Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Toyota Yaris GR - ההוט האץ המושלם לנהג?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 59 דקות, פבל כתב:

אם לחשוב על זה, לטויוטה על מותגיה כמעט תמיד יש איזה משהו הזוי/דפוק/מטורלל בקנה/בייצור.


נכון, אבל פעם זה לא היום. בתקופה כזו של תקנות זיהום אוויר, חישמול, מנועי 3 צילינדר מווברצים, טבעונים, ושאר ירקות לשחרר משהו שנראה כמו גירסת ראלי גרופ B מודרנית זה חתיכת הפתעה/הזיה/טירוף/שגעון.
מסיר את הכובע.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עלה והושבת, למיטב הבנתי העמודה השמאלית מציינת כמה רכבים פעילים כרגע, כמה עלו על הכביש זה הסכום של הפעילים והלא פעילים.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם

נדמה לי שהיבואן הזה חטף כזאת סטירה מצלצלת מה-GT86 שייקח עוד לא מעט זמן עד אשר יסכים להעמיד "עציץ" מוטורי נוסף באולם התצוגה. 

פורסם

כל מה שיש לי להגיד זה גרנומנם.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

ככל הנראה היבואן לא יטרח להביא יאריס כזאת שעלותה בגובה 300 אלף ש''ח.

ישנם כמה גורמי ייבוא אישי שחשבו להביא אותה בהנחה ותהיה דרישה.

באנגליה אגב היא מתומחרת כמו במוו סדרה 2 קבריו.

הלוואי ונפגוש בה כאן בישראל.

פורסם
לפני 14 שעות, Mr.Hybrid כתב:

 מה זה ההוא מ-2002,

מושבת שלא עלה לכביש?

מה שאמר @Adani. הפעילים/לא פעילים זה המצב כרגע. כמה נמכרו בסך הכל זה הסכום של שתי העמודות.

 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

זו מהדורה מוגבלת בשביל התקינה של הראלי.

נראה לי יותר סביר שתיוצר בעתיד גרסה יותר מתונה של הרכב, שתיובא במחיר תחרותי יותר.

.We apologise for the inconvenience

פורסם
עזבו ספקולציות, לא תגיע לארץ....
מניח שגם אם היבואן היה רוצה יש הגבלה לכמות...
אם נקביל את היאריס הזו למיני GP מבחינת האקסקלוסיביות *בארץ הקודש*, אז הגיעו לכאן 4 יחידות מתוך 3000 (אם אני לא טועה). הולכים לייצר 25 אלף מה GR, ובהיגיון של בור מוחלט כמוני שלא מבין בהקצאות של יצרן מול יבואן הגיוני להביא 30 - אם יוניון באמת ירימו את הכפפה.

תהיה שלי - אם טויוטה היו משווקים את ה GR כלקסוס (אותו הרכב בדיוק, רק סמל אחר), האם אתם חושבים שכן היו מנסים למכור אותה כאן?

Sent from my AC2003 using Tapatalk

פורסם
לפני 1 דקה, nadavd4 כתב:

הגיעו לכאן 4 יחידות מתוך 3000 (אם אני לא טועה). הולכים לייצר 25 אלף מה GR, ובהיגיון של בור מוחלט כמוני שלא מבין בהקצאות של יצרן מול יבואן הגיוני להביא 30

אי אפשר להשוות יבואן שמתחרה על המקום הראשון בטבלת המכירות ומתרכז בשיווק רבי מכר באופן כמעט בלעדי, לבין אחד שיודע לעבוד עם מכוניות במספרים זעירים, מאומן בפרקטיקות ההזמנה האישית, ולקוחותיו הם כאלה שאוהבים, רוצים, ומוכנים לשלם על מכוניות ייחודיות ויקרות מאוד.

  • אהבתי 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
אי אפשר להשוות יבואן שמתחרה על המקום הראשון בטבלת המכירות ומתרכז בשיווק רבי מכר באופן כמעט בלעדי, לבין אחד שיודע לעבוד עם מכוניות במספרים זעירים, מאומן בפרקטיקות ההזמנה האישית, ולקוחותיו הם כאלה שאוהבים, רוצים, ומוכנים לשלם על מכוניות ייחודיות ויקרות מאוד.
אותו יבואן שלא הביא את הרכב שהוגדר כ"הוט האץ' הקטן הטוב ביותר באירופה", בגלל שרכב אחר עם אותו לוגו איבד את השוק שלו, אפילו אחרי שנפתרו בעיות האמינות?

אני חושב שהסיבה במקרה של היבואן הספציפי הזה הוא הלקוחות, שמוכנים לשלם מחיר מופקע על אייקונים ספציפיים (מיאטה, למשל). או במילים אחרות - ימכרו רק אם מישהו מוכן לשלם מחיר לא הגיוני בעליל.

פורסם
בתאריך 15.11.2020 בשעה 10:54, Mr.Hybrid כתב:

למה לא לקרוא לה יאריס TS  😎

חצי דקה על טויטה ושמות רכבים:

ts זה שם חסר משמעות וסט אותיות שגם סובארו השתמשה בו לאחרונה. (לרכבים מוגבלים וגירסאות מוגבלות)

TRD - זה אוסף שיפורים של טויוטה לרכבים רגילים 

GR - Gazoo racing זה המחלקת רכבי מירוץ של טויוטה ומשם יוצאות באמת גירסאות מיוחדות ויצור מוגבל של רכבים.

 

להצמיד לרכב את האותיות GR זה באמת ביג דיל והרכב הזה נראה באמת יצור יוצא דופן ומקביל יותר (אם כבר דיברו על זה) לCooper works לדוגמא.

זו באמת נראית חיה אחרת מהרכבים שלהם. אני בספק עצום שהרכב יגיע לישראל. וגם שימכר במחיר ״תחרותי״ (תחרותי יחסית למה כן ? כי זה לא מקביל לאיזה הוט האטץ׳ ממוצעת , הייתי אומר שזה יצור יותר קרוב לGolf R)

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

שכחת את הGR SPORT, המקבילה של טויוטה לרמת גימור ספורטיבית לרכבים עממיים, שאצלם זה מתבטא בכמה קישוטים חיצוניים ואולי מושב קצת יותר אוחז.

הGR יותר קרובה לפולו R , שבסוף לא עברה את שלב האבטיפוס לפני שלוש שנים והחליטו לא לשווק אותה.

 

×
×
  • תוכן חדש...