Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Toyota Yaris GR - ההוט האץ המושלם לנהג?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 7 דקות, Liviur כתב:

ts זה שם חסר משמעות וסט אותיות שגם סובארו השתמשה בו לאחרונה. (לרכבים מוגבלים וגירסאות מוגבלות)

TS זה "טויוטה ספורט", ראשי תיבות שטויוטה הייתה משתמשת בהם פעם.

TRD זה Toyota Racing Department - המקבילה הטויוטית ל-AMG ו-M. זו חטיבת שיפורים לרכבי כביש וגם החברה שאחראית על ייצור רכבי המירוץ של טויוטה.

GR זה Gazoo Racing וזו זרוע הספורט המוטורי של טויוטה שהוקמה ב-2015, אז להצמיד לרכב את צמד האותיות האלה זה אמ... אף אחד לא יודע, כי אף פעם לא עשו את זה קודם. בינתיים נראה שיצא להם אחלה.

לפני 16 דקות, Liviur כתב:

תחרותי יחסית למה כן ? כי זה לא מקביל לאיזה הוט האטץ׳ ממוצעת , הייתי אומר שזה יצור יותר קרוב לGolf R

גולף R היא האמ-אמא של הוט האץ' ממוצעת, פשוט חזקה יחסית. 

אם כבר, היאריס אמורה להיות מקבילה לאימפרזה STן, לאנסר איבו או מגאן קאפ-טרופי-RS-TDI-483 או איך שהם לא קוראים לגרסאות הכי קיצוניות שלה עם החלונות מפלסטיק... דאמ צרפתים מטורללים :lol: 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדעתי זו יותר מתחרה לאודי s1 , מיני עם הנעה כפולה. רק הרבה יותר הארדקור מבחינת כיוון מתלים.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
לפני שעה, פבל כתב:

גולף R היא האמ-אמא של הוט האץ' ממוצעת, פשוט חזקה יחסית. 

lets agree to disagree

כמו כן - הWRX והWRX STI לא נקראות יותר אימפרזה. והיו גירסאות חמות ביפן

 

מדברים אגב גם על GT86 שתעבור טיפול של GR שזה לטעמי הרבה יותר מלהיב.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 13 שעות, Liviur כתב:

lets agree to disagree

אין פה מה to disagree, מה לא ממוצע בגולף R? היא לא מופשטת מציוד, היא לא מכוילת קשה מאוד לטובת מסלול, היא נוחה ונעימה ושקטה ביומיום, מאובזרת מאוד. כשאני אומר "הוט האץ' ממוצעת" אני מתכוון לכזו שלא דורשת פשרות ביחס למכונית שעליה היא מבוססת. 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
לפני 15 שעות, 98civic כתב:

לדעתי זו יותר מתחרה לאודי s1 , מיני עם הנעה כפולה. רק הרבה יותר הארדקור מבחינת כיוון מתלים.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 

S1 לא רלוונטית ולא הנעה כפולה קבועה וכמובן שסופרמיני ולא מיני, בכל אופן אם אתה שואל אותי מעליב לקרוא להאלדקס הנעה כפולה.

 

-חוץ מרפליקות ראלי יפניות אחרות שמסרו את נשמתם לבורא אין לה מתחרות.

-לגבי הביקורות בחו"ל יש נטייה להייפ תקשורתי מוקדם במיוחד מצד המדיה הבריטית בוא נראה מה יהיה לאחר שתיבחן בצורה מסודרת.

-לדון לגבי האפשרות שתשווק בישראל מיותר לגמרי. 

-אפשרות יותר סבירה אם כי עדיין נמוכה למדי זה בחינת שיווק קורולה GR שאמורה להיות מוצגת בשנה הבאה.

- לדעתי המתחרה הטבעית שלה היא דווקא סיוויק טייפ אר אף על פי שאינן משתייכות לאותה קטגוריה ובעלות הנעה שונה (רוצה לומר אשמח לראות השוואתי בין השתיים)

 

 

turboy

פורסם

בואו נמשיך לחלום בבקשה, ישנם רכבים הרבה יותר זולים לייבוא שלא מגיעים בגלל שאנחנו לא קונים... רק מדברים.

 הנה פיזו 208 GTI , דוגמה קטנה לרכב די נמכר (יחסית) וחמוד, המחיר שלו היה נכון לנו... קנינו! אחותה הגדולה ה308 ,

או אפילו הפיזו GT שהיא ממתק אמיתי... אבל יקר לעם ישראל, עובדה, לא קונים.

ואם זה לא ממותג, כמו האודיS או גולף GTI, לא יקנו. 

אפילו ממתק חמוד סוזוקי סוויפט , לא מגיע, למה? כי אנחנו לא קונים, היבואן הוא איש עסקים ומה שהוא לא ימכור, סלאמאת.

אז טויוטה, תמשיכי להימכר בחול ולקפח את מדינת היהודים שלנו, אנחנו נקנה גולףR והאודיS ונשלם הרבה , או  במוו בכלל, ים בכסף גם.

אז, היה שלום טויוטה GR יאריס, או השם יודע אך לקרוא לך.

גם אם תגיע, היא תעלה 300 א.

