Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות הכתבה בכיכובם של חברי IMC, עלתה שאלה ב"פרלמנט יום שישי" - מי קונה מכונית יוקרה בת 5-7 שנים או יותר?

 

והיכן למשל נמצאת הבנטלי של אייל ברקוביץ היום?

 

האם לכל בעלי המכוניות האלה  חניהה פרטית (אפילו מנוי בחניון מקורה) או שמחנים את הרכב ברחוב,רחמנא ליצלן?

 

הכתבה למי שלא ראה https://13news.co.il/item/news/economics/consumers/luxury-cars-in-israel-1222423/

 

בעוד חלק מהמרואיינים לא מזוהים בשמם המלא , אלה שכן בחרו להחשף הם דמויות יותר מוכרות בעולם הרכב הזה ופעילותם במסגרת IMC בתמיכה לחולים למשל מבורכת. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

קונים בהנחה של עשרות אחוזים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אין לי ספק שלכולם שם יש חניה פרטית, אין מצב להחנות רכבים כאלה ברחוב לאורך כל שעות היום מבלי לאבד כמה שנים מהחיים, חייב סידור קבוע של חניה פרטית בבית וחניה יחסית מבודדת בעבודה (בחניון של העבודה או ציבורי סגור אבל העיקר לא ברחוב)

 

וכן יש רמות של עושר, יש כאלה שיושבים ממש טוב אבל בנטלי חדשה מרגישה להם כמו סכום מוגזם מדי, לעומת זאת לשלם חצי מהמחיר על משומשת זה בסדר גמור. אפילו בכתבה התראיין מישהו שברור שמבוסס אבל מודה שהיתה פשרה מסויימת שהיה צריך לעשות ברגע שקנה רכב של מיליון (ברמת הבית והאזור שגר בו), לא כולם המולטי של המולטי מליונרים.

 

האאודי אגב בשום מצב ואופן לא שווה את הסכום שנאמר שם, לא ברור למה חרטט ככה, כנראה להרגיש חשוב בטלוויזיה ולהרשים את הכתבת, כנראה עלתה לו קרוב למיליון.

פורסם (נערך)
לפני שעה, zaf כתב:
בעקבות הכתבה בכיכובם של חברי IMC, עלתה שאלה ב"פרלמנט יום שישי" - מי קונה מכונית יוקרה בת 5-7 שנים או יותר?
 
והיכן למשל נמצאת הבנטלי של אייל ברקוביץ היום?
 
האם לכל בעלי המכוניות האלה  חניהה פרטית (אפילו מנוי בחניון מקורה) או שמחנים את הרכב ברחוב,רחמנא ליצלן?
 
הכתבה למי שלא ראה https://13news.co.il/item/news/economics/consumers/luxury-cars-in-israel-1222423/
 
בעוד חלק מהמרואיינים לא מזוהים בשמם המלא , אלה שכן בחרו להחשף הם דמויות יותר מוכרות בעולם הרכב הזה ופעילותם במסגרת IMC בתמיכה לחולים למשל מבורכת. 

קודם כל שבוע נהדר,
אז לחלק מהשאלות שלך יש לי תשובות:
חברי המועדון זה כל מי שיש לו רכב ספורט ולא חייב להיות "יוקרתי" כגון פרארי, פורש וכו), נכון יש כאלה גם אך זה לא רוב המועדון ולא כולנו מיליונרים אלא הרוב אלה אנשים כמוני וכמוך שרכשו רכב ספורטיבי או רכבי אספנות וכדומה ולא רכבי על.
כל אחד מוזמi להצטרף ואין מעמדות "לי יש xxx ולך יש yyy"
לא לכולם יש חנייה פרטית וכולנו מנסים לשמור על הרכבים שלנו מפני חסרי התחשבות שפותחים דלתות וכו.
אכן יש תמיכה בחולים שאנו מבצעים וזה כולל ילדים שמקבלים הגשמת משאלות ופשוט הנאה לראות תגובה שלהם.
בבחירות למשל יש לחברי המועדון מעל 600 סלי מזון למשפחות שהשנה נחלק (תרומת חברי המועדון) הפעם בקרית גת ובבת ים.
 
אני חבר מספר מועדונים וגם ב IMC ופשוט כיף להיות במפגשים ולראות פעילות גם קהילתית וגם ערכית כפי שיוצאים נגד כל "חוליגנים" שמתפרעים בכבישים או מרעישנים וכו ואכן חלק הכתבה לא פורסם שמם המלא - לא יודע למה כי במפגשים כולם מכירים את כולם.
 
יום טוב
 

fde6a2be9d453ea520a07454b2db324f.jpg

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם
לפני שעה, zaf כתב:

האם לכל בעלי המכוניות האלה  חניהה פרטית (אפילו מנוי בחניון מקורה) או שמחנים את הרכב ברחוב,רחמנא ליצלן?

 

אם אתה רוצה רכב יוקרה, אבל אין לך חניה פרטית - שקול מחדש את סדרי העדיפויות שלך.

