Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 8 שעות, GTאי כתב:

 האמת לא הבנתי את הקטע, בשביל לחלק סלי מזון אפשר להגיע עם מאזדה 3 בת כמה שנים, בטוח שיכנסו שם יותר סלי מזון מבתא מטען של פרארי.

שלא תבין לא נכון, תבורכו על חלוקת סלי מזון, אבל בוא, כל הסרטונים שמעלים שם והכתבה הזאת זה שופוני אחד גדול. אישית מעדיף סרטונים של לאון

באים כל מי שרוצים לתרום ותתפלא - הרבה רכבי אספנות ורכבי ביניים נמוכים 

וכפי שעמיטל ענה אכן פשוט התנדבות לתת ולעזור בלי קשר לעמותה - פשוט חובבי רכב.

עם מועדון אחר הבאנו אוכל ומוצרים לחיילים באחד הבסיסים וזו גם אטרקציה לחיילים לראות מכוניות וגם נתינה.

  • אהבתי 1

קובי

:-)

פורסם

יש לי הרבה כבוד והערכה לאנשים שעשו את הונם במו ידם, ולא פגעו באיש בדרך.

ואני מאחל להם רק טוב.  

 

יש לי זלזול גדול מאוד באנשים שקונים ב "כסף של אבא" וחושבים שהם אנשים גדולים. 

ואני לא יכול לסבול אותם. 

כי אלה אנשים שפועלם הגדול בחיים היה לצאת מהכ$ס הנכון.

 

אני מכיר בחור צעיר בן 22 עם ניסאן GTR, האוטו חדש עולה כ 800 א' ש"ח, הבחור סטודנט לעבודה סוציאלית. 

והוא חושב שהוא מלך העולם. 

מה בחור כמוהו מבין על עבודה קשה ?. 

 

יש הרבה אנשים שפשוט נולדו למשפחות הנכונות ועושים את עצמם "דם יזע ודמעות". 

כמו הבחור מהצפון שיש לו פרארי, וייפר, קורבט ועוד כמה צעצועים (לא רוצה להזכיר את שמו) אבל למשפחה שלו יש עסק גדול מאוד. 

 

אני אמנם צעיר בגילי, אבל אני לא מתלהב מכל סמל, למזלי למדתי להפריד בין אנשים שעובדים קשה לבין אלה שחיים על חשבון אבא. 

פורסם

אני ממשפחה סטנדרטית לגמרי ולא מבין את "הזלזול" שלך.

 

כל אחד נולד עם סט יתרונות וחסרונות.

 

חכם/טיפש/בריא/חולה/חתיך/מכוער.... אחד מהם זה עשיר ועני. מי שיודע לקדם את עצמו קדימה מהדיפולט שלו הוא מוצלח. וזה שלהורים שלו יש כסף זה יתרון לא רע.

פורסם

הזלזול מגיע על מישהו שמתנשא על דברים שהוא לא עבד קשה למענם. 

שמשוויץ בדברים שהוא לא עבד למענם 

 

לפני 3 דקות, yd b-4 כתב:

אני ממשפחה סטנדרטית לגמרי ולא מבין את "הזלזול" שלך.

 

כשאתה תעבוד קשה כל החיים ואז יבוא איזה ילד שמנת ויתחיל להתנשא עלייך אני רוצה לראות איך התגובה שלך תהיה.

 

אני רואה את הזונות ממין זכר האלו בכל יום, יש אנשים שאני לצערי מכיר, אשר מאיימים להתאבד אם ההורים שלהם לא קונים להם את האוטו שהם רוצים. 

אבא שלי חינך אותי לעבוד קשה בתמורה למה שאני רוצה ולא לקבל הכל על מגש של זהב, לכן הנושא של אי הצדק כואב לי. 

 

לפני 3 דקות, yd b-4 כתב:

 

חכם/טיפש/בריא/חולה/חתיך/מכוער.... אחד מהם זה עשיר ועני. מי שיודע לקדם את עצמו קדימה מהדיפולט שלו הוא מוצלח. וזה שלהורים שלו יש כסף זה יתרון לא רע.

 

אין בעיה, אני לא אומר לעשירים זרקו את הכסף שלכם. 

אני בא ואומר שאם  הכישורים שלך לא יכולים לעמוד בקצב הכסף שאתה מבזבז אז מן הסתם שאתה מסתמך על מישהו אחר. 

בהרבה מהמקרים היום אנשים בוגרים מסתמכים על "כסף של אבא".

 

רוצה דוגמה?

 

קח: חבר'ה ברמת אביב ג' וירכא שהם כל יום כל היום ממסיבה למסיבה ורק עושים וויד כל היום אבל נוהגים על מרצדס, פורשה ופרארי... 

אין לי בעיה עם האוטו שלהם, ואני מבין כי כל אבא רוצה שהבן/הבת שלו ינהג באוטו הטוב ביותר.

יש לי בעיה עם ההתנשאות שלהם. 

התנשאות על דבר שמגיע בעבודה קשה שהם לא עבדו בה בחיים. 

 

לא כולם מתנשאים, אבל אלה שכן מגעילים אותי. 

×
×
  • תוכן חדש...