לפני 35 דקות, gt3rs כתב:

S1 לא רלוונטית ולא הנעה כפולה קבועה וכמובן שסופרמיני ולא מיני, בכל אופן אם אתה שואל אותי מעליב לקרוא להאלדקס הנעה כפולה.

 

-חוץ מרפליקות ראלי יפניות אחרות שמסרו את נשמתם לבורא אין לה מתחרות.

-לגבי הביקורות בחו"ל יש נטייה להייפ תקשורתי מוקדם במיוחד מצד המדיה הבריטית בוא נראה מה יהיה לאחר שתיבחן בצורה מסודרת.

-לדון לגבי האפשרות שתשווק בישראל מיותר לגמרי. 

-אפשרות יותר סבירה אם כי עדיין נמוכה למדי זה בחינת שיווק קורולה GR שאמורה להיות מוצגת בשנה הבאה.

- לדעתי המתחרה הטבעית שלה היא דווקא סיוויק טייפ אר אף על פי שאינן משתייכות לאותה קטגוריה ובעלות הנעה שונה (רוצה לומר אשמח לראות השוואתי בין השתיים)

 

 

S1 היא בשוק של היאריס, זה המחשבה שלי והיא המתחרה של היאריס.

פורסם
לפני 33 דקות, bigmik כתב:

בואו נמשיך לחלום בבקשה, ישנם רכבים הרבה יותר זולים לייבוא שלא מגיעים בגלל שאנחנו לא קונים... רק מדברים.

 הנה פיזו 208 GTI , דוגמה קטנה לרכב די נמכר (יחסית) וחמוד, המחיר שלו היה נכון לנו... קנינו! אחותה הגדולה ה308 ,

או אפילו הפיזו GT שהיא ממתק אמיתי... אבל יקר לעם ישראל, עובדה, לא קונים.

ואם זה לא ממותג, כמו האודיS או גולף GTI, לא יקנו. 

 

ה-308 דווקא תומחרה כאן במחיר סופר-אגרסיבי, נהנית ממוניטין טוב כספורטיבית, אך פחות טוב באופן כללי (אמינות...), אך הגורם המכריע ביותר לרעתה כפי הנראה היה העדרו של גיר אוט'. גם ההונדה סובלת מאותה בעיה (למרות שהיא יקרה יותר). הגולף, מעבר לעובדה שהיבואן שלה הוא היחיד שיודע למכור מכוניות ספורטיביות במאסות, כוללת גיר אוט' (ולראייה, הרוב המוחלט של המכירות שלה ושל הקופרה לא היו עם גיר ידני).

ה-i30 גם ידנית וגם תומחרה במחיר גבוה מדי.

 

לדעתי, למכור דגמים ספורטיביים לא בהכרח רווחי (התאמת מערך השרות, חלפים, תקינה וכד' מול כמויות זעומות באופן יחסי) ומשמש בעיקר כמקדם תדמית. גם סוזוקי (אוטו לפנסיונרים בארץ) וגם טויוטה (בארץ) לא בדיוק זקוקים לאותם דגמים ספורטיביים כמקדמי תדמית, לכן אין להם שום מוטיווציה עסקית (נכון לרוב היבואנים).

 

מאז שפקידי האיחוד הארופי הכריזו מלחמה מול מנועי בעירה פנימית, כמות ההוט האץ' מבוססי סופר-מיני קטנה (ותמשיך לקטון עד הכחדה). גם ההוט האץ' הקומפקטיות יעברו מטמורפוזה ויעברו יותר ויותר להנעה היברידית תוך תוספת משקל לא מבוטלת (בניגוד מוחלט למה שנדרש למכונית ספורטיבית טובה). העתיד לא נראה טוב לחובב ההגה.

  • מבאס 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

המקרה של ה308GTI הכי מעניין לדעתי: היא קיבלה מחיר טוב יסחית ולמרות זאת המכירות היו צנועות.
לרעתה היו חשש מאמינות וירידת ערך גדולה.
עם הזמן ירידת הערך התמתנה ולמיטב ידיעתי לא התגלו בעיות אמינות מיוחדות. למרות זאת השיווק הופסק ולא נראה שיש כוונה להחזיר אותה.


באשר ליאריס, לדעתי הקבלה טובה (בנוסף לS1) היא הפוקוס RS. 
בשני המקרים מדובר בפיתוח של הנעה כפולה יעודית לדגם מה שבוודאי גורר שינויי ארכיטקטורה נוספים.
ליאריס יש גם מנוע מיוחד שלמיטב ידיעתי לא קיים בדגמים אחרים של טויוטה (בניגוד לאודי ולפורד שיכלו להשתמש במנועים קיימים מהמדף).

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם
לפני שעה, mcshmupi כתב:

עם הזמן ירידת הערך התמתנה ולמיטב ידיעתי לא התגלו בעיות אמינות מיוחדות. למרות זאת השיווק הופסק ולא נראה שיש כוונה להחזיר אותה.

 

ראשית, ייצור ה-308 הופסק, אז גם אם מישהו התחרט בלובינסקי, אין מכוניות יותר.

