Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Toyota Yaris GR - ההוט האץ המושלם לנהג?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מפסיקים לכתוב על ה GR באתרי חו'ל .אזל המלאי של המכוניות והתחילו למכור מכוניות יש שניה במחיר מופרז.

זה רוצה 42,500£  על מכונית יד שניה שלא השתמשו בה

https://www.pistonheads.com/buy/listing/11099401

 

Shmee150 קנה אחת ( מסכן שמי, נמצא בדובאי עכשיו עם כל הישראלים, הוא בטח לא מבין מה הבלגן בעיר השקטה הזאת)

לפי האינסטגרם של חברה שלו הבנתי שיש לו מעיין חברת השכרה לרכבים שלו

 

 

  • מעניין 1

אייל

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היה צפוי שזה יקרה כמו כל רכב מבוקש מאוד במחסור. ועדיין מעל 42 אלף פאונד למשומשת זה WTF.

 

אני מחכה לרגע שתגיע אחת לישראל ביבוא מקביל/אישי יקר אבל יש מצב שזה לא יקרה, הישראלי המבוסס אוהב את הרכב שלו אוטומטי ועם פוזה מסויימת ולרכב הזה אין את שניהם.

פורסם

כמה כבר השווה את היאריס לסיביק טייפ R והטויוטה יותר מהירה.

מיסכן מי שיביא את היאריס ביבוא אישי, אין אף חלק זהה בין בין ה GR לגרסה הרגילה.

המכונית בנויה שונה לגמרי 

 

 

אייל

פורסם

למה מסכן? זה שיש לו ממון לרכב כזה, צריך לקחת בחשבון השבתה של רכב לשבועיים עד שיגיע החלק. רכב שכור וכאלה וגם

למצוא סוכן ביטוח שייקח על עצמו את ההשבתה, אם צריך.

×
×
  • תוכן חדש...