Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי שלום לכולם :) 

בהמשך לפוסט הקודם שלי מיום שישי (על אופל אסטרה 2015) , אני מעוניינת למכור את הרכב הנוכחי (שזה האופל) ולהתחדש במשהו אחר.

לא אשקר שהאופל נתנה לי שקט ורוגע למשך שנה אבל החליפו לה ראש מנוע לפני כחודש ועם החלפת ראש המנוע צצו עוד כמה.. 

קניתי את האופל כי התרגלתי לחווית נסיעה על רכב גרמני עם טורבו (נהגתי על לאון של ההורים כמה שנים).

בקיצור, השאלה היא כזו. כמובן שהחלטתי לרדת מהעניין של רכב בסגנון סלון (גדול, מרווח, פח חזק יותר) - בגלל העלויות. אני בחורה צעירה ולא יכולה להרשות לעצמי לתחזק\להיות במוסך כמעט כל חודשיים.

מחפשת רכב סופר מיני\מיני אשר ישמש אותי לנסיעות בין עירוניות בעיקר... לא נוסעת יותר מ6,000 בשנה. 

השאלה היא כזו - האם יותר כדאי לי להשתמש בשירותי ליסינג פרטי עם רכב חדש (החיסרון היחיד הוא שאני בעצם שמה 50,000 שח ל3 שנים ובסוף הרכב גם לא שלי).

או באמת לרכוש אוטו יד 2, בתקווה לשמור עד כמה שיותר?

רוצה לציין שאני חסרת כוחות לכאבי ראש בכל הנוגע לרכבים, קנייה, מכירה, עדיין אין לי בעל שיתעסק עם זה ( ;) ) וכמובן מוסכים שזה השטן בעיניי..

מודה לכולם מראש על תגובתם ועזרתם. 

פורסם

אין תשובה חד משמעית.
ליסינג תפעולי פרטי הוא ללא ספק יקר יותר מקניית רכב משומש אבל הוא אכן חוסך כאבי ראש.
השאלה היא האם את יכולה להרשות לעצמך את ההוצאה וכמה את מוכנה לשלם בשביל הנוחות של ליסינג תפעולי

בהצלחה

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

×
×
  • תוכן חדש...