Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל תודה על התגובות,

 

אני אתייחס לכמה דברים שמשכו את עיני,

 

1. קודם כל ראיתי התייחסות לעלות רב קו וכאלה, אני לא ציינתי אבל אני בקבע ולכן נוסע עם חוגר.

2. הרכב הנוכחי נשאר אצל חברה שלי מכמה סיבות :

  • החזרי הדלק שהצבא נותן בקושי מכסים שבוע וחצי מתוך חודש של נסיעות.
  • קניתי רכב עם ק"מ קצת גבוהה אז אני מנסה לאזן אותו עם השנים, עם הרכב הקודם הייתי נוסע לבסיס, 45,000 ק"מ בשנה. NO MORE.
  • בקצרין תחבץ שמנסה להתאמץ אבל אף פעם לא הולך לו, יש פה חברה פרטית מעורבבת עם חברת מועצה. בקיצור יוצא קשקוש ולכן בתוך ה"עיר" בלי רכב נגיד בימים גשומים לא ניתן להסתדר.
  • אופניים חשמליות היו לה עד לפני חצי שנה אבל באמת נשבר ה*ין. תחשבו להגיע מזיעה ליום שלם בגן בקיץ או רטובה מגשם ליום לימודים במכללה.
    אני יוצא והולך 30 מטר לתחנה, אומנם שורף שעות אבל לא נרטב ולא מזיע.  מבין אותה ולכן משאיר את הרכב פה.

3. מבחינת הכנסה, אין סודות בחברה. מכניסים יחד 12-13 נטו. מנסים בכל הכוח לחסוך לבית ולכן כשראיתי שם חישוב של בוקי של 1300 ש"ח בחודש די נבהלתי האמת. 

4. אני חושב שאני כרגע אשב בשקט ואחכה למציאה שתיפול לי לידיים.
 לצערי פספסתי פה רכב של חבר של ההורים - ניסאן אלמרה,2006, יד 1, באיזור ה170 אלף קילומטר, נקנתה חדשה ע"י החבר ומטופלת ביבואן. נמכרה לחבר אחר של ההורים ב7,000. כששמעתי את זה חשבתי שאני אשבור לעצמי את הראש.  אני עדיין נושך שפתיים במחשבה איך זה חמק ממני.

 

בקיצור, אין עליכם. דבר אחד הבנתי וזה שלא כדאי למכור את הניסאן ולקנות 2 רכבים במקומה אלה למצוא איזה פשרה של רכב ישן נוסף  עד 10 אש"ח. מחכה שתיפול לי לידיים כזאת.

 

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה צריכת הדלק של רכבך? בדקתי את המרחק בין קצרין למירון, זה קרוב ל-60 ק"מ בכל כיוון. אם אתה מתכוון לנהוג את המרחק הזה, ובהנחה של צריכת דלק 12 קמ"ל רק הדלק זה 1500 ש"ח בחודש (עיגלתי מרחקים, עיגלתי צריכה, חישבתי 25 נסיעות בחודש, עיגלתי מחיר ל-6 ש"ח לליטר). וזה לפני רישוי וביטוח. אם תנהג עד חצור זה בערך 2/3 המרחק, כלומר רק דלק כ-1000 ש"ח בחודש. עכשיו, תחשוב שאתה נוסע ברכב 30,000 ק"מ בשנה (או 20,000, אם אתה משאיר את הרכב בחצור)- איזה שחיקה תהיה לו. זה שני טיפולים תקופתיים בשנה, זה סט צמיגים כל שנתיים, ועם שחיקה כזו, ברכב ישן, סיכון משמעותי להרבה הוצאות מוסך לא מתוכננות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הוא לא מתכוון לנהוג מקצרין למירון, הוא מתכוון לרדת מקצרין לחצור הגלילית (20 ק"מ), לחנות שם את האוטו ולעלות להסעה. 

זה 40 ק"מ ביום, 1000 בחודש, 500 שקל דלק בחודש. 

 

 

פורסם

פיספסתי את הקטע שהוא רוצה לנסוע רק עד חצור, אבל אדרבא, המסקנה שלי לא משתנה.

