Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שביט - גם אם לא מביאים בחשבון שרכב ישן יצריך יותר תיקונים (וסביר שהוא יצריך אותם) הרי שההוצאות הקבועות - רישוי, ביטוח, טיפולים תקופתיים, וכן המשתנות (דלק, שחיקה) יוכפלו מעצם העובדה שיש שני רכבים. למעשה יותר מזה, כי במקום לנסוע רק בתוך היישוב הוא יסע לחצור וחזרה כמה פעמים בשבוע. מזה צריך להחסיר את הרב-קו של פות"ש. בקו התחתון הוצאות משק הבית יעלו לפחות ב-1000-2000 ש"ח בחודש. השאלה היא האם בחישוב הכלכלי הכולל של משק הבית, כולל נושא החסכון לעתיד, סכום כזה לא יעיק יותר מדי. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עשיתי חישוב מזורז, כולל פחת במחיר האוטו שנרכש ב 20.000 ש"ח ו 1000 ק"מ נסיעה בחודש, יוצא בערך 1300 ש"ח בחודש תוספת להצאות הקיימות. 

 

 

פורסם

מעלה אפשרות אולי אני הייתי נוהג כך: אולי תקנה כרכב נוסף, רכב ישן מאוד עדיפות ליפני נניח מאזדה לנטיס, סובארו אימפרזה, סוזוקי בלנו וכו' ואם תראה שיש בעיות פשוט תמכור, וכך הסיכון לא גבוה.

(עלות זניחה של 4-5 אלף ש"ח).

משתדל לעזור

פורסם

לנטיס, אימפרזה או בלנו הם כבר ישנים מידי, רכבים הנושקים ל20. מה השואמר שתידרש בדיקת בלמים, שני טסטים בשנה, נהיגה ברכב עם פחות מערכות בטיחות, וזה עוד לפני הסיכוי למצוא אקזמפלר ראוי.

אפשר בכיף לקנות מיני/ סופר מיני בת 8-10 ולהנות מרמת חיים יותר גבוהה.

 

 

  • מעניין 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם (נערך)

אני רוצה לחזור על מה שכתבתי כבר פעם או פעמיים: כל העצות האלה לא רלוונטיות בלי להבין את מצבו הכלכלי הכללי של פות"ש ואת תכניותיו לעתיד,  זאת שבכל מקרה החזקת שתי מכוניות תעלה יותר מהחזקת מכונית אחת.

 

אישית היו שנים בהן היה לחץ כלכלי, באותן שנים הסתדרתי עם רכב אחד שהיה אצל אשתי ,  שהובלת הילדים היתה משימה שלה. אני הסתדרתי עם תחב"צ וטרמפים עם קולגות, ולפעמים שיגעתי את האשה כדי שתאסוף אותי מאיזה צומת מרכזי. זה תואם למה שעושה פות"ש כעת וגם להצעה שבת הזוג תבצע, במידת הצורך, הקפצות שלו.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זו נסיעה שכייף לעשות אותה ברכב ידני. 

 

זה גם יעל וחסכוני יותר, אתה פחות יושב את הברקסים בכיוון ירידה ואני מתאר לעצמי אלטו אוטומית עולה את העליה מגשר בנות יעקוב בהילוך שני ואפילו "שהיא תעשה את זה בכבוד", הייתי מעדיף שם אוטו עם טיפה יותר כוח שעושה את זה בצורה נינוחה יותר ובסל"ד יותר נמוך. 

 

הייתי מכוון ליונדאי i20 או סוזוקי ספלאש ידניות.

 

ספיראל, העצות מאוד רלוונטיות. פותח השירשור מודע לכך שלהחזיק שתי מכוניות עולה יותר כסף, זה דבר ברור מאוד לכל אחד. נתתי הערכה - תוספת של כ 1300 ש"ח בחודש להוצאת הקיימות על רכב אחד. 

מה לא רלוונטי פה? אני לא ראיתי עדיין מישהו שמתייעץ ומצרף תדפיס חשבון בנק. יש נתונים, פותח השירשור יכול להחליט אם יכול לעמוד בזה או לא.

 

בשביל זה בדיוק הוא שואל, לא כך? 

 

 

 

פורסם

ספריאל, מן הסתם, כל העצות שניתנות כאן הן בהנחה שיש אפשרות כלכלית לרכב שני, וגם אם לא- בדיוק לשם כך מייעצים לו.

לא חייבים כל הזמן לכתוב ש"אם אין אפשרות כלכלית, לא צירך לקנות רכב שני" ולספר סיפורי תחב"צ וטרמפים. זה בדיוק המצב בו פותח השירשור נמצא בו.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

  • אחראי פורום
פורסם

לא כל דבר צריך להכניס לאקסל.

עוד שעה וחצי פנויות ביום זה זמן שאסור לזלזל בו.

עוד קצת לישון, פחות זמן לחכות להסעות, יותר מוקדם בבית, יותר זמן איכות עם האישה או תחביב או ילדים שיבואו.

לי זה נשמע כמו עליה באיכות החיים ומבחינתי זה פרייסלס.

פרקטית, אם ניתן כלכלית, לא הייתי מוכר את הרכב הקיים אלא מוסיף לו רכב ישן ופשוט ב-10K ש"ח לנסיעות בתוך קצרין.

  • רעיון טוב! 2

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אולי זה רק אני, אבל נסיעות בתחב"צ מאוד מעייפות.

לעבור לרכב זה לקבל לא רק עוד שעתיים ביום,אלא זמן איכותי יותר בכל שאר השעות הערות.

  • רעיון טוב! 2

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

@Smiroכרגיל, אנחנו לא מכירים את השיקולים. אנחנו לא יודעים מה המרחקים שהגברת צריכה לעבור, מה היא צריכה לסחוב, ובאיזה לוח זמנים. 

 

@yehuda-kכי הולנד שטוחה וידידותית לרוכבים. בארץ הרבה יישובים גבעיים, וכמובן חסרים שבילי אופניים. אם אני צריך לצאת מהשכונה מדובר בטיפוס של לא פחות מ-70 מ' (הפרש גובה, על פני פחות מקילומטר מרחק אופקי).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לסחוב מה? היא עובדת בגן. מרחק?  זו קצרין. עיר קטנה מאוד. לקרוא לה עיר זה גם הגזמה. אין משהו שאופניים חשמליות לא יפתרו במקרה שלה. מניח שזה יותר קטע של ״סטנדרט״ שהיא רוצה והוא נכנע. 

פורסם

אני שם בצד עכשיו את העניין של למה בת הזוג צריכה רכב בתוך קצרין, זה עניינו של פות"ש.

עוד כמעט שעתיים ביום להתגלגל בהסעה ובתחב"צ, זה לא הולך ברגל ... אני מכיר את האזור היטב, אין פקקים ואין תנועה כבדה, זו נסיעה די חלקה וקלה מבחינה זו. אני הייתי הולך על זה בלי לחשוב פעמיים. מבחינה טכנית זו נסיעה די תובענית, בפרט במז"א, וצריך רכב "בכושר" שלא יעשה יותר מדי בעיות. מצד שני כנראה שבת הזוג יכולה להסתפק ב"סופר רכב" דוגמת הסיוויק של ואדים.

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

חזיר דיזל


×
×
  • תוכן חדש...