Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב משפחתי חדש 120-130 אלף ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי כמעט 3 שנות ליסינג מהעבודה ומעבר למקום קרוב יותר לבית השלמתי עם כך שלא כלכלי לי על אף שמאוד נוח.
הייתי עם סקודה אוקטביה 1.0 ברמת גימור בסיסית ביותר שמבחינתי לא היה חסר בה כלום.
הרכב ישמש זוג+1 עם פוטנציאל התרחבות, נסיעות בין עירוניות יחסית קצרות (30 ק"מ לכיוון) ועירוניות באזור לא פקוק, 15 אלף ק"מ בשנה לערך, הכוונה היא להשתמש בו לפחות 5 שנים.
הצרכים העיקריים הם אמינות, בטיחות ומרווח (גם בבגאז'), הפרמטר הראשון התייתר בליסינג ועל אף זאת האוקטביה ענתה על כל השלושה (לפחות בזמן שהייתה אצלי).

באופן טבעי ניגשתי לבדוק מחירים של אוקטביה חדשה/0 ק"מ והבנתי שמדובר ב- 130-140 אש"ח למנוע 1.5/1.0 ורמת אבזור בסיסית אצל היבואן.
1.5 אין בנמצא ב-0 ק"מ ו-1.0 באבזור בסיסי מגיע ל-127 אש"ח, יקרה בכמה אלפי ש"ח מדגמי 2020 אבל גם מעט מאובזרת יותר גם בגרסת הבסיס.
מכיוון שמדובר בקצה היכולת/רצון שלי לשלם על רכב חדש התחלתי לבחון עוד אופציות מתוך רצון לחסוך קצת וגם לאור אי אלו ספקות לגבי הגיר באוקטביה שעולות בביקורות וכאן בפורום.
אני מעדיף לקנות רכב חדש (פשוט כי זה כיף ומפנק) מאשר רכב שנמצא 2-3 שנים על הכביש אבל מבין שבסופו של דבר צריך לשקלל הכל.

כמה אופציות שצצו בדרך:
1. רנו גרנד קופה - 1.3 בנזין - אפשר להשיג 0 ק"מ סביב 115 אש"ח, פער משמעותי ממחירון היבואן (מעל 20 אלף ש"ח) ומהמחיר של הסקודה. ראיתי שמערכות הבטיחות לוקות בחסר.  בהנחה והרכב יאבד 60% מערכו אחרי 5 שנים (70 אש"ח) מדובר בפער לא גדול מול 50% בסקודה (65 אש"ח) אבל אולי אני אופטימי מדי. הביקורות טובות סך הכל, הרכב יפה, המוניטין בארץ גרוע.
2. ניסאן סנטרה SV 2.0 - אותה רמת מחיר כמו הרנו, פחות חסכונית ואובדן ערך די דומה. כנראה שבין השניים רנו עדיפה.

3. סיויק סדאן 19-20 - אמינות גבוהה יותר (לפחות מוניטין טוב יותר), תחזוקה יקרה, לא חדשה כאמור.

כאן כבר התחלתי להתפזר. סגרתי את יד 2 והבנתי שצריך להתכוונן להחלטה כלשהי.
האם פער המחיר בין הסקודה לרנו מטה את הכף לטובת הרנו? או שאאבד את זה בירידת ערך גם ככה?
האם בטווח המחיר שציינתי קיימת אופציה טובה יותר? 
 

פורסם

סתם מתוך סקרנות, איך הגעת דווקא לאופציות האלה?

הרנו מרגישה דיי מיושנת, הנדסת אנוש גרועה. הרכב עצמו מאובזר לא רע, מאז 2019 יש מערכות בטיחות ובסך הכל היא מרווחת ונוחה. הדיזל שלה לא הכי מעודן ובנסועה שלך אין לו באמת יתרון משמעותי. מתיחת פנים כבר הוצגה וסביר להניח שתגיע לארץ מתישהו במהלך השנה.

אני לא מצליח למצוא סיבות לקנות ניסאן סנטרה. מכונית סופר בינונית, לא מציגה שום יתרון על רכב אחר בסגמנט, מרגישה כמו רכב השכרה מבחינת גימור ואבזור. הדגם הקודם כיכב בעיקר באתרי ה-0 ק"מ בהנחות ענק מה שגם השפיע על שמירת הערך. החדש כנראה הולך לאותו כיוון.

