Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2024 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 23 דקות, trademark כתב:

יותר נכון לברר מול הסדנאות ישירות, שם יתנו לך את כל הפרטים על הספקים, סוגים ומחירים.

 

איזו סדנא יש מומלצת?

ועד כמה זה לא חוקי? מה הסיכוי שיתפסו?

פורסם

תריץ חיפוש פה בפורום שיפורים, כל השאלות שלך נשאלו ונענו מס' רב מאד של פעמים.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

כמה זה לא חוקי- זה לא חוקי, למרות שאישית לא שמעתי על רכב שהורד מהכביש בגלל תוכנה בעיקר בגלל שטכנית קשה להם לדעת ויותר קל לדרוף אחרי אלו שיש להם רכבים מונמכים עם קלפרים אדומים ואגזוזים רועשים. כל עוד היא תשאר סליפרית לא יתפסו אותך.

האם תאבד את האחריות על הגולף מודל 2020 שלך- בטוח שכן. כל תקלה הכי פשוטה ברכב, גם כזו שלא קשורה בכלל למנוע תגרור התנערות מוחלטת של היבואן מאחריות על האוטו.

אגב כשתכנס לטיפול והם יחברו את האוטו למחשב הם כבר ידעו שעשית תוכנה, ובמקרה של הואגיות גם הסרה של התוכנה משאירה סימני דרך, כלומר הם ידעו שבאוטו התקנה תוכנה גם אם תסיר אותה לפני הכניסה למוסך.

אם שווה לך לאבד את האחריות על הרכב בשביל עוד כמה סוסים בארווה זאת כבר שיקול שלך...

פורסם
לפני 8 שעות, Roycohen1979 כתב:

כמה זה לא חוקי- זה לא חוקי, למרות שאישית לא שמעתי על רכב שהורד מהכביש בגלל תוכנה בעיקר בגלל שטכנית קשה להם לדעת ויותר קל לדרוף אחרי אלו שיש להם רכבים מונמכים עם קלפרים אדומים ואגזוזים רועשים. כל עוד היא תשאר סליפרית לא יתפסו אותך.

האם תאבד את האחריות על הגולף מודל 2020 שלך- בטוח שכן. כל תקלה הכי פשוטה ברכב, גם כזו שלא קשורה בכלל למנוע תגרור התנערות מוחלטת של היבואן מאחריות על האוטו.

אגב כשתכנס לטיפול והם יחברו את האוטו למחשב הם כבר ידעו שעשית תוכנה, ובמקרה של הואגיות גם הסרה של התוכנה משאירה סימני דרך, כלומר הם ידעו שבאוטו התקנה תוכנה גם אם תסיר אותה לפני הכניסה למוסך.

אם שווה לך לאבד את האחריות על הרכב בשביל עוד כמה סוסים בארווה זאת כבר שיקול שלך...

 

לא שווה את האחריות בשביל עוד 30 סוסים במקרה הטוב

אתה צודק, הסיכויים שיבדקו את הרכב שואף לאפס

בתאריך 10.12.2020 בשעה 00:37, shellcase כתב:

תריץ חיפוש פה בפורום שיפורים, כל השאלות שלך נשאלו ונענו מס' רב מאד של פעמים.

 

האמת שחיפשתי ולא מצאתי, יכול לכוון אותי?

פורסם

מה חיפשת? בשלושת העמודים הראשונים של הפורום הזה יש לפחות 5-6 שרשורים שבהם מדברים על שיפורים, נזק, בלאי, אבדן אחריות פוטנציאלי, "סטייג'" 1-2-3-5124.
תתחיל לדפדף ולקרוא.

 

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

בדיקת מחשב בסיסית במוסכי החברה תעלה על זה שיש לך תוכנה והלכה האחריות, לא חבל?

 

איך יודעים, לוואג יש קוד מסוים שמופיע במחשב רק לאחר ששיחקו עם מחשב ניהול מנוע.. TD1

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם
בתאריך 11.12.2020 בשעה 14:03, AloniM3 כתב:

בדיקת מחשב בסיסית במוסכי החברה תעלה על זה שיש לך תוכנה והלכה האחריות, לא חבל?

 

איך יודעים, לוואג יש קוד מסוים שמופיע במחשב רק לאחר ששיחקו עם מחשב ניהול מנוע.. TD1

 

בתאריך 11.12.2020 בשעה 15:29, miatanc כתב:

חכה שתיגמר האחריות ואז תעשה..מומלץ

 

ולכמה סוסים הגולף תגיע במקרה ואני עושה את זה?

פורסם

http://www.upsolute.com/en/chiptuning/db/car/7691/volkswagen/golf-7-2017/vw-golf-7-15-tsi-130

דוגמא אחת לצורך המחשה - אבל זה הסדר גודל.
מוזמן לשוטט באתרים של Upsolute או של APR בשביל להבין עוד.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...