Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לבעלי המוביוס, האם גם אתם אחרי שעדכנתם גירסא למצלמה איכות הוידאו בלילה ירדה?

אחת הגרסאות הישנות (0.57 או 0.59) הייתה מעולה לצילום לילה.

אבל אחרי כל השיפור שעשו בגרסאות המתקדמות, אחרי שקלול כל ההיבטים, עדיף גרסה מה"דור" השלישי -> 2.25

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

Vico_231120.jpg

מצלמה אחרונה VICO MARCUS 1 אחרונה במלאי במחיר מיוחד של 490 ש"ח.

 

ב-EBAY היא נמכרת ב750 ש"ח. כל הקודם זוכה .

http://www.ebay.com/itm/Vicovation-Vico-Marcus-1-1080p-HD-Dash-Camera-Authorized-Dealer-/121330831049?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c3fe18ec9

 

נתונים של המצלמה מאתר יצרן :

http://www.vicovation.com/product.asp?IDno=20&lang=en

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם
שאלה למשתמשי הG1WH בעיקר (אשמח לקבל גם תגובות מבעלי מצלמות נוספות בשביל הידע הכללי, רק ציינו איזו מצלמה) - אתם מצליחים לעבוד עם WAZE בסמארטפון בצורה תקינה כשהמצלמה פועלת ברכב?

אני משתמש בG1WH, המצלמה יושבת מתחת למראה המרכזית, והפלאפון שלי יושב ממש מתחת למצלמה. הבדל של כ10 ס"מ גובה בין המצלמה לפלאפון.

משתמש בWAZE כשהמצלמה פועלת כל הזמן, עד היום לא היו לי בעיות.

 

למי שמתלבט בין VICO לG1WH, גם אני הייתי בהתלבטות הזאת, ובסוף בחרתי בG1WH. הסרטונים המופקים מהמצלמה הזאת מרשימים מאוד, והיא עולה חצי מהVICO. אפילו הועלתה לפה השוואה בין המצלמות, והG1WH יצאה כשידה על העליונה.

 

אני מוריד את המצלמה בכל סיום נסיעה, אבל בעיקר בגלל שאני מפחד שאיזה ילד מפגר ישבור לי חלון בשביל לגנוב מצלמה שעולה 170 שקל באינטרנט.

לצורך העניין, גם מצלמה שתהיה עמידה בחום של 8376592 מעלות, אני עדיין אוריד אותה בכל סיום נסיעה מאותה סיבה בדיוק.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
היי,

קיבלתי את המצלמה a118 אבל קצת בעייתי להתקין אותה מאחורי המראה המרכזית. מי שמעוניין, היא למכירה- 200 ₪. חדשה לחלוטין!

למה בעייתי? אתה לא חייב לחבר את החלק הארוך שבא איתה, פשוט שם את התושבת עם דבק דו"צ איפה שאתה רוצה אותה ומשחיל אותה לתושבת.

פורסם
אני משתמש בG1WH, המצלמה יושבת מתחת למראה המרכזית, והפלאפון שלי יושב ממש מתחת למצלמה. הבדל של כ10 ס"מ גובה בין המצלמה לפלאפון.

משתמש בWAZE כשהמצלמה פועלת כל הזמן, עד היום לא היו לי בעיות.

 

למי שמתלבט בין VICO לG1WH, גם אני הייתי בהתלבטות הזאת, ובסוף בחרתי בG1WH. הסרטונים המופקים מהמצלמה הזאת מרשימים מאוד, והיא עולה חצי מהVICO. אפילו הועלתה לפה השוואה בין המצלמות, והG1WH יצאה כשידה על העליונה.

 

אני מוריד את המצלמה בכל סיום נסיעה, אבל בעיקר בגלל שאני מפחד שאיזה ילד מפגר ישבור לי חלון בשביל לגנוב מצלמה שעולה 170 שקל באינטרנט.

לצורך העניין, גם מצלמה שתהיה עמידה בחום של 8376592 מעלות, אני עדיין אוריד אותה בכל סיום נסיעה מאותה סיבה בדיוק.

 

הgw1c (עדיף כבר עם הכאבל לא?) עולה באיביי( יודע שב דפוק טוב יותר זולה אבל לא יודע אם מקורית ובטוח ללא מתאם המראה) אצל estore, כולל מתאם למראה (לדעתי חשוב) 55$. הויקו עולה 329 עכשיו (כולל משלוח) הפרש של קצת יותר מ100 ש״ח.

 

להדיוט שמאבד עצמו לדעת בשרשור הזה, כמו גם לא מעוניין להתעסק בהכרח (כאופציה לשיפור סבבה) עם גרסאות וכאלו, הg1wc תהיה סבבה? ואיפה נכנסות למשוואה הg90, מובעות וa118?

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
למה בעייתי? אתה לא חייב לחבר את החלק הארוך שבא איתה, פשוט שם את התושבת עם דבק דו"צ איפה שאתה רוצה אותה ומשחיל אותה לתושבת.

 

אני יודע. הבעיה היא שיש לרכב מערכת סיטי סייפטי שתופסת את כל המקום שמאחורי המראה והבנתי שיכול להיות בעיה למצלמה עם בקרת השיוט האדפטיבית שיש ברכב.

פורסם
לפי מה הסקת שהמצלמה מבאנג-גוד עשויה להיות לא מקורית?

 

זו לא מסקנה, אלא אפשרות, וזאת לאור דברים שנאמרו כאן, כמו גם העובדה שזו שנמכרת ע״י המוכר (שהומלץ כאן כמה פעמים) באיבי (estore) הינה כחולה ורשום עליה bluesky, זו שנמכרת ע״י בנגגוד אינה כזו. מצד שני, כאמור, זו לא מסקנה אלא אפשרות או, אם תרצה, תהייה שלי בין שלל התהיות של מה להזמין וממי להזמין.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

לדעתי Blueskysea זה רק שם של אחד מהמפעלים הרבים שמייצרים את המצלמה הזאת, רק שהם בחרו

לרשום את שמם על המוצר בתקווה למתג את עצמם.

 

כך או כך, לפי הדואר ה G1W-C שהזמנתי מבאנג-גוד הגיעה ובסוף השבוע אגש לדואר לאסוף אותה - לאחר

מכן אוכל לחוות דעה בהשוואה ל G1WH שהייתה לי קודם.

פורסם

על ה-G1WH שלי מאותו מוכר שהוזכר (estore009 באיביי) כתוב דווקא Blackvue

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

 

כך או כך, לפי הדואר ה G1W-C שהזמנתי מבאנג-גוד הגיעה ובסוף השבוע אגש לדואר לאסוף אותה - לאחר

מכן אוכל לחוות דעה בהשוואה ל G1WH שהייתה לי קודם.

 

כמה זמן לקח למשלוח שלך להגיע?

 

 

so far so good so what

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...