סיוויק סדאן עם מנוע 1.6 הגיעה ללא מערכות בטיחות, רמת אבזור נמוכה, תא נוסעים מבולגן ולא איכותי. נמכרה בעיקר לחברות ליסינג והשכרה. שוב לא מוצא סיבה לרכוש דווקא את הרכב הזה.

 

אם אתה מעדיף משפחתית קלאסית אני מציע לבדוק את מאזדה 3, הדגם הבסיסי ב-0 ק"מ נכנס בתקציב שלך, גם יונדאי איוניק מוצלחת חסכונית ומציעה חבילה טובה. אני לא רואה כרגע עסקאות רלוונטיות לטויוטה קורולה אבל שווה לבדוק אצל היבואנים המקבילים. היא פחות זריזה אבל נוחה, חסכונית ומציעה חבילה משפחתית טובה.

אם אתה פתוח לרעיונות אחרים אז ג'יפון קטן כמו סיאט ארונה/יונדאי וניו/סקודה קאמיק לגמרי יכול לשמש משפחה עם ילד או שניים ולהשאיר לך גם עודף. יש גם כלים גדולים יותר כמו קיה אקסיד או מיצובישי ASX שגם מתאימים לתקציב ושווה לקחת אותם בחשבון.

 

פורסם

אם אתה פתוח להצעות פחות קונבנציונאליות, תוכל למצוא פוקוס סטיישן (טורר) ב-120 וקצת באפס ק"מ. בניגוד לשאר גרסאות האפס ק"מ, לא מדובר בגרסת אבזור מופחת בצורה כלשהי.

לזכותה - הרבה מקום, אבזור לא רע, לא מעט כח (יחסית), מחיר קניה זול.

לחובתה - סחירות לא ברורה (וכנ"ל שמירת ערך), לא מאוד חסכונית ועיצוב פנים קצת פחות מודרני ואיכותי מהמתחרות.

 

מבחינת אמינות - זה קצת נעלם, מנועי טורבו קודמים של פורד לא היו הכי אמינים בעולם, אבל אפשר לקוות שהם למדו מזה משהו. הגיר פלנטרי, בסה"כ אני לא רואה סיבה שלחמש שנים יהיו בעיות מהותיות או בכלל, אבל זה קצת ניחוש.

 

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

פות"ש שים לב, שהאוקטביה נמכרת באתר carclick בפחות ממה שציינתה,

מדובר בדגם הפשוט, עדיין יהיה הרבה יותר מאובזר ומודרני מזה שהיה אצלך, ואם אהבתה את הקודמת החדשה אמורה להיות עוד יות טובה עם גיר משופר ואמין יותר:

מנוע 1.0:

https://carclick.co.il/campaign-product/סקודה-אוקטביה-החדשה/

מנוע 1.5:

https://carclick.co.il/campaign-product/סקודה-אוקטביה-1-4/

 

האם הייתה משתמש ונעזר באוקטיה שהיתה לך בשליטה על תיבת ההילוכים? הורדת הילוך וכו..., כי בפוקוס החדשה זה לא קיים למעט בגרסה הSt-Line, אך בגרסה זו תא המטען יהיה הרבה יותר קטן ממה שאתה רגיל.

אני שואל כי לי זה היה דיל ברייקר לגבי גרסאות האקטיב, אך למי שזה פחות מפריע אז אין כאן שאלה.

 

 

פורסם

לא ראיתי גרנדלנד באתרי האפס ק"מ כבר תקופה (במוטודיל היא מופיעה אבל כשלוחצים על הלינק מקבלים "אזל המלאי"). אם עדיין יש כאלו, היא אכן עסקה מצויינת.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
לפני 7 שעות, Mike808 כתב:

סתם מתוך סקרנות, איך הגעת דווקא לאופציות האלה?

הרנו מרגישה דיי מיושנת, הנדסת אנוש גרועה. הרכב עצמו מאובזר לא רע, מאז 2019 יש מערכות בטיחות ובסך הכל היא מרווחת ונוחה. הדיזל שלה לא הכי מעודן ובנסועה שלך אין לו באמת יתרון משמעותי. מתיחת פנים כבר הוצגה וסביר להניח שתגיע לארץ מתישהו במהלך השנה.

