Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שים לב: כסא שמאלי , מספר 6. צילום מדלת תא מטען פנימה. משמאל לחץ: ספוג הקשיח שאני מדביק שם (בשני הכסאות). אני עושה את זה באופן אוטומטי ברכבים שלי כדי למנוע החלקה החוצה של הגלגליות. לפעמים גם מוסיף עוד ספוג בחצי המרחק (איפה שיש את הבורג לרצפה).

ככה הגלגלים לא בורחים, הכסא לא קופץ למעלה ואז מישהו עלול באלימות לנסות "להוריד" אותו למקום ולעקם הכל.

 

seat7s.jpg

עריכה אחרונה על ידי save
  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

טוב. חבר שלי עם תקלה דומה. כסא שמאלי אחורי לא מצליח להיפתח, המסילה הימנית שלו עקומה ומסובבת, מה הפיתרון?

פורסם (נערך)

לפרק הברגים , להוציא את הכסא, ליישר ולהחזיר  .

לחלופין להביא כסא משומש ולהחליף. עדיף במוסך.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
בתאריך 9.7.2021 בשעה 08:25, EliC25 כתב:

אני אפרט

אכן המסילות עקומות, ו2 גלגלי פלסטיק שבורים. הסיבה לכך ברורה - המסילות לא כוסו בפלסטיקים המתאימים להן וכנראה העמיסו ציוד שעיקם את המסילות.

מה שקורה הוא שהגלגלים יצאו מהמסילות שלהם, אז יישרתי עד כמה שניתן את המסילות שאוכל להכניס את הגלגלים. בצד שמאל זה עבד עד גבול מסויים, כאשר המושב נפתח למצב ישיבה, הגלגל לא יכןל להמשיך במסילה כי היא מתעקלת ומסובבת.

אז המצב שנוצר הוא שמושב ימני יכול להפתח למצב ישיבה ולהנעל בו, אך לא להתקפל לרצפה, ומושב שמאלי יכול להתקפל לרצפה אך לא להפתח למצב ישיבה.

אני מאמין שזה בר תיקון, רק צריך סבלנות, כלים נכינים וידע.

הוקפץ, אז הסתקרנתי..

יש חדש?

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

×
×
  • תוכן חדש...