אובוגי, אל תאכל את הלב בגלל האלמרה ההיא, יש עוד כאלה רכבים "מתחת לרדאר" שמתאימים מאוד לתפקיד "סופר רכב". תחפש לנסר קלאסיק, ב-7K תוכל אולי אפילו לקפוץ שנתון ואפילו שניים קדימה. זה רכב סופר בסיסי אבל אמין מאוד. חוץ מזה קצרין מלאה ברוסים מבוגרים, וזה אומר שבטח יש שם הרבה ליאנות...

  • מצחיק 2

חזיר דיזל

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, GABIUBOGI כתב:

קודם כל תודה על התגובות,

 

אני אתייחס לכמה דברים שמשכו את עיני,

 

1. קודם כל ראיתי התייחסות לעלות רב קו וכאלה, אני לא ציינתי אבל אני בקבע ולכן נוסע עם חוגר.

2. הרכב הנוכחי נשאר אצל חברה שלי מכמה סיבות :

  • החזרי הדלק שהצבא נותן בקושי מכסים שבוע וחצי מתוך חודש של נסיעות.
  • קניתי רכב עם ק"מ קצת גבוהה אז אני מנסה לאזן אותו עם השנים, עם הרכב הקודם הייתי נוסע לבסיס, 45,000 ק"מ בשנה. NO MORE.
  • בקצרין תחבץ שמנסה להתאמץ אבל אף פעם לא הולך לו, יש פה חברה פרטית מעורבבת עם חברת מועצה. בקיצור יוצא קשקוש ולכן בתוך ה"עיר" בלי רכב נגיד בימים גשומים לא ניתן להסתדר.
  • אופניים חשמליות היו לה עד לפני חצי שנה אבל באמת נשבר ה*ין. תחשבו להגיע מזיעה ליום שלם בגן בקיץ או רטובה מגשם ליום לימודים במכללה.
    אני יוצא והולך 30 מטר לתחנה, אומנם שורף שעות אבל לא נרטב ולא מזיע.  מבין אותה ולכן משאיר את הרכב פה.

3. מבחינת הכנסה, אין סודות בחברה. מכניסים יחד 12-13 נטו. מנסים בכל הכוח לחסוך לבית ולכן כשראיתי שם חישוב של בוקי של 1300 ש"ח בחודש די נבהלתי האמת. 

4. אני חושב שאני כרגע אשב בשקט ואחכה למציאה שתיפול לי לידיים.
 לצערי פספסתי פה רכב של חבר של ההורים - ניסאן אלמרה,2006, יד 1, באיזור ה170 אלף קילומטר, נקנתה חדשה ע"י החבר ומטופלת ביבואן. נמכרה לחבר אחר של ההורים ב7,000. כששמעתי את זה חשבתי שאני אשבור לעצמי את הראש.  אני עדיין נושך שפתיים במחשבה איך זה חמק ממני.

 

בקיצור, אין עליכם. דבר אחד הבנתי וזה שלא כדאי למכור את הניסאן ולקנות 2 רכבים במקומה אלה למצוא איזה פשרה של רכב ישן נוסף  עד 10 אש"ח. מחכה שתיפול לי לידיים כזאת.

 

 

לדעתי, יהיה הכי טוב אם בימים נייטרלים שהם לא חמים מדי או גשומים, היא תסתדר עם תחבורה ציבורית/אופניים חשמליות ואתה תיקח את הרכב. 

 

אני חושב שהיא תבין ותקבל שזה קצת פחות הגיוני שאתה תשרוף שעתיים כול יום כאשר היא בתכלס מתפנקת בנסיעה ברכב בתוך עיר קטנה. 

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
פורסם

לא הייתי מוכר את הרכב הקיים. נקודה.

 

אל תצטער על האלמרה. היא לא מתאימה.

בוא נחשוב על עלויות קבועות ברכישת רכב נוסף. 

רכב נוסף ב 3000-4000-5000 ש"ח, ידני, חסכוני, עושה לו רק חובה וצד ג'. 

תוספת הביטוחים והטסט לשנה זה סביבות 4000 ש"ח, נניח 5000 ש"ח. עוד 400 ש"ח לחודש. 

