Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפת תל אביב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש אתר שבו מפורטת מפת תל אביב, אם אפשר אז בפירוט רב.

ביצעתי חיפוש בפורום(באמת חיפשתי:idea: ) ובתוצאות לא עלו דברים שיכולים לעזור לי.

אז אם יש למישהו אתר מועדף עם מפות, או משהו כזה, אני אשמח אם יתן לי את כתובתו...

תודה מראש

מחכה ומחכה ומחכה ליום שזה יבוא...:rolleyes:

 

פורסם

באתרים הבאים יש מפות של כל הארץ:

 

http://www.emap.co.il

http://maps.walla.co.il

http://www.yp.co.il

 

למפה האולטימטיבית של תל-אביב, גש לאתר העירייה:

 

http://www.tel-aviv.gov.il/Hebrew/Cityhall/Maps/Index.htm

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם

תודה רבה, עזרת לי מאוד ומצאתי את מה שחיפשתי:-)

עכשיו יש לי שאלת המשך - האם ישנה עליה מאיילון צפון ברחוב יצחק שדה? לפי מה שידוע לי, לא, אבל אני רוצה להיות בטוח. אם באמת אין עליה מאיילון צפון ברחוב הנ"ל אז מה היא העליה הכי קרובה לרחוב? לה גארדיה?

מחכה ומחכה ומחכה ליום שזה יבוא...:rolleyes:

 

פורסם

לה גרדיה ומייד ימינה למסגר עד יצחק שדה.

 

אגב emap ייתן לך לא רק מפה אלא גם מסלול, בדרך כלל די סביר, בין שתי נקודות.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

תעלה בשלום, תפנה ימינה ושוב ימינה ליגאל אלון, על יגאל אלון ברמזור השלישי (כשהסינרמה מימינך) תפנה ימינה ליצחק שדה.

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

פורסם

אתה בטוח שזה ימינה? לפי המפה, אם אתה בא מאיילון צפון אז עולים בלה גארדיה ולוקחים שמאלה למסגר...

מחכה ומחכה ומחכה ליום שזה יבוא...:rolleyes:

 

פורסם
תעלה בשלום, תפנה ימינה ושוב ימינה ליגאל אלון, על יגאל אלון ברמזור השלישי (כשהסינרמה מימינך) תפנה ימינה ליצחק שדה.

כן, גם זו אפשרות טובה. היציאה של השלום היא אחרי לה גארדיה?

מחכה ומחכה ומחכה ליום שזה יבוא...:rolleyes:

 

פורסם

קודם כל, בלה גרדיה אין שמאלה. למעשה אין באמת יציאה ימינה ללה גרדיה בגלל העבודות, אתה יוצא מערבה ביציאה המסומנת ימינה 50 מטר לפני הגשר, שם יש ימינה למסגר. אין שמאלה. כשתעשה את זה אם תפנה למסגר ימינה, תגיע תוך רמזור או שניים ליצחק שדה.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
אתה בטוח שזה ימינה? לפי המפה, אם אתה בא מאיילון צפון אז עולים בלה גארדיה ולוקחים שמאלה למסגר...
אכן שמאלה.

 

השמות של נתיבי איילון קצת מבלבלים, כרגיל. אם אתה בא מדרום אתה נוסע על איילון צפון. אם אתה בא מצפון אתה נוסע על איילון דרום.

 

בכל אופן, גשר לה גוורדיה מתחבר בצידו המזרחי לרחוב לה גוורדיה, ובצידו המערבי לקצה של הרחוב שמתפצל לשלוש "פניות" - ימינה המסגר, ישר-ימינה הרכבת, וישר ראש פינה. עכשיו עם העבודות יש שם בלאגן גדול, אבל אפשר להתארגן על פניית פרסה אם נכנסים לצרות.

 

הכדאיות של עלייה מלה גוורדיה או השלום תלויה בלהיכן אתה בדיוק צריך להגיע, ובעיקר באיזה שעה.

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם
אכן שמאלה.

 

השמות של נתיבי איילון קצת מבלבלים, כרגיל. אם אתה בא מדרום אתה נוסע על איילון צפון. אם אתה בא מצפון אתה נוסע על איילון דרום.

