Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רק הערה:

אנחנו לא כאן בכדי להיות חכמים בדיעבד. יש מצב נתון, ופות"ש מבקש עזרה. מי שקשה לו - שישתוק.

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 3

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

רק הערה: אתה לא קובע מי כאן ולשם מה, ואתה בטח לא תשתיק משתמשים.

יש מבין?!

  • רעיון טוב! 3

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני שעתיים, falou כתב:

 

אם הקונה לא מודע אליהם, איך הוא יתבע?

ואם הוא ייראה את כל ה-10 אלף, אבל עו״ד יעלה לו אותו הדבר... אז מה?!

מה בדיוק אתה מצפה מעו״ד כאן, שיגיש תביעה או שיישלח מכתב או שרק יהיה יועץ?

אני כן הייתי שוקל ייעוץ מעו"ד תמורת כמה מאות בודדות של שקלים לפני הפניה לתביעות קטנות.

 

הוא יכול לסייע במניעת הפלה עצמית ולכוון לגבי ראשי הפיצוי האפשריים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

יכול להתייעץ בקבוצות של עורכי דין בפייסבוק. ייתכן וייתנו לך איזה ייעוץ ראשוני וקצה חוט כיצד להתנהל עם זה.

לי באופן אישי זה נראה כמו מקרה קלאסי של תביעות קטנות אבל אינני עו"ד.

פורסם
לפני 6 שעות, shellcase כתב:

אני חייב לשאול, יש ברכב צמיג ספייר לפני מה שכתבת, התפוצץ צמיג ובמקום להחליף החלטת לחכות שעתיים לגרר ואז ללכת קילומטרים ברגל בחום בכביש מהיר? 

הייתי על 531 לכיוון מערב, ממש מערבית למחלף עם כביש 4. החניתי את הרכב על אי תנועה צר כשמשני צדדיו טסות מכוניות הקטע הזה של האוטוסטרדה תחום בין שתי חומות. כשאני לא מכיר את הרכב, מיקום הגלגל החלופי, הג'ק והמפתח, זה היה בגדר סכנת חיים. אם הייתי בסביבה עירונית, הייתי מחליף בעצמי.

פורסם

אז הנה תלמד משהו לחיים:
מתקשרים למשטרה ומבקשים מניידת שתגיע לאבטח אותך, עד שהיא מגיעה מחכים במקום בטוח.
מה יש להכיר בג'ק וגלגל ספייר אני לא יודע, או שזה מתחת לריפוד בבגאז' או שזה מתחת לרכב מאחורי הפגוש.
בסדר, מה שהיה היה - מקווה שהתגובה הזאת תעזור לך בהתנהלות עתידית.

  • מעניין 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 3 שעות, zvit כתב:

 

@yo12 לך לרפד שמתעסק במושבים יש לי הרגשה שהתיקון יהיה זול בהרבה מהסכום שנקבת.

לא מדובר כאן לספה שנמצאת בסלון. הבעיה היא במסגרת מתכתית ייעודית עם גלגלי שיניים שבורים ומסילות עקומות. הבעיה איננה במושבים ובריפוד אלא במנגנון המתכתי שמאפשר פתיחה וקיפול המושבים, שמתאים עבור הרכב הזה.

פורסם

אני בטוח שאחרי דין ודברים אפשר לקנות את המנגנון בהרבה פחות...

10 אלף שקל, מי ישמע זה עשוי מזהב, יא אללה.

 

פורסם

@EliC25 אתה צודק,

זה כואב לשמוע את כל הסיפורים האלו ובעיקר כשפות"ש הוא משתמש שחבר פה משנת 2009. 

 

@shellcase אפילו לא משטרה, חייג לנתיבי ישראל ויגיע סייר שיסייע לך בהחלפת גלגל, חינם אין כסף.

 

@yo12 קשה לי לייעץ מה הייתי עושה במקומך,

בהנחה שמצב הכללי של הרכב הוא טוב (ק"מ סביר + ללא תאונות + מטופל)

אז הייתי דורש מהמוכר את תיקון מסילת המושבים בלבד ואבזם החגורה.

 

איך לעזעאזל מעקמים מסילת מושב?!

