שלום ישה,
אם השוטר היה מתעד עבירה הוא היה עוצר אותך ונותן דו"ח.
יש באפשרותו גם לשלוח את הדו"ח בדואר (נקרא דו"ח לבן).
אני מעריך שלא קיבלת או תקבל דו"ח בגין הירדמות.. (העבירה בהחלט יכולה להיות נהיגה בחוסר זהירות).
בכל מקרה שתקבל דו"ח על עבירת תעבורה, מומלץ להיוועץ בעורך דין מהתחום.