Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעה, Night Driver כתב:

קודם כל זה שהחליפו צמיגים לא אומר כלום לגבי מצבם. יש פה בפורום לא מעט נהגים שמסוגלים לגמור צמיגים בחצי הזמן שצויין.

 

שנית, מכון הבדיקה שלך היה צריך לעלות על המסילות העקומות. אחרי שבדיקה מטעמך לא ראתה את זה השאלה היא איך אתה מוכיח שככה הרכב התקבל ושזה לא קרה אצלך (לא מתייחס כלל לאיפה זה קרה, איך ואצל מי אלא רק איך מוכיחים).

 

שלישית, על מה חתמת כשלקחת את האוטו?

 

אם חתמת שבדקת את הרכב והוא לשביעות רצונך אתה בבעיהאבל אם חתמת על מסמך שהמוכר מצהיר שהרכב תקין והוא אחראי ל X זמן אז הסיפור אחר.

הצמיגים שהיו על הרכב יוצרו ב-2017, כך שלא נראה שהיו בני חצי שנה.

כשלקחתי את הרכב חתמתי על הצהרה גנרית שהרכב לשביעות רצוני. מצד שני היה מצויין שם שהוא אינו משועבד, מה שלא הוה נכון לאותו הרגע. השיעבוד הוסר מאוחר יותר. כך שההצהרה שחתמתי עליה לא היתה רלוונטית.

מעבר לזה יש בידי הקלטות בהם המוכר מבטיח שיתקן את המושבים, ואני לא אצטרך לשלם על התיקון.

פורסם

ההקלטה הזו זה הקלף שלך. תדאג לשמור אותן כולל תאריך ההקלטה.

 

לגבי הצמיגים החוק מתיר מכירה של צמיגים עד 6 שנים מיום הייצור כחדשים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אין כמעט סיכוי לבטל את העסקה. אתה יכול ואף רצוי לתבוע על מלוא עלות התיקונים כולל פיצויים של הפסד ימי עבודה, עלויות תביעה ועוד תוספת קטנה כלשהי באיזור ה-1500 שקלים פיצוי (לא מאמין שיתנו הרבה מעבר)

פורסם

פיצוי מעבר לעלות התיקון הוא לא יקבל (ולדעתי גם יכול לפגוע בסיכויו לקבל את מלוא עלות התיקון) חשוב להיות ענייני ולא להפריז.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אם אני מחליט להגיש תביעה קטנה לתיקון הפגמים. האם עלי להתריע על כך בפני המוכר?

לפני שעתיים, Night Driver כתב:

קודם כל זה שהחליפו צמיגים לא אומר כלום לגבי מצבם. יש פה בפורום לא מעט נהגים שמסוגלים לגמור צמיגים בחצי הזמן שצויין.

 

שנית, מכון הבדיקה שלך היה צריך לעלות על המסילות העקומות. אחרי שבדיקה מטעמך לא ראתה את זה השאלה היא איך אתה מוכיח שככה הרכב התקבל ושזה לא קרה אצלך (לא מתייחס כלל לאיפה זה קרה, איך ואצל מי אלא רק איך מוכיחים).

 

שלישית, על מה חתמת כשלקחת את האוטו?

 

אם חתמת שבדקת את הרכב והוא לשביעות רצונך אתה בבעיהאבל אם חתמת על מסמך שהמוכר מצהיר שהרכב תקין והוא אחראי ל X זמן אז הסיפור אחר.

הצמיגים שהיו על הרכב יוצרו ב-2017, כך שלא נראה שהיו בני חצי שנה.

כשלקחתי את הרכב חתמתי על הצהרה גנרית שהרכב לשביעות רצוני. מצד שני היה מצויין שם שהוא אינו משועבד, מה שלא הוה נכון לאותו הרגע. השיעבוד הוסר מאוחר יותר. כך שההצהרה שחתמתי עליה לא היתה רלוונטית.

מעבר לזה יש בידי הקלטות בהם המוכר מבטיח שיתקן את המושבים, ואני לא אצטרך לשלם על התיקון.

פורסם

הצמיגים והשעבוד לא רלוונטיים, כי הצמיגים הוחלפו, והשעבוד הוסר.

תתרכז בדברים הרלוונטיים שהוא החלפת השלדה למושבים, ואל תתפזר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בדקת את מצבו של הרכב במכון חיצוני ?

