Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1494 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

יש פה מהחברים, מישהו שמזמין חלפים מחו״ל לרכב שלו שיכול להמליץ על אתר?

 

פלאגים, מזרקים, כויילים וכד׳.

 

 

פורסם

לגבי פלאגים - בלא מעט דגמים, המחיר בארץ זול יותר מאשר עלות הזמנה מחו"ל. בחלפים אחרים שהזכרת בהחלט אפשר לבדוק את איביי/אמזון. יש לא מעט אתרים בבריטניה ששולחים חלפים די מהר לארץ

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
לפני שעה, fatboy1340 כתב:

לגבי פלאגים - בלא מעט דגמים, המחיר בארץ זול יותר מאשר עלות הזמנה מחו"ל. בחלפים אחרים שהזכרת בהחלט אפשר לבדוק את איביי/אמזון. יש לא מעט אתרים בבריטניה ששולחים חלפים די מהר לארץ

יש לך אתרים בריטים מומלצים ששולחים לארץ?

 

תכלס, רוה החלקים יהיו בשביל פיג׳ו 206cc, ו- i35

 אבל אני לאו דווקא מחפש אתרים לדגמים ספציפיים.

פורסם
לפני 11 שעות, fatboy1340 כתב:

לגבי פלאגים - בלא מעט דגמים, המחיר בארץ זול יותר מאשר עלות הזמנה מחו"ל. בחלפים אחרים שהזכרת בהחלט אפשר לבדוק את איביי/אמזון. יש לא מעט אתרים בבריטניה ששולחים חלפים די מהר לארץ

הפוך, מניסיוני עם מספר דגמי רכב הזמנת מצתים + משלוח מחו"ל זולים משמעותית מהמחיר בארץ. לסבר את האוזן, שישיית מצתי אירדיום של בוש/NGK (הוזמנו שני סטים) כולל משלוח עלו לי קצת יותר מ 200 ש"ח, המחיר בחנות חלפים בארץ (של אותו דגם) הוא 600 ש"ח+ ומחירם כמקוריים אצל היבואן (מרצדס, כלמוביל...) הוא מעל אלפייה.

 

אני רק אסייג ואוסיף כי אצלי תמיד היה מדובר על דגם מצתים זהה לפי דרישות היצרן מחברה מוכרת (bosch, NGK וכו') ולא "מקוריים" מיצרן הרכב עצמו.

פורסם

כמעט כל חלק - מחירו בחו"ל יהיה יותר זול מבארץ (החלק עצמו לפחות. לצערי, לפעמים עלות המשלוח במיוחד בימינו ולאזורינו, יכולה לפגום קצת בחגיגה, אבל תמיד תמיד כדאי לבדוק ולהשוות מחירים ולהזהר מזיופים).

 

חלקים ספציפיים לצרפתיות - הומלץ פה בעבר על "הפולני".

 

alfa 156 2.5.

פורסם
לפני שעתיים, Haim_gds כתב:

הפוך, מניסיוני עם מספר דגמי רכב הזמנת מצתים + משלוח מחו"ל זולים משמעותית מהמחיר בארץ. לסבר את האוזן, שישיית מצתי אירדיום של בוש/NGK (הוזמנו שני סטים) כולל משלוח עלו לי קצת יותר מ 200 ש"ח, המחיר בחנות חלפים בארץ (של אותו דגם) הוא 600 ש"ח+ ומחירם כמקוריים אצל היבואן (מרצדס, כלמוביל...) הוא מעל אלפייה.

 

אני רק אסייג ואוסיף כי אצלי תמיד היה מדובר על דגם מצתים זהה לפי דרישות היצרן מחברה מוכרת (bosch, NGK וכו') ולא "מקוריים" מיצרן הרכב עצמו.

דיברתי על פלאגים רגילים, לא אירידיום. למרות שגם באירידיום המצב משתפר לאיטו. פעם ההפרשים היו גדולים מדי (פי3-4), כיום אפשר למצוא חנויות בארץ המוכרים ב20-30% יקר יותר מאשר בחו"ל. הכל תלוי בדגם ספציפי. לקנות מיבואן זה האופציה היקרה ביותר תמיד. גם אם מדובר באותו חלק בדיוק.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

אני מזמין מאמאזון,

מהחנות הזולה מבין, ספרד, גרמניה, אנגליה.

 

הזמנתי רפידות בלמים ברמבו, 4 פלגים NGK , פילטר מזגן MANN 

יצא 324 ש"ח, 

 

הזמנתי בנוסף, 

פילטר מזגן עם מסנן חלקיקים MANN , פילטר אוויר MANN  ,  פילטר שמן MHALE 

יצא 206 ש"ח. 

 

הכל הגיע תוך 10 ימים. 

 

בכל אופן, אם אתה מתכוון להזמין, כדי שתזמין במרוכז מוצרים כך שלא יעברו את סף המכס. 

 

 

פורסם (נערך)

מכס במוצרים קטנים כמו רפידות זה עניין של מזל. בכל מקרה יש לברמבו תו תקן אירופאי. גם אם החבילה היתה מעוכבת היתה עוברת במסלול מהיר. 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לפני 13 דקות, mcaspi כתב:

לא נעצר במכס?

החבילה נבדקה כמו כל מוצר בטיחות, אבל היא עומדת בתנאי היבוא, כמו שציין SAVE. 

 

פורסם (נערך)

בנושא זה הייתי שמח אם יקום אתר כמו מקורי דוט קום לרכב. תמונות של חלפים מזויפים ואיך אפשר לזהות בתמונה את הזיוף. 

בדיוק כמו ציון אמינות לחנות אינטרנט מפוקפקת . 

עריכה אחרונה על ידי save
×
×
  • תוכן חדש...