה עדיין מחיר מאוד גבוה.

 

לפני שעה, mcshmupi כתב:

אני מניח שבמצב השוק היום כשמצד אחד הדגם חדש בעולם והביקוש אליו גבוהה ומצד שני יש הייצור מוגבל בגלל משבר השבבים היבואן הרשמי לא יכול לקבל את הרכב בכמות סבירה ובמחיר שהוא רוצה.

גם אם היה יכול לקבל אותה למכור מעט מכוניות במחיר גבוהה עכשיו ולהוריד אותו בעוד שנה-שנתיים יראה רע כלפי הלקוחות שקנו אז עדיף לחכות.
יבואן זעיר יכול להביא דגמים בודדים במחיר גבוהה בתנאי שזה משתלם לדילר שהוא רכש ממנו יחסית למחיר (הגבוהה לכשעצמו) שהוא מקבל עליו בשוק המקומי.

יקנו אותה אנשים שיכולים להרשות זאת לעצמם ולא רוצים לחכות ליבואן הרשמי. הרי גם למיאטה במחיר דומה יש לקוחות (מעטים) וגם לאבארט ברבע מיליון שקלים יש לקוחות.

 

יקנו אותה בודדים הרבה יותר ממה שקונים אפילו מיאטה ואבארט. המחיר הרבה יותר גבוה מהמחיר של שני הרכבים שציינת.

 

אני חושב שיש תסריט שהיבואן בהתחלה יבקש על הרכב 240 אלף מה שיעזור לו להזיז הרבה יותר רכבים ממה שעשה היבוא המקביל ואז בהמשך אולי נראה כבר ירידה בעוד כמה שנים לעבר ה 200-210 אלף במידה וימשיכו להביא אותה בכלל לאורך התקופה הזו (לא מובן מאליו לצערי לפי הכיוון שתעשיית הרכב הולכת אליו), הם דווקא עושים את זה בלי בעיה ומבלי להתחשב בלקוחות שקנו במחיר יקר יותר. 

 

הלוואי והתסריט הזה בכלל יקרה כי אז זה אומר שגם היבאן בסוף טרח להביא את הרכב וגם שהרכב ישאר איתנו במשך שנים וגם שבסוף הוא ירד למחיר נגיש יחסית של 200-210 אלף. חותם על זה בכיף אבל אני לא מאוד אופטימי לגבי כל הסעיפים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, mcshmupi כתב:

לדור הקודם של הרבז המחיר ירד מ230 ל 200, בשנתיים האחרונות של הדגם ואני חושב שבמחיר 230 אנשים קיבלו הנחה כך שבפועל ההפרש היה קטן יותר.

באיזה עוד דגמים הם הורידו מחיר בצורה משמעותית? אתה מתכוון לסובארו או מותג אחר?

 

ודוקא שהמחיר ירד המכירות עלו.

כל שנה היו מוכרים יחידות בודדות, בשנתיים האחרונות מכרו קרוב ל-50 רכבים בשנה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על דגם חדש ומבוקש, היבואן לא יקבל מחירים שיאפשרו לו ל"העיף" כמויות, מה גם שהיבואן ידוע בתמחוריו המנותקים מהמציאות.

 

לעניות דעתי - אין למה לצפות מהיבואן הרשמי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמעט כל ייבואן מקביל מייבא דגמים שונים של טויוטה - כולל טאקומה וסופרה ואף אחד לא מציע GR86?

ודוקא על BRZ הצליחו לשים את היד.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי קשה עוד יותר להשיג אחת מהברז בחו"ל. אל תדאגו גם ה GR86 תגיע לפה במחיר מופקע למי שירצה. בעיקרון היום מי שמוכן לשלם מספיק יכול להביא לפה כמעט הכל ואני מאמין שכמו שיש כמה בודדים שהיו מוכנים לשים את הכסף על היאריס GR אז ככה יהיה גם עם ה 86.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור, חלומות בצד, נקנה רכב לשנתיים שלוש עד שהמחיר יתייצב.

כלכך מרגיז שבארה״ב המחיר ירד מעט ופה הוא רק עולה… מדינת ישראל אחרי הכל.

😣

עריכה אחרונה על ידי AsafRS
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, liav12 כתב:

מת לדעת מי הגזור שישלם 300 על הרכב הזה.

עם כל היופי שבדבר.

מה תקנה ב300 במקום? זה לא שיש לך הרבה אפשרויות (למי שרוצה רכב חדש ולא הרפתקאות)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, CarloAbarth כתב:

יש מספיק משוגעים שקונים אבארט קומפי חדשה ב250… אז 300 לBrz חדשה לא נשמע כמו הרבה 😅

עוד משהו שאני פשוט לא מסוגל להבין. מילא להוציא סכום כזה על מיאטה, שהוא רכב ספורט "טהור" עם שמירת ערך יותר טובה מטויוטה קורולה. אבל לשלם 250K על רכב מיני משודרג...

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 18.3.2022 בשעה 16:43, nadavd4 כתב:

עוד משהו שאני פשוט לא מסוגל להבין. מילא להוציא סכום כזה על מיאטה, שהוא רכב ספורט "טהור" עם שמירת ערך יותר טובה מטויוטה קורולה. אבל לשלם 250K על רכב מיני משודרג...

לא נהגת על אבארט אה?
מיני משודרג זאת לא ממש ההגדרה.. 

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם כל להיות צעיר וטיפש:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכונית מאוד כייפית ממש קארט על הכביש. האם שווה 250K? כנראה רק לחובבי המותג/ז'אנר.

דיילי היא לא, בשום צורה.

  • רעיון טוב! 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, airsof כתב:

לא נהגת על אבארט אה?
מיני משודרג זאת לא ממש ההגדרה.. 

גם אם אבארט זו פאר היצירה האיטלקית, נשמע לי מוזר לשלם מחיר של מיאטה או ברז (עם עודף) על גרסה מושחזת של רכב עירוני זול. במיוחד שברור שאתה משלם על העקרב בלוגו לא פחות מעל הרכב...

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השרשור הוא על BRZ. אבל אם מדברים על מחיר האברט קומפ. המחיר שלה צורם כשמשווים למגאן טרופי, קופרה וכד'. בהשוואה ל BRZ ומיאטה למרות חפיפה מסויימת בלקוחות הפוטנציאלים, עדיין יש הבדלים פראקטיים ואחרים שתמיד יהיה מי שימצא הגיון במחיר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...