היי שלום לכולם
בהמשך לפוסט הקודם שלי מיום שישי (על אופל אסטרה 2015) , אני מעוניינת למכור את הרכב הנוכחי (שזה האופל) ולהתחדש במשהו אחר.
לא אשקר שהאופל נתנה לי שקט ורוגע למשך שנה אבל החליפו לה ראש מנוע לפני כחודש ועם החלפת ראש המנוע צצו עוד כמה..
קניתי את האופל כי התרגלתי לחווית נסיעה על רכב גרמני עם טורבו (נהגתי על לאון של ההורים כמה שנים).
בקיצור, השאלה היא כזו. כמובן שהחלטתי לרדת מהעניין של רכב בסגנון סלון (גדול, מרווח, פח חזק יותר) - בגלל העלויות. אני בחורה צעירה ולא יכולה להרשות לעצמי לתחזק\להיות במוסך כמעט כל חודשיים.
מחפשת רכב סופר מיני\מיני אשר ישמש אותי לנסיעות בין עירוניות בעיקר... לא נוסעת יותר מ6,000 בשנה.
השאלה היא כזו - האם יותר כדאי לי להשתמש בשירותי ליסינג פרטי עם רכב חדש (החיסרון היחיד הוא שאני בעצם שמה 50,000 שח ל3 שנים ובסוף הרכב גם לא שלי).
או באמת לרכוש אוטו יד 2, בתקווה לשמור עד כמה שיותר?
רוצה לציין שאני חסרת כוחות לכאבי ראש בכל הנוגע לרכבים, קנייה, מכירה, עדיין אין לי בעל שיתעסק עם זה ( ) וכמובן מוסכים שזה השטן בעיניי..
מודה לכולם מראש על תגובתם ועזרתם.