  • אהבתי 3

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 55 דקות, kobi_g כתב:

קודם כל שבוע נהדר,
אז לחלק מהשאלות שלך יש לי תשובות:
חברי המועדון זה כל מי שיש לו רכב ספורט ולא חייב להיות "יוקרתי" כגון פרארי, פורש וכו), נכון יש כאלה גם אך זה לא רוב המועדון ולא כולנו מיליונרים אלא הרוב אלה אנשים כמוני וכמוך שרכשו רכב ספורטיבי או רכבי אספנות וכדומה ולא רכבי על.
כל אחד מוזמi להצטרף ואין מעמדות "לי יש xxx ולך יש yyy"
לא לכולם יש חנייה פרטית וכולנו מנסים לשמור על הרכבים שלנו מפני חסרי התחשבות שפותחים דלתות וכו.
אכן יש תמיכה בחולים שאנו מבצעים וזה כולל ילדים שמקבלים הגשמת משאלות ופשוט הנאה לראות תגובה שלהם.
בבחירות למשל יש לחברי המועדון מעל 600 סלי מזון למשפחות שהשנה נחלק (תרומת חברי המועדון) הפעם בקרית גת ובבת ים.
 
אני חבר מספר מועדונים וגם ב IMC ופשוט כיף להיות במפגשים ולראות פעילות גם קהילתית וגם ערכית כפי שיוצאים נגד כל "חוליגנים" שמתפרעים בכבישים או מרעישנים וכו ואכן חלק הכתבה לא פורסם שמם המלא - לא יודע למה כי במפגשים כולם מכירים את כולם.
 
יום טוב
 

fde6a2be9d453ea520a07454b2db324f.jpg

לפי דף הפייסבוק יש קבוצת פרימיום , אליה התכוונתי. שם יותר מככבים היותר מיוחדים , פרארי,אסטון,למבורגיני,מקלארן, ולא מעט קורבטים. 

השאלה שעלתה הייתה יותר - מי קונה למשל אסטון מרטין בת 5? בהשוואה לפורשה בת 5 שכן ראיתי כמה כאלה במחירים סבירים ומטפלים אצל תמיר. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

מי שאין לו די כסף לרכוש חדשה, ועדיין רוצה לממש את החלום...

 

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

משום מה, נראה הגיוני יותר לגבי קורבט או פורשה , בוודאי לגבי לא מעט מרצדסים. לגבי מקלארן, לדעתי וכמה מחברי הפרלמנט ,צריך האמת להיות בעל אמצעים יותר מאשר האחרות. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

אני חושב שפותח השירשור התכוון למשהו מעט אחר. מי הם האנשים שיכלים להחזיק את הרכבים הללו כהלכה אבל לא לקנותם כחדשים. הריי הטיפולים עולים אותו דבר.

פורסם

אצלנו בעיר חונה 488 על הרחוב בדרך קבע. כאחרונות המאזדה 3.
לא נראה שהבעלים מתרגש מי יודע איזה...5cac6ee77466f7926fb4acf0fa652948.jpg

Sent from my SM-N970F using Tapatalk

  • מעניין 1

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

לא חייב להיות אנשים שאין להם מספיק לרכב חדש, אלא אולי אלו שפשוט לא מוכנים לספוג את נפילת הערך הראשונית?

 

הרי ברכבי יוקרה נפילת הערך היא יותר גדולה מאשר במשפחטומטית הרגילה.

 OM654 - 140 kW(190PS: 188hp) b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, kobi_g כתב:

קודם כל שבוע נהדר,
אז לחלק מהשאלות שלך יש לי תשובות:
חברי המועדון זה כל מי שיש לו רכב ספורט ולא חייב להיות "יוקרתי" כגון פרארי, פורש וכו), נכון יש כאלה גם אך זה לא רוב המועדון ולא כולנו מיליונרים אלא הרוב אלה אנשים כמוני וכמוך שרכשו רכב ספורטיבי או רכבי אספנות וכדומה ולא רכבי על.
כל אחד מוזמi להצטרף ואין מעמדות "לי יש xxx ולך יש yyy"
לא לכולם יש חנייה פרטית וכולנו מנסים לשמור על הרכבים שלנו מפני חסרי התחשבות שפותחים דלתות וכו.
אכן יש תמיכה בחולים שאנו מבצעים וזה כולל ילדים שמקבלים הגשמת משאלות ופשוט הנאה לראות תגובה שלהם.
בבחירות למשל יש לחברי המועדון מעל 600 סלי מזון למשפחות שהשנה נחלק (תרומת חברי המועדון) הפעם בקרית גת ובבת ים.
 
אני חבר מספר מועדונים וגם ב IMC ופשוט כיף להיות במפגשים ולראות פעילות גם קהילתית וגם ערכית כפי שיוצאים נגד כל "חוליגנים" שמתפרעים בכבישים או מרעישנים וכו ואכן חלק הכתבה לא פורסם שמם המלא - לא יודע למה כי במפגשים כולם מכירים את כולם.
 
יום טוב
 

 

 האמת לא הבנתי את הקטע, בשביל לחלק סלי מזון אפשר להגיע עם מאזדה 3 בת כמה שנים, בטוח שיכנסו שם יותר סלי מזון מבתא מטען של פרארי.

שלא תבין לא נכון, תבורכו על חלוקת סלי מזון, אבל בוא, כל הסרטונים שמעלים שם והכתבה הזאת זה שופוני אחד גדול. אישית מעדיף סרטונים של לאון

עריכה אחרונה על ידי GTאי
פורסם

הקבוצה לא קמה במטרה להיות עמותה לנזקקים, אלא פלטפורמת חובבי רכב.
זה שהם מוצאים לנכון לנצל את גודל הקבוצה והרצון לעזור לטובת מקרים כאלו זה מבורך.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • אהבתי 1
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...