ובאמת, המנוע שלה מצויין ואין בעיות סדרתיות. גם מחיר החלפת הדיסקים העצומים ירד, אז באמת פספוס של מכונית מעולה באמת.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

אבל השיווק פסק הרבה לפני סיום הייצור . אתה בטוח שכבר הופסק? אני קראתי שמתוכנן סיום היצור בסוף השנה (הכונוה לGTI, לא ל308 הרגילה שקיבלה לא מזמן עדכון נוסף)

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, bigmik כתב:

S1 היא בשוק של היאריס, זה המחשבה שלי והיא המתחרה של היאריס.

המחשבה שלך מוטעית זה דור קודם, הרכב לא קיים ולא משווק כבר 3 שנים.

כשהיה חדש היה זול בהרבה 220 אלף זה גם רחוק מאוד מהמחיר המשוער ליאריס לו הייתה  משווקת כאן.

הרכבים האלה נמכרים היום ב-120 אלף ופחות.

מבחינת חווית נהיגה בפועל זה יותר כמו הנעה קדמית. בינה לבין יאריס GR (להוציא זה שמשתייכות לאותה סגמנט בדורות שונים) אין כלום ושום דבר.

עריכה אחרונה על ידי gt3rs

turboy

פורסם
לפני שעה, mcshmupi כתב:

המקרה של ה308GTI הכי מעניין לדעתי: היא קיבלה מחיר טוב יסחית ולמרות זאת המכירות היו צנועות.
לרעתה היו חשש מאמינות וירידת ערך גדולה.
עם הזמן ירידת הערך התמתנה ולמיטב ידיעתי לא התגלו בעיות אמינות מיוחדות. למרות זאת השיווק הופסק ולא נראה שיש כוונה להחזיר אותה.


 מדובר במותג שלא שיווק פה הוט האצ' ברמת המחירים הזו פחות או יותר אף פעם (306GTI6 משנות ה-90 זה לא נחשב).
תוסיף לזה גיר ידני.
אני לא חושב שאפשר היה לצפות להצלחה כבירה.

לראיה רנו מוכרים פה את המגאן ספורט שנים. היא תמיד הייתה מעולה, ועדיין לא במספרים מרשימים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, mcshmupi כתב:

באשר ליאריס, לדעתי הקבלה טובה (בנוסף לS1) היא הפוקוס RS. 
בשני המקרים מדובר בפיתוח של הנעה כפולה יעודית לדגם מה שבוודאי גורר שינויי ארכיטקטורה נוספים.
ליאריס יש גם מנוע מיוחד שלמיטב ידיעתי לא קיים בדגמים אחרים של טויוטה (בניגוד לאודי ולפורד שיכלו להשתמש במנועים קיימים מהמדף).

ב-S1 בסה"כ זרקו את קורת המתח, שמו מוט רב חיבורי במקום ודחפו מערכת הנעה מוכנה עם כמה התאמות קטנות.

במקרה של היאריס  יש כאן מערכת הנעה שפותחה מאפס, מנוע שפותח במיוחד לרכב הזה ומרכב 3 דלתות ייחודי שלא מוצע בגרסה הרגילה. 

אי אפשר להשוות בין S3 שיצאה מהכביסה והתכווצה ל-S1 לרפליקת ראלי אמיתית. זאת דעתי.

עריכה אחרונה על ידי gt3rs

turboy

פורסם
לפני 20 דקות, mcshmupi כתב:

אבל השיווק פסק הרבה לפני סיום הייצור . אתה בטוח שכבר הופסק? אני קראתי שמתוכנן סיום היצור בסוף השנה (הכונוה לGTI, לא ל308 הרגילה שקיבלה לא מזמן עדכון נוסף)

 

אכן בסוף 2020. השיווק הופסק עוד ב-2018 (5 מכוניות שנת 2018 עוד נמכרו בתחילת 2019 לפני גיול)

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
לפני שעתיים, mcshmupi כתב:

לרעתה היו חשש מאמינות וירידת ערך גדולה.

לרעתה היה "לא אוטומט". זה, בימינו ובמחוזותינו, שמכונית כזו צריכה להיות לכל הפחות המכונית הראשית של מי שקונה אותה (כלומר דיילי), לתיבות ידניות יש קהל קטן מאוד מאוד מאוד. 

סתם מתוך עניין בדקתי כמה דגמים של מכוניות ידניות מכרו פה בשלוש השנים האחרונות. מתוך 818 (כולל הרבה כפילויות), ספרתי 23 דגמים שיש להם גיר ידני כי הם ספורטיביים (וגם וולבו אקורד  🤨 ו-וולוו XC90 😍), וזה מתוך 12,690 דגמים שמכרו פה בסך הכל באותן שלוש שנים.

לתיבה הידנית אין קונים, סה-טו. ואם אין לך אופציה אוטומטית ואתה לא איזה עילוי (ע"ע BRZ, מיאטה), אתה לא תמכור, וגם אז יש איזה תקרת זכוכית של אולי 100-150 יחידות בשנה. BRZים יש, מקצה לקצה, במהלך 8 שנות ייבוא - אתה יושב? 171.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

×
×
  • תוכן חדש...