Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Toyota Yaris GR - ההוט האץ המושלם לנהג?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

@TDI הוא מדבר על rev matc.כשאתה מפעיל את האופציה הזו,בהורדת הילוך הרכב מעלה את הסל"ד לתחום הנדרש בהתאם להילוך שבחרת להוריד אליו.

זה למעשה התחליף ל heel and toe למי שיודע ואוהב לעשות לבד.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 8 שעות, HyperViper כתב:

האם מתוכנן ייבוא שלה לישראל?

לא.

לפני 8 שעות, HyperViper כתב:

ויכול להיות שזה התחליף הראוי.

לא.

 

מקווה שזה סוגר לך את הפינה.

היבואן של טויוטה לא אוהב שום דבר שלא יכול להימכר באלפים לליסינג, שזה מבאס כי הייתה תקופה שהוא היה מייבא המון דברים מעניינים (סליקה, MR2, יאריס TS) ומכר בכמויות לא מזעריות. אין לי מספרים מדויקים אבל מהכמות שאני זוכר בלוחות אני משער שהיו די הרבה משלושתן. יכול להיות שאני ממציא עכשיו, אבל אני חושב שמתישהו אפילו שלחתי להם מייל לגבי תוכניות הייבוא של ה-GR וקיבלתי תשובה שלילית. לא שזה באמת משנה, כי יבואנים אומרים X ויכולים לשנות את דעתם יותר מהר ממה שקארט שמשנה כיוון.

  • מבאס 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
לפני 2 דקות, פבל כתב:

ומכר בכמויות לא מזעריות. 

 

רק מציין עובדה: יאריס TS 2003 (הצורה היחידה שהגיעה לארץ לפני מתיחת הפנים של מודל 04-06)

כרגע בארץ 66 חתיכות בלבד.

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

סקרנת אותי אז בדקתי במאגר של רשות הרישוי.

על הכביש (מכל השנים) יש כרגע 190 יאריס ספורט (03-06). בנוסף, 81 רכבים ירדו מהכביש. כלומר נמכרו סך הכל 271 יאריס ספורטים. לא רע בכלל. הרבה יותר טוב ממה שחשבתי.

עם הפילוח לשנים ולפעילים/לא פעילים:

image.thumb.png.e9a0c0f97569f5edc0ac643450fad475.png
 

  • מעניין 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם (נערך)

זה מזכיר יותר את הגרסאות המופרעות של ה205 והרנו 5 בסוף שנות ה-80 מיאריס TS.
בהחלט נראה כמו אייקון, אבל לא חושב שזה רכב שימכר פה ואם כן לא חושב שזה יהיה בסביבת המחיר שציינו פה. יותר קרוב ל-300K מ200K אם כבר. 

בכל מקרה כל הכבוד לטויוטה. יצור מופרע שלא ברור איך יצא לשוק בתקופה הזו.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 34 דקות, farkash7 כתב:

זה מזכיר יותר את הגרסאות המופרעות של ה205 והרנו 5 בסוף שנות ה-80 מיאריס TS.

ברור. זה סתם היה אזכור לזה שפעם יוניון כן מכרו פה טויוטות מעניינות.

 

לפני 34 דקות, farkash7 כתב:

בכל מקרה כל הכבוד לטויוטה. יצור מופרע שלא ברור איך יצא לשוק בתקופה הזו.

אם לחשוב על זה, לטויוטה על מותגיה כמעט תמיד יש איזה משהו הזוי/דפוק/מטורלל בקנה/בייצור. 

סופרה, LFA, מיראי, כל מותג סיון, אלפארד. עם כל הכבוד לזה שהרוב המוחלט של המוצרים שלהם מעניינים בערך כמו כסאות אוכל בטעם בז' או סוודר עם רקמה של משבצות, הם עדיין יפנים, ולכל היפנים יש איזה מיסטר הייד חובב פורנו משושים (עם קצץ וחולם. כי מסתבר שזו המילה ה"נורמלית" היחידה בשפה העברית ל-Tentacle...) ולפעמים קופץ להם הקוף-חלל-בחליפת-גאנדאם הזה והם מייצרים משהו ממש ממש מטורלל. אני מניח שעכשיו הם שמו את ה...משושים (לא יכולתי להתאפק) שלהם על היאריס.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 3

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
לפני 55 דקות, פבל כתב:

סקרנת אותי אז בדקתי במאגר של רשות הרישוי.

על הכביש (מכל השנים) יש כרגע 190 יאריס ספורט (03-06). בנוסף, 81 רכבים ירדו מהכביש. כלומר נמכרו סך הכל 271 יאריס ספורטים. לא רע בכלל. הרבה יותר טוב ממה שחשבתי.

עם הפילוח לשנים ולפעילים/לא פעילים:

image.thumb.png.e9a0c0f97569f5edc0ac643450fad475.png
 

זה מאגר מידע פתוח לציבור? אם כן אפשר קישור?

פורסם

בוודאי:

https://data.gov.il/dataset/degem-rechev-wltp

שים לב שלפעמים צריך לעבוד עם שני המאגרים שמופיעים שם במקביל כי בהוא של הכמויות לא מופיעים חלק מהסינונים. אז לפעמים צריך לקחת קוד דגם מההוא של ה-WLTP ואז לחפש אותו בזה של הכמויות (מספרי דגם של שלוש ספרות - צריך להוסיף 0 בהתחלה).

יש עוד מאגרים מעניינים, אתה יכול לחפש בשורת החיפוש. 

 

אבל תיזהר, אני כבר שרפתי שם הרבההההה יותר מדי שעות.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
לפני 25 דקות, פבל כתב:

ברור. זה סתם היה אזכור לזה שפעם יוניון כן מכרו פה טויוטות מעניינות.

 

ומה לדעתך גרם להם לשנות כיוון ולעשות שינוי קיצוני למדיניות של "אם זה לא מוכר בעשרות אלפים, אנחנו לא מביאים"?

פורסם

לא תיארתי לעצמי בחלומותיי הפרועים שאני אשמע את המילים יאריס ומיאטה באותו משפט..

  • מצחיק 1

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם
לפני 2 דקות, nadavd4 כתב:

ומה לדעתך גרם להם לשנות כיוון ולעשות שינוי קיצוני למדיניות של "אם זה לא מוכר בעשרות אלפים, אנחנו לא מביאים"?

באמת שאין לי מושג. זה יכול להיות שינוי כיוון עסקי שמונהג ע"י בכירים כי הם רוצים להציג מספרים, יכול להיות שהם מעדיפים אימג' שמרני ובוגר יותר, יכול להיות חוסר רצון לריב עם היצרן על הקצאות ומחירים למכוניות שנמכרות בכמויות אזוטריות, יכול להיות חוסר רצון להחזיק מלאי חלפים ולהכשיר מכונאים, ויכול להיות שפעם היצרן הפך את זה לרווחי גם במספרים קטנים והיום לא. 

למען הסר ספק זה הכל ניחושים (מושכלים אמנם בגלל ההיכרות עם התחום, אבל לא מבוססים על ידע מתוך היבואן), אבל ראיתי יבואנים מחליפים כיוון (לטוב ולרע, ולפעמים לשם ובחזרה) תוך כלום זמן במונחי רכב כי מישהו החליט משהו.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

×
×
  • תוכן חדש...