Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, 318i כתב:

היי, יש לי DDPAI Z40, אבל רק מצלמה קדמית עם GPS. 

האם אפשר לרכוש מצלמה אחורית גם? (רק את האחורית)

 

אשמח ללינק כי לא מצאתי בחנות הרשמית באליאקספרס

 

תודה 

לא נתקלתי באפשרות כזאת, אבל שלחתי הודעה למוכר לשאול לגבי זה.

לפני כשעה, Daniel009 כתב:

רכישת מצלמה דרך החנות של VIOFO ב-EBAY ולא דרך האתר הרשמי.

זה משנה בתכלס?

המחיר זול באליאקספרס.

יש לך קופון GIZCHINAIT11 שנותן הנחה 11$ בקנייה מעל 90$, ואז יוצא 86$ שזה אחלה מחיר

https://s.click.aliexpress.com/e/_9z0Nis

 

  • רעיון טוב! 2

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם לי עוד לא ענה, אבל אני מאמין שיתחדש בקרוב במיוחד לקראת יום הרווקים הסיניים ב11/11.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

אני צריך המלצה לבטריה (סוללה) לחבר למצלמת רכב Vantrue N4 בשביל להשתמש בפיצ'ר של המצב חניה (פארקינג), אני לא רוצה לחבר ישירות למצבר ושילך המצבר..

פורסם

גם המצלמה האחורית מחוברת?

ממידע שמצאתי ברשת:

ציטוט

In full recording mode - 430mA; parking mode when not recording - 395mA... Simple calc gives ~0.4AH every hour

 

ז"א 400mA בשעה,

סוללה של 20,000mA תספיק ל50 שעות.

 

לגבי סוללות אני אישית מכיר את הסוללות של שיאומי וBesus ומרוצה. תבחר את זאת עם הכי הרבה המלצות והנפח הרצוי.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, FiS כתב:

גם המצלמה האחורית מחוברת?

ממידע שמצאתי ברשת:

 

ז"א 400mA בשעה,

סוללה של 20,000mA תספיק ל50 שעות.

 

לגבי סוללות אני אישית מכיר את הסוללות של שיאומי וBesus ומרוצה. תבחר את זאת עם הכי הרבה המלצות והנפח הרצוי.

 

 

אפשר בקשה לינק לסוללות האלה או מילות חיפוש באתרי קניות? ואיך ניתן לחבר את המצלמה לסוללות... תודה. 

עריכה אחרונה על ידי DesertFox
פורסם

שאלה:

איך המצלמות של קנווד?

כפי שכתבתי קודם אני מחפש סט קדמי ואחורי ומחכה ל mini5  שלצערי עדיין אין מלאי ווהמחיר יקר

מצאתי את זו - Kenwood DRV A700WDP

https://www.kenwood.com/usa/car/dashboard_camera/drv-a700wdp/

יש באיבי במחיר טוב - כ $80 וחשבתי להזמין את הסט הזה שכולל קידמי ואחורי

קובי

:-)

פורסם

לא הייתי קונה, יש מעט ביקורות ברשת והרוב שליליות. 
מה התקציב שלך למצלמה דו כיוונית?
 

  • רעיון טוב! 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

קיבלתי את אותה התשובה מהמוכר,

לא מכיר את הלינקים באמאזון הודו או מהאתר השני.

אבל באופן כללי המצלמה מגיעה עם אפשרות לחיבור מצלמה אחורית.

  • אהבתי 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

האם יש אפשרות להוסיף בטריה לגיבוי למצלמת ddpai z40 כדי שהמצלמה תעבוד במצב חניה ללא לקיחת מתח מהמצבר?

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...