Jump to content

עורך דין תעבורה

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של עורך דין תעבורה

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. שלום ישה, אם השוטר היה מתעד עבירה הוא היה עוצר אותך ונותן דו"ח. יש באפשרותו גם לשלוח את הדו"ח בדואר (נקרא דו"ח לבן). אני מעריך שלא קיבלת או תקבל דו"ח בגין הירדמות.. (העבירה בהחלט יכולה להיות נהיגה בחוסר זהירות). בכל מקרה שתקבל דו"ח על עבירת תעבורה, מומלץ להיוועץ בעורך דין מהתחום.
×
×
  • תוכן חדש...