Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

האם באיכות צילום של המצלמה הזאת יראו מספר של רכב שנמצא מקדימה של הרכב ?

 

האם השטח שהמצלמה קולטת שונה ממצלמות עם עדשה אחת ?

 

ראיתי בסרטונים שברשת את ההקלטות של המצלמה הזאת

ושם רואים כאילו לקחו שני סרטים של 1920 שמו אחד ליד השני = 3840

וצופים בזה כאילו הסרט נדחס מהצדדים לבפנים (כאילו צופים בסרט 9*16 על מסך 3*4)

 

זה בגלל קודקים או ככה רואים את הסרטונים של המצלמות האלו

האם אפשר ליראות רק סירטון אחד (רק צד אחד של המצלמה) ?

עריכה אחרונה על ידי 4Z7GBA
פורסם

שלום!

אני מעוניין לרכוש מצלמה דו צדדית + קול לרכב. אין לי כל מידע מוקדם.

דרישותיי:

- תמונה צבעונית חדה.

- איכות מוצר גבוהה.

- שטח אחסון סביר.

-פשטות הורדת סרטון למחשב או לנייד.

- קנייה והתקנה בארץ, שירות טוב ע"י היבואן.

- מחיר פחות חשוב, אך שלא יהיה מוגזם.

מי יכול לתת לי בבקשה 2-3 כאלו עם המלצה על אחד מהם?

 

תודה מראש חברים!

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

ברשותי מצלמה של vico sf2 רוצה לחבר את המצלמה קבוע למע' החשמל אחרי פתיחת הסוויטש. שאלה היא עם איזה כבל לעשות זאת? מה שקיבלתי עם המצלמה מתחהר למצת. האם לחתוך אותו או שיש דרך אחרת? לאן כדאי לחבר בסקודה אוקטביה?

פורסם

שאלה לכל מי שיש מצלמה ברכב, כשאתם חוזרים עם הרכב הביתה או עוצרים לחניה, אתם מוציאים את המצלמה מהרכב או משאירים אותה בפנים?

עוד שאלה קטנה, איך ניתן להשאיר את המצלמה עובדת גם כשהרכב כבוי?

 

תודה!

פורסם

אני חושב שהמצלמה שלי משם. כבר לא כל כך זוכר.

המצלמה עושה עבודה מעולה, אבל קח בחשבון את עניין ההפרעות לGPS שהזכרתי כאן. אני כבר לא מפעיל אותה המון זמן בגלל זה.

פורסם
ברשותי מצלמה של vico sf2 רוצה לחבר את המצלמה קבוע למע' החשמל אחרי פתיחת הסוויטש. שאלה היא עם איזה כבל לעשות זאת? מה שקיבלתי עם המצלמה מתחהר למצת. האם לחתוך אותו או שיש דרך אחרת? לאן כדאי לחבר בסקודה אוקטביה?

 

לא לחתוך את הכבל בשום מקרה.

 

תגרד את החיבורים (פלדיות) במצת ותלחים חוט למינוס וחוט לפין שזה (+) . את החוטים תחבר בהתאמה ברכב לחיבורים חשמלים קבועים.

 

אפשר מאחורי הרדיו או מאחורי מחבר המצת .

 

יש כל מיני מדריכים ב-YOUTUBE , תחפש ותפעל לפיהם , זה אמור להיות פשוט .

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

לא יודע מאיפה לקנות.

את הG1WH הראשון קניתי מBANGGOOD כשהיה קופון בסביבות ה46 דולר אם אני לא טועה.

עכשיו הגיע הזמן לקנות עוד אחד כי קניתי רכב חדש, לא יודע מאיפה לקנות

יש את אלי: 39 דולר.

http://www.aliexpress.com/store/product/35pcs-New-Car-Video-Recorder-G1W-GS108-with-Novatek-96650-WDR-Technology-AVC-1080P-30FPS-G/327874_1784385180.html

ויש את :

http://cart.gearbest.com/m-flow-a-cart.htm

שעם קופון יוצא 40 דולר.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...