נסועה רק להסעה לחצור וחזרה, 20 ק"מ לכיוון, 40 ק"מ ביום. 1000 ק"מ בחודש. מחלק ב 10 ק"מ לליטר בגלל אופי הדרך, זה 100 ליטר, שהם 600 ש"ח. בקירוב. יכול להיות 450 יכול להיות 650. 

טיפול אחד בשנה + בלת"מ - יעלה עוד 1500 בשנה במקרה הטוב. זה 125 ש"ח בחודש. 

קיבלנו 400 קבועות, 600 + 125 משתנות כלומר 725. ביחד 1125 ש"ח לחודש ואתה ברכב ישן. 

גם אם יש אי דיוקים כאלה ואחרים, זה לא יעלה פחות מ 1000 ולא יותר מ 1500 , לא כולל עלות רכישת הרכב, אלא אם יש קטסטרופה שבגללה שורפים את הרכב ולא מתקנים. 

 

ההצעה שתחלקו את הרכב הקיים - נכונה מאוד. 

 

מה שלא תחליט - בהצלחה! 

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

כשאני חושב על זה, החישוב הזה לא מדוייק, גם החישוב שלי מקודם לא מדוייק. 

 

 

נתחיל בזה שקנית רכב מודרני 2017, אתה כבר משלם עליו ביטוחים ופחת במחיר כל שנה אז תשתמש בו. זה שהוא נוסע 3 ק"מ ביום בתוך קצרין - זה בזבוז. סתם אתה משלם עליו הוצאות ולא מנצל אותו. אז את ה 500-600 שקל דלק  אתה משלם בכלל מקרה אם אתה לא רוצה לנסוע באוטובוס, בין אם קנית רכב נוסף ובין אם לא. 

 

עכישיו בוא ננסה לחשב כמה יעלה לקנות ולהחזיק רכב אטומטי סביר בשביל בת הזוג שיסע את ה 3 ק"מ האלו ביום בתוך קצרין?

 

מניסיון אחזקה של מכוניות ישנות שנקנות במצב טוב בשימוש כזה, נמוכה מאוד. 

 

 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני 11 שעות, GABIUBOGI כתב:

לצערי פספסתי פה רכב של חבר של ההורים - ניסאן אלמרה,2006, יד 1, באיזור ה170 אלף קילומטר, נקנתה חדשה ע"י החבר ומטופלת ביבואן.

 

יפניות ישנות במצב טוב זה מסוג הרכבים שאו שעוברים ידיים בתוך משפחה/מעגל חברים או שבמקרה נופלים עליך (כמו שהיה לי עם הסיויק).

 

או שצריך לחרוש את יד2/מרקטפלייס ולחפש בכל הארץ, ולפעמים גם לגלות שהרכב נמכר דקה לפני שהתקשרת.

 

והאמת שכן, אם יש לך במשפחה/חברים רוסים אולד סקול, נסה לחפש סוזוקי ליאנה/SX4, רכבים מאוד אהובים אצלנו במגזר משום מה.

 

מה שאהבתי בליאנה זה שיש המון מקום בתא המנוע, והכל נגיש.

 

גם לנסר זה טוב, רק שהיא לא הכי חזקה או חסכונית בדלק, אבל אפשר למצוא שנתון 2008-9. רובן עם עבר ליסינג, אבל בתקציבים האלה זה כבר לא משנה, העיקר שנוסעת טוב, ולא תוחזקה תחזוקת שבר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

עוד נקודה למחשבה בשבילך, אם בבוקר כשאתה נוסע יש פקקים והכביש לא מהיר/90 קמ''ש, הייתי ממליץ לך לקחת קטנוע חשמלי של NIU שהגיע לארץ לא מזמן(כמובן אם יש לך רישיון A2).

הוא עם סוללות נשלפות ככה שאתה תוכל להגיע לתחנה ולקשור את הקטנוע לקחת את הסוללות איתך וחסכת לעצמך הרבה מאוד זמן.

פורסם

לטעמי אם אתה לא מרגיש שחסר לך שעה ביום, אל תכנס לזה עדיין תעלה את החסכון שלך לדירה, יבוא יום וזה ישתלפ.

שיבוא הזעטוט או תחביב אחר שידרוש ממך עוד שעה תחפש.


×
×
  • תוכן חדש...