Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

+1 בקשר לכל אלה ששאלו על איזה כביש " 20 קילומטר" מדובר

בלי קשר לנושא אמליץ לך ולכל אדם להתרכז טוב טוב בנהיגה, לאחוז הגה ב 2 ידיים, להכיר יותר את המכונה עליה אתה נוהג ומה אתה יכול להוציא ממנה ועם המון דריכות 

לא להשתמש בברקסים בצורה מוגזמת ולנהוג כמובן לא לחשוש ללחוץ על הברקס/להוריד הילוך אבל אני רואה כלכך הרבה אנשים שבכביש בין ערד לים המלח מעטים כלכך הרבה לפני פניות שברור שכל אחד יעשה מה שהוא מרגיש שהוא צריך אבל עדיין פשוט חבל.. מה שהכי מצחיק ששניה אחרי העיקול הם מנסים לדפוק רייס חצי דרך עד העיקול הבא ובחצי השני אורות ברקס חזקים.

 

תמצא את הקצב הנהיגה שלך, תהיה דרוך בנהיגה,תהיה מוכן בנהיגה והכי חשוב זה שתנהג.

 

*כמובן תמיד תהיה זהיר, תכיר את מגבלותייך בעיקר עם זה כביש זר לך 

 

עריכה אחרונה על ידי online
פורסם

אחד הדברים שחורים לי כנהג זה שלא מלמדים את הנהגים החדשים להשתמש בבלימת מנוע בירידות

 

הטיגון הזה של הבלמים לאורך ירידה ארוכה גורם להפחתת יעילות הבלימה ולעיתים עד כדי איבוד יכולת בלימה (עד להתקררות כמובן)

 

אתה יכול לרדת מירושלים ולראות סביבך מאות מכוניות עם אורות ברקס דולקים רצוף עד שער הגיא בערך

  • אהבתי 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

×
×
  • תוכן חדש...