Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
כל הכבוד לשניכם על היוזמה!

 

+1 מאוד מענין ליראות את המצלמות צד לצד. :mm_yeah:

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אני לא יודע מה איתכם אבל השיקול שלי לקנות מצלמה הוא בעיקר באיכות ועמידות לחום בארץ אני חושב שמי שמכוון יותר לאיכות הצילום מפספס את הנקודה כי בסך הכל המצלמה הזאת מצלמת תדרך וכך הוא שמה - מצלמת דרך. זאת לא הסרטה של סרט תלת מימד באולטרה hd . לדעתי אנשים פה נסחפו קצת :) אבל פסדר אם זה עושה להם טוב... :) אני פשוט רוצה מצלמה שאין לה בעיה לעבור קיץ חם באוטו מבלי להרס. אני חושב שכולם יסכימו שגם המצלמה שמצלמת פחות טוב ועובדת עדיפה על אחת שמצלמת יותר טוב אבל לא עובדת :)

עריכה אחרונה על ידי yanivnn
פורסם

מצלמה זה שילוב של מספר דברים,כמו נוחות שימוש,איכות צילום,לגבי אורך החיים זה רק הזמן יגיד,אבל אני מציע וזה מה שאני עושה,כשאנחנו לא רכב,איזה טעם יש להשאיר את המצלמה להתבשל בשמש על השמשה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

ואם אתה אחד שלא נכנס לרכב פעם אחת ביום?

 

זאת מבחינתי הנקודה... שם תמצלמה פעם אחת ושוכח ממנה... לא מתחיל להתעסק איתה..

עריכה אחרונה על ידי yanivnn
פורסם

אם אתה נוסע כול היום ברכב קיץ חם,מן הסתם אתה נוסע עם מזגן או חלון כך שהמצלמה לא מגיעה לטמפרטורות קיצוניות כמו להשאיר אותה על השמשה ברכב סגור.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

ואם אני לא נוסע כל היום ברכב אבל נכנס אליו לפעמים עשר פעמים ביום לנסיעות קצרות?

 

בקיצור כנראה זה משתנה מאדם לאדם. ויש הרבה שינויים בין כולם...

 

יש כאלו גם שהרכב חונה במקום מקורה וכו... כל אחד מה שמתאים לו וטוב לו.

 

מבחינתי לשים תמצלמה ולשכוח ממנה זה האידיאל :)

עריכה אחרונה על ידי yanivnn
פורסם (נערך)

תיראה,סיקור לא יכול לסקר נושא אחד וזה שרידות לאורך זמן,וזה בכול תחום,הרי הVW הוציאו את הגיר DSG,הביקורות שיבחו אותו,אף לא ידע שהגיר לא יהיה שיא אמינות נקרא לזה.

אותם דבר לכול תחום,מי שבוחן טלפונים חדשים,רכבים,מוצרים,דבר אחד אי אפשר לדעת וזה אמינות,זה משהו שלוקח זמן.

תאמין לי,שאם אני אגלה איזושהי בעיה עם המצלמה שלי,אני אפרסם אותה פה,אבל עכשיו,אין לי דרך לדעת את האמינות במידה והיא כול הזמן תהיה בשמש.

 

מצד שני,אני יכול לספר מי נוחה יותר,מי איכותית יותר,למה היא איכותית יותר,זה משהו שמעניין אנשים סקירות.

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אני לא יודע מה איתכם אבל השיקול שלי לקנות מצלמה הוא בעיקר באיכות ועמידות לחום בארץ אני חושב שמי שמכוון יותר לאיכות הצילום מפספס את הנקודה כי בסך הכל המצלמה הזאת מצלמת תדרך וכך הוא שמה - מצלמת דרך. זאת לא הסרטה של סרט תלת מימד באולטרה hd . לדעתי אנשים פה נסחפו קצת :) אבל פסדר אם זה עושה להם טוב... :) אני פשוט רוצה מצלמה שאין לה בעיה לעבור קיץ חם באוטו מבלי להרס. אני חושב שכולם יסכימו שגם המצלמה שמצלמת פחות טוב ועובדת עדיפה על אחת שמצלמת יותר טוב אבל לא עובדת :)

בגלל ש99% מהמצלמות מיוצרות מאותם חומרים בסופו של דבר מה שקובע אם אתה תקנה את מצלמה X או Y זו האיכות צילום שלה.