 

בכל אופן, גשר לה גוורדיה מתחבר בצידו המזרחי לרחוב לה גוורדיה, ובצידו המערבי לקצה של הרחוב שמתפצל לשלוש "פניות" - ימינה המסגר, ישר-ימינה הרכבת, וישר ראש פינה. עכשיו עם העבודות יש שם בלאגן גדול, אבל אפשר להתארגן על פניית פרסה אם נכנסים לצרות.

 

הכדאיות של עלייה מלה גוורדיה או השלום תלויה בלהיכן אתה בדיוק צריך להגיע, ובעיקר באיזה שעה.

בסוף אני אמור להגיע לרחוב שונצינו - אני יודע שהרחוב נמצא ליד המסגר ואין לי בעיה עם זה, רציתי פשוט לדעת מה היא הדרך הטובה ביותר להגיע ליצחק שדה שממנו אני פונה ימינה למסגר(אם אני בא מכיוון מזרח)...בכל אופן אם יש לכם עוד טיפים(עכשיו שאתם יודעים מה הוא יעדי הסופי) אשמח לשמוע. מסלול נסיעה יתקבל בברכה:-P

מחכה ומחכה ומחכה ליום שזה יבוא...:rolleyes:

 

פורסם

אהה... הבנתי את אי-ההבנה...

 

כשאמרתי ימינה זה היה, כמובן, ימינה מלה-גרדיה. כלומר, ירדת מאילון, שמאלה ללה-גרדיה, ושם ימינה למסגר.

 

כולם מסכימים עם כולם, לילה טוב ואם בכל זאת נסעת דרך השלום והסינרמה הזהר מהשוטרים שאורבים שם לעתים.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

 

השמות של נתיבי איילון קצת מבלבלים, כרגיל. אם אתה בא מדרום אתה נוסע על איילון צפון. אם אתה בא מצפון אתה נוסע על איילון דרום.

זה לא בדיוק ככה...

אם אתה נוסע צפונה - אתה על איילון צפון

אם אתה נוסע דרומה - אתה על איילון דרום

;-)

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
בסוף אני אמור להגיע לרחוב שונצינו - אני יודע שהרחוב נמצא ליד המסגר ואין לי בעיה עם זה, רציתי פשוט לדעת מה היא הדרך הטובה ביותר להגיע ליצחק שדה שממנו אני פונה ימינה למסגר(אם אני בא מכיוון מזרח)...בכל אופן אם יש לכם עוד טיפים(עכשיו שאתם יודעים מה הוא יעדי הסופי) אשמח לשמוע. מסלול נסיעה יתקבל בברכה:-P

תעלה בלה-גוורדיה פנה לרח' המסגר עד שתגיע לשונצינו ותפנה ימינה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
תעלה בלה-גוורדיה פנה לרח' המסגר עד שתגיע לשונצינו ותפנה ימינה.

לא טוב.

מהמסגר פונים ימינה (מזרחה) ליצחק שדה , וממנו אין פנייה שמאלה (צפונה) לשונצינו.

אם אתה צריך חנייה , החיפוש הכי טוב צריך להיות לפי המסלול הבא :

המסגר , פונים ימינה במסגר 38 (בית הפירמידה , מיצובישי מוטורס) לסימטת בית עובד. בסמטת בית עובד ממשיכים ישר . אחרי 100 מ' יש מצד ימין מגרש חנייה ובכלל האיזור מלא שם במגרשים.

אם לא , מגיעים עד הרמזור שליד תחנת הדלק , ושם פונים שמאלה (מערבה) כי אין ישר.

כעת אנו על יצחק שדה. הפנייה הראשונה ימינה (מייד אחרי החנות של הפרסי) היא רח' שונצינו.

אפשר לחפש שם חנייה (קלוש) , או להמשיך עד רח' תושיה , לפנות ימינה , ישר עד טברסקי (בפינה שבה יושב גונגה רדיאטורים) , ושוב ימינה לרח' בית אלפא , שנגמר בשונצינו.

כ"א מהרחובות בהם תמצא חנייה , תחנה , בלי לשאול שאלות. זה בערך כמו לזכות בפיס.:idea:

×
×
  • תוכן חדש...