  • רעיון טוב! 1

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

הייתי מנסה בפירוקיה.משלם למישהו שירכיב וסוגר הכל ב3-4.לדעתי שהמוכר ישלם חצי ואת השאר תספוג.כמו שכבר אמרו פה את העסקה יהיה קשה לבטל.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

מחיפוש בצרפתית (צירפתי לך תרגום) מסתבר שזו בעיה ידועה ב5008 שמתרחשת כשמקפלים את המישבים לא כמו שצריך.

אם אתה מאיזור השרון (לפי המיקום שנתקעת בו, שזה 2 קמ מהבית שלי, יתכן וכן...) אתה מוזמן לקפוץ אליי וננסה לטפל לך בזה.

Screenshot_20210705-212137_Chrome.jpg

  • אהבתי 7
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 5 שעות, Night Driver כתב:

אני כן הייתי שוקל ייעוץ מעו"ד תמורת כמה מאות בודדות של שקלים לפני הפניה לתביעות קטנות.

 

הוא יכול לסייע במניעת הפלה עצמית ולכוון לגבי ראשי הפיצוי האפשריים.

 

זה עניין אחר מ-״לקחת עו״ד...״

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 17 שעות, CX25GTI כתב:

כיוון שללא עו"ד הוא לא יראה שקל אחד שחוק.

ולפי התיאור הכללי של הרכב ככל הנראה יש עוד דברים רבים שהקונה אינו מודע אליהם...

 

לאיזה עו"ד יהיה כלכלי להתעסק עם הדבר הזה מעבר למכתב התראה ראשוני?

 

אין פה על פניו עילה לביטול עסקה. יש תקלה במסילות מושבים, שייתכן שהיה מודע אליה המוכר וייתכן שלא. מכל מקום, אם יתבע פות"ש על זה, יש לו על פניו סיכוי לא רע להשיב ולו חלק מעלות התיקון. לגבי הצמיגים? לא קלף חזק, ובכלל עדיף שהיה מתמקח על עלותם ומחליף לבד, במקום שישימו לו (עוד) משהו סיני מזוויע.

 

אז לא באמת "עבדו עליו", יותר בכיוון של לא עשה שיעורי בית והתבאס ממושבים מלוכלכים, והחליף צמיגים סיניים X בצמיגים סיניים Y. הגיע הזמן לדרוש לפחות קצת מודעות צרכנית, לא כל אחד צריך להאכיל בכפית ולא כל אחד צריך להיאחז בזה.

 

לפני 12 שעות, yo12 כתב:

הייתי על 531 לכיוון מערב, ממש מערבית למחלף עם כביש 4. החניתי את הרכב על אי תנועה צר כשמשני צדדיו טסות מכוניות הקטע הזה של האוטוסטרדה תחום בין שתי חומות. כשאני לא מכיר את הרכב, מיקום הגלגל החלופי, הג'ק והמפתח, זה היה בגדר סכנת חיים. אם הייתי בסביבה עירונית, הייתי מחליף בעצמי.

 

זה לכשעצמו עבירה מהצד שלך, ויותר חשוב מכך - רשלנות. וכמו שכבר כתבו לך - מה כבר יש להכיר במיקום גלגל רזרבי? אם היה לך מספיק זמן, מיקום וחוסר סיכון ללכת בכביש מהיר, יכולת גם להחליף גלגל. אם זה מה שהבהיל אותך, אולי על זה צריך לתת את הדעת, לצד כל ההליך הצרכני הדי קלוקל?

  • רעיון טוב! 2

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

את האמת?

לא יודע אם  מכוני הבדיקה בודקים בכלל את הדברים הללו. [קיפול כיסאות וכדומה..]

ולדעתי , המוכר ידע טוב טוב על זה, וגם ניצל את העובדה שהסיכויים שימצא פגם במסילות, בבדיקה, שואף ל-0.

 

אז כמו שהמליצו לך לפניי, כאן, תביעה קטנה על הסכום המדוייק, עם הצעת מחיר מהמוסך מורשה יבואן.

אין לך מה להפסיד. שווה לנסות.

×
×
  • תוכן חדש...