אני לא מצליח למצוא סיבות לקנות ניסאן סנטרה. מכונית סופר בינונית, לא מציגה שום יתרון על רכב אחר בסגמנט, מרגישה כמו רכב השכרה מבחינת גימור ואבזור. הדגם הקודם כיכב בעיקר באתרי ה-0 ק"מ בהנחות ענק מה שגם השפיע על שמירת הערך. החדש כנראה הולך לאותו כיוון.

סיוויק סדאן עם מנוע 1.6 הגיעה ללא מערכות בטיחות, רמת אבזור נמוכה, תא נוסעים מבולגן ולא איכותי. נמכרה בעיקר לחברות ליסינג והשכרה. שוב לא מוצא סיבה לרכוש דווקא את הרכב הזה.

 

אם אתה מעדיף משפחתית קלאסית אני מציע לבדוק את מאזדה 3, הדגם הבסיסי ב-0 ק"מ נכנס בתקציב שלך, גם יונדאי איוניק מוצלחת חסכונית ומציעה חבילה טובה. אני לא רואה כרגע עסקאות רלוונטיות לטויוטה קורולה אבל שווה לבדוק אצל היבואנים המקבילים. היא פחות זריזה אבל נוחה, חסכונית ומציעה חבילה משפחתית טובה.

אם אתה פתוח לרעיונות אחרים אז ג'יפון קטן כמו סיאט ארונה/יונדאי וניו/סקודה קאמיק לגמרי יכול לשמש משפחה עם ילד או שניים ולהשאיר לך גם עודף. יש גם כלים גדולים יותר כמו קיה אקסיד או מיצובישי ASX שגם מתאימים לתקציב ושווה לקחת אותם בחשבון.

 

ברנו נתקלתי בסקירה באחד האתרים, משם המשכתי לעוד סקירות והביקורות היו סך הכל מאוד חיוביות. אני גם מדבר על הדגם 1.3 בנזין ולא דיזל.
לגבי הניסאן, חבר נוסע בה (ליסינג מהעבודה) ומאוד מתלהב טוען שהיה קונה אותה לו היה מחפש רכב בבעלות פרטית וכמובן שגם למחיר יש משקל. 

לגבי מאזדה, אני רואה רק את ההאצ'בק ספיריט 2.0 סביב 125 אש"ח אבל תא המטען קטן משמעותית ולכן לא רלוונטית. דגם הסדאן ב-0 ק"מ סביב 135 ש"ח אבל אני אשמח לגלות שאני טועה.

נראה שגם טויוטה קורולה Sense בנזין בלבד ב-0 ק"מ יש ב-125 אש"ח.

לא שקלתי ג'יפון עד כה, ללא סיבה מיוחדת סתם לא מבין את ההתלהבות.

לפני 7 שעות, pooh-bear כתב:

אם אתה פתוח להצעות פחות קונבנציונאליות, תוכל למצוא פוקוס סטיישן (טורר) ב-120 וקצת באפס ק"מ. בניגוד לשאר גרסאות האפס ק"מ, לא מדובר בגרסת אבזור מופחת בצורה כלשהי.

לזכותה - הרבה מקום, אבזור לא רע, לא מעט כח (יחסית), מחיר קניה זול.

לחובתה - סחירות לא ברורה (וכנ"ל שמירת ערך), לא מאוד חסכונית ועיצוב פנים קצת פחות מודרני ואיכותי מהמתחרות.

 

מבחינת אמינות - זה קצת נעלם, מנועי טורבו קודמים של פורד לא היו הכי אמינים בעולם, אבל אפשר לקוות שהם למדו מזה משהו. הגיר פלנטרי, בסה"כ אני לא רואה סיבה שלחמש שנים יהיו בעיות מהותיות או בכלל, אבל זה קצת ניחוש.

 

גרסאות הסטיישן פחות קורצות לי בכל הדגמים, לא אוהב את המראה.

אבל אני מבין מהתשובות פה שהפוקוס בגרסת הסדאן היא אופציה טובה עם חסרונות בהיבט של אמינות מוטלת בספק וסחירות.

