Jump to content

MishellS

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי MishellS

  1. היי שלום לכולם בהמשך לפוסט הקודם שלי מיום שישי (על אופל אסטרה 2015) , אני מעוניינת למכור את הרכב הנוכחי (שזה האופל) ולהתחדש במשהו אחר. לא אשקר שהאופל נתנה לי שקט ורוגע למשך שנה אבל החליפו לה ראש מנוע לפני כחודש ועם החלפת ראש המנוע צצו עוד כמה.. קניתי את האופל כי התרגלתי לחווית נסיעה על רכב גרמני עם טורבו (נהגתי על לאון של ההורים כמה שנים). בקיצור, השאלה היא כזו. כמובן שהחלטתי לרדת מהעניין של רכב בסגנון סלון (גדול, מרווח, פח חזק יותר) - בגלל העלויות. אני בחורה צעירה ולא יכולה להרשות לעצמי לתחזק\להיות במוסך כמעט כל חודשיים. מחפשת רכב סופר מיני\מיני אשר ישמש אותי לנסיעות בין עירוניות בעיקר... לא נוסעת יותר מ6,000 בשנה. השאלה היא כזו - האם יותר כדאי לי להשתמש בשירותי ליסינג פרטי עם רכב חדש (החיסרון היחיד הוא שאני בעצם שמה 50,000 שח ל3 שנים ובסוף הרכב גם לא שלי). או באמת לרכוש אוטו יד 2, בתקווה לשמור עד כמה שיותר? רוצה לציין שאני חסרת כוחות לכאבי ראש בכל הנוגע לרכבים, קנייה, מכירה, עדיין אין לי בעל שיתעסק עם זה ( ) וכמובן מוסכים שזה השטן בעיניי.. מודה לכולם מראש על תגובתם ועזרתם.
  2. אחלה, אני אסתכל בסופ"ש. מקווה ללמוד מזה כמה דברים. בעיקרון, כשאמכור את הרכב הנוכחי (המחירון נע בין 30-31,000) מה אני צריכה לחפש? ואיזה שנתון רכב? אין באפשרותי להשקיע יותר מדי כסף, גג עד 40k. האם זה סכום סביר והגיוני שאמצא רכב שישמש אותי?
  3. כן , זה בדיוק מה שחשבתי עליו גם. מניחה שאין ברירה אלא להיעזר באיש מקצוע. הרבה אנשים רואים בחורה בת 24 שלא מבינה ורוצים להשחיל... היי , ניחשת נכון אכן נהגתי על סיאט לאון. מהרכב הנוכחי אני אפטר ללא ספק, רק רוצה לתקן את הבעיה האחרונה כמובן ולהעיף אותו. אז בעיקרון הפיתרון הוא לקחת בעל מקצוע שיבדוק האם הרכב אמין\מטופל וכל היוצא בזה?
  4. מודה לך מאד על תגובתך, מקווה שאסתדר ובסופו של דבר באמת ארכוש משהו שאוכל להסתדר איתו. שתהיה לך שבת שלום!
  5. היי תודה על התגובה! בעיקרון קניתי את הרכב כי מהרגע שהוצאתי רישיון נהגתי על סיאט של ההורים, לכן התרגלתי כבר לטורבו ולחווית נסיעה שאין לסופר מיני לצורך העניין. אני צריכה רכב קטן, אמין ושלא יצטרך מוסך כי אני באמת לא מבינה בזה.. מבחינת הרכבים, האם מזדה 2/פיקנטו יכולה לשמש אותי בדרך די רגועה?
  6. היי לכולם 🙂 בת 24 חדשה כאן. לפני כשנה רכשתי אופל אסטרה טורבו 2015. לפני כחודש התחמם המנוע, מה שגרם לראש מנוע להתעוות (המוסכניק אמר שזה קרה כתוצאה מדליפת משאבת מים). בסופו של דבר, החליף לי ראש מנוע, משאבת מים חדשה וחיישן טורבו שעל הדרך גם התברר כלא תקין. לפני מספר ימים התחילו לי רעידות בעת הנסיעה ברכב, לוחצת על הגז ומרגישה שהרכב קצת מושך אחורה (ואחרי שנייה זה עובר). הייתי אצל אותו מוסך, החליף סליל הצתה ואמר שמקווה שזה יעזור, לא עזר. מתכננת לשים את הרכב ביום ראשון במוסך. אני כבר ממש מיואשת, קניתי את הרכב כי באמת רציתי משהו איכותי לנסוע עליו אבל מתברר שאם הייתי עושה בדיקה קטנה לפני בכלל לא הייתי קונה אותו. השאלה היא, עד כמה כדאי לי להשאיר את הרכב אצלי, ואם לא להשאיר-איזה רכב אני אוכל לקנות במקום שיתן לי שקט? (יד 2…) תודה מראש לכולם.
×
×
  • תוכן חדש...