Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1736 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי 

 

שתי שאלות

 

1.רכב הגיע ל 100,000 ק"מ - טופל ב 75000 - צריך כבר טיפול ? 
 

2.כאשר הרכב מונע ועומד  - המזגן - לא מקרר בכלל רק מוציא אוויר 
  בעת התחלת נסיעה הוא מתחיל לקרר עד רמה של מקפיא  (על זה אין תלונה) 

מה יכול להיות הבעיה ? 

 

תודה 

 

פורסם (נערך)

הרכב עבר 25 אלף קילומטר הזמן של הטיפול שלו כבר עבר!. תכניס אותו במיידי לטיפול לפני שיגרם נזק בלתי הפיך.

לגבי המזגן תבדוק אצל איש מקצוע כנראה שחסר גז.

עריכה אחרונה על ידי netanel1014
פורסם

1. טיפול עושים כל מס קמ או שנה לפי מה שהגדיר היצרן. ברכבך אם אני זוכר נכון, מרווח הטיפולים הוא כל שנה או 15,000 ק"מ.

 

2. יכולות להיות כמה בעיות. החל מונטה שלא עובדת כמו שצריך, חוסר גז ועד למעברי אוויר סתומים במעבה. ספר לנו מהיכן אתה בארץ, ונוכל להמליץ לך על מקום מומלץ שיבצע לך דיאגנוסטיגה כמו שצריך, מול המסך זה יותר בעייתי😄.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם
לפני 41 דקות, Kooper כתב:

1. טיפול עושים כל מס קמ או שנה לפי מה שהגדיר היצרן. ברכבך אם אני זוכר נכון, מרווח הטיפולים הוא כל שנה או 15,000 ק"מ.

 

2. יכולות להיות כמה בעיות. החל מונטה שלא עובדת כמו שצריך, חוסר גז ועד למעברי אוויר סתומים במעבה. ספר לנו מהיכן אתה בארץ, ונוכל להמליץ לך על מקום מומלץ שיבצע לך דיאגנוסטיגה כמו שצריך, מול המסך זה יותר בעייתי😄.

הרכב של אחותי - נמצאים בחולון אשמח להמלצה 
 

 

לפני כשעה, netanel1014 כתב:

הרכב עבר 25 אלף קילומטר הזמן של הטיפול שלו כבר עבר!. תכניס אותו במיידי לטיפול לפני שיגרם נזק בלתי הפיך.

לגבי המזגן תבדוק אצל איש מקצוע כנראה שחסר גז.

תודה רבה  - גז יש בנסיעה המזגן מקפיא - רק בעמידה המזגן מוציא אוויר ולא קרור... 
 

פורסם
בתאריך 1.9.2021 בשעה 15:17, רפי לין כתב:

בדוק האם במצב עמידה כשאתה מעלה את סבובי המנוע לכ 1500 סל"ד,

במשך כמה דקות, אז המזגן כן מקרר או שעדיין לא?

בברכה  -  רפי לין

 

רפי אבדוק ואעדכן - תודה :) 

פורסם

ממזמן כבר הרכב היה צריך טיפול.

אם יש ספק תבדקו בספר רכב לא להזניח דבר כזה, החלפת שמן בפחות מ500 שקל יכולה להגיע ליותר מ5 אלף ממנוע גמור כי לא טופל בזמן.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
בתאריך 6.9.2021 בשעה 12:12, Shab00 כתב:

ממזמן כבר הרכב היה צריך טיפול.

אם יש ספק תבדקו בספר רכב לא להזניח דבר כזה, החלפת שמן בפחות מ500 שקל יכולה להגיע ליותר מ5 אלף ממנוע גמור כי לא טופל בזמן.

למי שלא מכיר - אפשר לבדוק על הפקק של פתח מילוי שמן שאין בוצה - כי במידה ויש זה מסמן שהשמן כבר מאבד את האיכות שלו
ואז משם הדרך לאיבוד מנוע תהיה קצרה 

עריכה אחרונה על ידי Tomer Anidjar
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 1.9.2021 בשעה 15:17, רפי לין כתב:

בדוק האם במצב עמידה כשאתה מעלה את סבובי המנוע לכ 1500 סל"ד,

במשך כמה דקות, אז המזגן כן מקרר או שעדיין לא?

בברכה  -  רפי לין

 

הי רפי 
אכן המזגן החל לקרר בלחיצה על הדוושה במצב עמידה 

×
×
  • תוכן חדש...