אם תשאיר את המצלמה מכובה על השמשה ברכב כבוי אין שום סיבה שהיא תהרס, אבל אם תשאיר אותה פועלת מול השמש בזמן שהרכב כבוי היא תהרס וזה כולל את המצלמה הכי זולה ופשוטה שיש וגם את המצלמה הכי יוקרתית שיש.

יש לי GS2000 כמעט שנתיים והיא עובדת בסדר גמור חוץ מסוללה שכנראה נהרסה, אז עם חיבור ישיר למצת היא פועלת בסדר רק בלי סוללה אני כבר לא משתמש בה.

יש לי DOD f500lhd גם בסביבות השנה החצי, במשך כמעט שנה היא הייתה ברכב 24/7 ועד היום היא פועלת מצוין, ואותה דווקא קיבלתי חינם.

הייתה לי DOD LS400W במשך שבעה חודשים עבדה מצוין, פעם אחת השארתי אותה לצלם ברכב בזמן שהוא כבוי והרכב חונה מול שמש, אחרי אותו יום היא כבר לא איתנו.

המסקנה היחידה שלמדתי עם הזמן שאין בעיה להשאיר מצלמות בקיץ מול השמש כל עוד הם מכובות.

פורסם
אני לא יודע מה איתכם אבל השיקול שלי לקנות מצלמה הוא בעיקר באיכות ועמידות לחום בארץ אני חושב שמי שמכוון יותר לאיכות הצילום מפספס את הנקודה כי בסך הכל המצלמה הזאת מצלמת תדרך וכך הוא שמה - מצלמת דרך. זאת לא הסרטה של סרט תלת מימד באולטרה hd . לדעתי אנשים פה נסחפו קצת :) אבל פסדר אם זה עושה להם טוב... :) אני פשוט רוצה מצלמה שאין לה בעיה לעבור קיץ חם באוטו מבלי להרס. אני חושב שכולם יסכימו שגם המצלמה שמצלמת פחות טוב ועובדת עדיפה על אחת שמצלמת יותר טוב אבל לא עובדת :)

יש לי מצלמה פשוטה מאוד שהזמנתי מאיביי בזמנו בסכום של כעשרים דולר. במשך תקופה ארוכה (גם בשיא הקיץ) המצלמה

הייתה עובדת כ 12 שעות ביום ברצף (סוויץ' שמזרים מתח כל הזמן) על רכב מסחרי שחור.

המינוס היחיד שלה הוא שבתנאי תאורה לא אידאליים האיכות נמוכה ובלילה אפילו גרועה.

 

בכל מקרה, כעת כשאני לא נוסע כל היום אני משתדל לא להשאיר את המצלמה - אני מכניס אותה לקופסא של משקפי שמש ושם בדלת.

פורסם

קפוץ לחנויות KSP/אייבורי ותיקנה לפי הדרישות.

כרטיסי זיכרון לא להזמין מחו"ל כי הפער במחיר קטן מאוד ולא מישתלם להיסתכן בזיוף/או חוסר אחריות.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

איביי ממוכר אמין ולוודאות שהוא מקורי או

 

http://www.mymemory.co.uk/

 

לפעמים הוא טיפה יותר יקר אבל אתה יכול להיות בטוח שהכרטיס מקורי וממקום טוב

 

המלצה חמה שלי היא כרטיסי סמסונג... איכותיים מאד ועמידים... {מס' אחד בכרטיסים 19 שנה}

עריכה אחרונה על ידי yanivnn
פורסם

אני באמת לא מבין מה הטעם שאנשים ממליצים להזמין זיכרונות כאלה מחו"ל- האם ההפרש הזה שווה את חוסר האחריות במיקרה תקלה?(רמז:כבר יצא לי לנצל אחריות על זיכרונות פלאש).

http://www.mymemory.co.uk/Micro-SDHC/SanDisk/SanDisk-32GB-Mobile-Ultra-Micro-SD-%28SDHC%29-Card---Class-10-UHS-1-%2B-SD-Adapter

http://ksp.co.il/?select=.33..394..210..422.&list=1&sort=2&glist=0&uin=19353&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...