 

לפני שעה, wildlands2019 כתב:

פות"ש שים לב, שהאוקטביה נמכרת באתר carclick בפחות ממה שציינתה,

מדובר בדגם הפשוט, עדיין יהיה הרבה יותר מאובזר ומודרני מזה שהיה אצלך, ואם אהבתה את הקודמת החדשה אמורה להיות עוד יות טובה עם גיר משופר ואמין יותר:

מנוע 1.0:

https://carclick.co.il/campaign-product/סקודה-אוקטביה-החדשה/

מנוע 1.5:

https://carclick.co.il/campaign-product/סקודה-אוקטביה-1-4/

 

האם הייתה משתמש ונעזר באוקטיה שהיתה לך בשליטה על תיבת ההילוכים? הורדת הילוך וכו..., כי בפוקוס החדשה זה לא קיים למעט בגרסה הSt-Line, אך בגרסה זו תא המטען יהיה הרבה יותר קטן ממה שאתה רגיל.

אני שואל כי לי זה היה דיל ברייקר לגבי גרסאות האקטיב, אך למי שזה פחות מפריע אז אין כאן שאלה.

 

 

מחירים מצויינים, תודה!
לשאלתך - לא היה שימוש. 

 

לפני כשעה, pooh-bear כתב:

לא ראיתי גרנדלנד באתרי האפס ק"מ כבר תקופה (במוטודיל היא מופיעה אבל כשלוחצים על הלינק מקבלים "אזל המלאי"). אם עדיין יש כאלו, היא אכן עסקה מצויינת.

מה הופך אותה לעסקה מצוינת? אשמח לשמוע הסבר יותר מפורט.
יש לי טראומת אופל קורסה (2014, תקלות הזויות שלא הצלחתי לפתוח והמון כסף שירד לפח) אבל אולי יכול להיות פה תיקון.

פורסם

מאזדה 3 יש את הדגם הפשוט ב125, אך אני הייתי מוסיף והולך על הספיריט בגלל אבזור עדיף ושוק עתידי , אם מעדיף תא מטען אז הסדאן בהחלט אופציה,

סדאן פשוטה ב125

https://carclick.co.il/campaign-product/מאזדה-3-ספורט/

סדאן מאובזרת ב133

https://carclick.co.il/campaign-product/מאזדה-3-סדאן-החדשה/

 

זה אתר CarClick

תיכנס לאתר, תוכל למצוא אולי משהו שיעניין אותך, יש עוד אתרים כמו CarCost, motodeal, וhttps://wheel.co.il/car_km/

אם לא היה שימוש, אז שווה לשקול את הפוקוס, הבעיה שלה שהיא כבר מיושנת יחסית למתחרות, אך מאובזרת, נוחה, חזקה, עם התנהגות כביש שאין לה מתחרים.

בגדול יש כל דגמי הפוקוס ב0 ק"מ למעט הSt-Line.

פורסם (נערך)

מצטרף להמלצה על הפוקוס והמאזדה 3.

 

עוד אופציה: קיה סיד החדשה. לאבי יש את גרסת הסטיישן וממש אהבתי אותה.

אין לי מושג כמה היא עולה (ואם בכלל יש אותה) בגרסת הסדאן באתרים השונים, אבל שווה לבדוק.

עריכה אחרונה על ידי Mr_Shankly

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

אם שקלת את ניסאן סנטרה מליסינג 0 קילומטרים, כנראה מנועי טורבו , גירים רובוטיים וביצועים 0-100 קמ"ש מבחינתך לא חובה.
לכן, אפשר ללכת על אופציה קונסרבטיבית אחרת לשנים רבות קדימה , אולי זה יישמע מיושן ולא אופנתי לאחרים,
יונדאי אלנטרה מליסינג 0 קילומטרים תשאיר עודף מ 120 אלף ש"ח. רכב משפחתי קלאסי, מרווח, די נוח, עם בגאז' מספיק למשפחה , תחזוקה לא יקרה ואמינות גבוהה. מאובזר די טוב,
גם שמירת ערך לא גרועה כל כך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

האלנטרה דיי מיושנת, דגם חדש כבר הוצג ואמור להגיע לישראל במהלך השנה, יש חלופות עדיפות כולל הסנטרה שתהיה זריזה ונוחה יותר.

 

YOG_B, רנו מגאן גרנד קופה נמכרת כרגע עם מנוע דיזל בלבד, יבוא הבנזין הופסק בשנה שעברה.

×
×
  • תוכן חדש...