בדקת את התאמת הנסועה למה שרשום במונה הק"מ ברכב ?

ראית ספר טיפולים של הרכב ?

הרכבים הללו "זוכים" לחיים קשים מאוד ונסועה גבוהה ואפס אכפתיות בכל הנוגע לשמירה על הרכב ומכלוליו.

בדוק היטב את מצב הרכב לפני תביעה על מנת להבין בדיוק מה עומד מולך.

  • רעיון טוב! 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לפני 27 דקות, zvit כתב:

הצמיגים והשעבוד לא רלוונטיים, כי הצמיגים הוחלפו, והשעבוד הוסר.

תתרכז בדברים הרלוונטיים שהוא החלפת השלדה למושבים, ואל תתפזר.

מה עם האבזם התקול ומוט ההגה החלוד והחשוף? לא להוסיף אותם?

פורסם

אני חייב לשאול, יש ברכב צמיג ספייר לפני מה שכתבת, התפוצץ צמיג ובמקום להחליף החלטת לחכות שעתיים לגרר ואז ללכת קילומטרים ברגל בחום בכביש מהיר? 

לפני 20 דקות, yo12 כתב:

מה עם האבזם התקול ומוט ההגה החלוד והחשוף? לא להוסיף אותם?

אבזם תקול, כן - אם כי זה לא יקר, חלודה על מוט ההגה? זה חלודה שטחית, אם זה כלכך מפריע לך קנה סנו רב מתכת, סקוצ' ותשפשף. זה קורה בהמון רכבים ויש לזה 0 השפעה על כלום ושום דבר, השאלה אם לא חסרה איזה חתיכת פלסטיק שאמורה להיות שם כדי שאתה לא תראה את זה, תציץ ברכבים דומים אחרים ותבדוק, אולי למישהו כאן בפורום יש.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 3 שעות, CX25GTI כתב:

תעשה לעצמך טובה וקל עורך דין אשר יטפל בנושא, מצב הרכב היה צריך להדליק לך נורות רבות לפני הקניה שבחרת להתעלם מהם.

עמדת לפני סוחר אשר ידע לנצל את התמימות שלך ואשר מכר לך רכב אשר זכה לחיים קשים מאוד , קח עורך דין ופעל לביטול העיסקה ואו לחלופין לתיקון הרכב למצב תקין באם אתה עדין מעונין ברכב.

 

אני מתקשה לראות איך זה כלכלי לקחת עו״ד על תיקון של 10k ש״ח.

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 34 דקות, falou כתב:

 

אני מתקשה לראות איך זה כלכלי לקחת עו״ד על תיקון של 10k ש״ח.

כיוון שללא עו"ד הוא לא יראה שקל אחד שחוק.

ולפי התיאור הכללי של הרכב ככל הנראה יש עוד דברים רבים שהקונה אינו מודע אליהם...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

בתביעות קטנות לא צריך עו"ד, אם סך כל הנזק הוא פחות מ30K ש"ח אז זה נכנס תחת ההגדרה של תביעה קטנה. במקרה כזה הוא צריך לנסח הכל עיניינית ולקוות לטוב.

פורסם

בדיוק בשביל תביעות כאלה יצרו את האפשרות של תביעות קטנות. יש ל- @yo12  קייס מצוין, הוא לא צריך שום עו"ד.

 

@yo12 לך לרפד שמתעסק במושבים יש לי הרגשה שהתיקון יהיה זול בהרבה מהסכום שנקבת.

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

וסתם שאלה , למה לא לקחת את הרכב למרכזי לפני הרכישה לקבל הצעת מחיר מסודרת שתדע למה אתה נכנס ולא אחרי הרכישה ?

פורסם
לפני שעתיים, CX25GTI כתב:

כיוון שללא עו"ד הוא לא יראה שקל אחד שחוק.

ולפי התיאור הכללי של הרכב ככל הנראה יש עוד דברים רבים שהקונה אינו מודע אליהם...

 

אם הקונה לא מודע אליהם, איך הוא יתבע?

ואם הוא ייראה את כל ה-10 אלף, אבל עו״ד יעלה לו אותו הדבר... אז מה?!

מה בדיוק אתה מצפה מעו״ד כאן, שיגיש תביעה או שיישלח מכתב או שרק יהיה יועץ?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...