Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום.

נסעתי היום, היה חם ואני לא מכוון אליי אץ המזגח כי אני לא רוצה להצטנן. כך קרה, שנעצמו לי העיניים כמה פעמים תוך כדי נסיעה. 

נסעתי על 70 או פחות - כנראה לאט מדי.

באחת הפעמים, הקצתי לגלות שוטר על אופנוע מאחורי. הוא פשוט נשאר באותה מהירות מאחורי. עד שהגענו לפנייה לכביש 5 והוא עקף אותי ובערך הכפיל את מהירותו. 

האם זה בגלל שהוא צילם אותי עם מצלמת גוף ? איך אני יכול לדעת ? 

עריכה אחרונה על ידי timtim87
פורסם

בכביש מהיר המהירות היא מינימום 55 כך שממה אתה חושש?

בכל מקרה דוח אפשר לבדוק דרך תשלום דוח ברשות גבייה.

משתדל לעזור

פורסם

דוח מעניין אותך

 

אתה מפחד  לקבל נזלת

 

רד לשול, צא מהרכב מעבר למעקה הבטיחות שטוף פנים תנוח מספר דקות ואז חזור לנהוג

 

כך  תימנע תאונה לך ולסובבים אותך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

נזכר שנסעתי בכביש 2 חיפה-נתניה לפתע חשתי עייפות נוראה ועד קיסריה לא היה שוליים לעצור! הגיע הזמן לטפל בזה.

כמובן חשוב שכל נהג יבדוק היטב לפני נסיעה אם הוא כשיר ומוכן.

משתדל לעזור

פורסם (נערך)
לפני כשעה, המחליף כתב:

בכביש מהיר המהירות היא מינימום 55

זה לא נכון, אין מהירות מנימלית בשום כביש. התמרור הכחול שכתוב בו 55 אוסר כניסת רכב שאינו מסוגל או מורשה לנסוע לפחות 55 קמ״ש

עריכה אחרונה על ידי Be roo
  • אהבתי 3
פורסם
לפני 1 דקה, Be roo כתב:

ה לא נכון, אין מהירות מנימלית בשום כביש. התמרור הכחול שכתוב בו 55 אוסר כניסת רכב שאינו מסוגל או מורשה לנסוע לפחות 55 קמ״ש

שזה אומר שפחות מזה זה מסוכן! כך אני חשבתי, בכל אופן מבחינה חוקית - החכמת אותי.

משתדל לעזור

פורסם
לפני 9 דקות, המחליף כתב:

שזה אומר שפחות מזה זה מסוכן!

מסוכן ומפריע לתנועה, מטרתו שלכביש מהיר היא לאפשר זרימת תנועה (אם כי בכבישים המהירים בארץ, הזרימה היא בזחילה בחלק גדול משעות היום).

אבל החוק לא יכול לקבוע מהירת מנימימום, כי אחרת בפקק כולם עבריינים.

פורסם
בתאריך 21.4.2021 בשעה 14:32, המחליף כתב:

בכביש מהיר המהירות היא מינימום 55 כך שממה אתה חושש?

בכל מקרה דוח אפשר לבדוק דרך תשלום דוח ברשות גבייה.

המודגש ממש לא נכון.

ההגדרה היא שרק רכב מורשה ומסוגל לנוע מעל המהירות הזו,  רשאי להכנס לכביש.

מה תעשה במצב עומס תנועה? תקנוס את כולם?

פורסם
לפני 6 דקות, אביG כתב:

המודגש ממש לא נכון.

ההגדרה היא שרק רכב מורשה ומסוגל לנוע מעל המהירות הזו,  רשאי להכנס לכביש.

מה תעשה במצב עומס תנועה? תקנוס את כולם?

צודק, כבר תיקנו אותי.

התכוונתי רק שמסוכן למסוע מידי לאט.

ואם כבר, הרי בדיחה: זקן נוסע לאט בכביש 6, עוצר אותו שוטר והזקן אומר- כביש 6 מותר עד 6 קמ"ש, 

שואל השוטר: למה אתה מזיע ורועד? עונה הזקן= הרגע יצאתי מכביש 444..

משתדל לעזור

פורסם

שלום ישה, 

אם השוטר היה מתעד עבירה הוא היה עוצר אותך ונותן דו"ח. 

יש באפשרותו גם לשלוח את הדו"ח בדואר (נקרא דו"ח לבן).

 

אני מעריך שלא קיבלת או תקבל דו"ח בגין הירדמות.. (העבירה בהחלט יכולה להיות נהיגה בחוסר זהירות).

 

בכל מקרה שתקבל דו"ח על עבירת תעבורה, מומלץ להיוועץ בעורך דין מהתחום. 

×
×
  • תוכן חדש...