Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

Slava, כל הכבוד, עשית עובדה ממש יפה, אצלי המצלמה עם האבזור המקורי שלה יושבת בדיוק באותה הצורה, השתמשתי בזרוע וואקום שמחוברת לבית מצלמה השחור הגדול שמגיע אליה אשר גם מאפשר נעילה וניתוק מהיר, הכבל USB מהמטען המקורי יושב בצורה דומה רק שהוא עולה ישירות לאחורי כיסוי גג הרכב, כמו כן העניין גם ניתן לסיבוב בגלל שהבית שמחזיק את המצלמה תפוס על ידי גולה לזרוע וואקום

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני מתבסס על ניסיון. לפני שאתה קורא לזה שטויות, פרט ונמק.

 

כי אני עובד כבר הרבה זמן עם 2 מצלמות כאלו ואף פעם לא פירקתי אותן מהרכב.

מה שאתה אומר לא מסתדר עם ההגיון.

כל פעם אנשים אומרים שהמצלמות האלו מתחממות, וזה נכון אבל הם לא מבינים שמה שמתחמם זה ההיטסינק שזה בעצם כמו רדיאטור ברכב.

מצלמה כזו לא נהרסת בטמפרטורת החדר ואם כן קיבלת מצלמה דפוקה.

להסיק שהמצלמות האלו נהרסות בטמפרטורת החדר על סמך מלצמה אחת וכנראה אחת דפוקה זה לדבר שטויות.

אתה מוזמן לבדוק בפורמים ולראות כמה אנשים עובדים עם המצלמה הזו במשך המון זמן בטמפרטורות של רכב ולא קורה שום דבר.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
Slava, כל הכבוד, עשית עובדה ממש יפה, אצלי המצלמה עם האבזור המקורי שלה יושבת בדיוק באותה הצורה, השתמשתי בזרוע וואקום שמחוברת לבית מצלמה השחור הגדול שמגיע אליה אשר גם מאפשר נעילה וניתוק מהיר, הכבל USB מהמטען המקורי יושב בצורה דומה רק שהוא עולה ישירות לאחורי כיסוי גג הרכב, כמו כן העניין גם ניתן לסיבוב בגלל שהבית שמחזיק את המצלמה תפוס על ידי גולה לזרוע וואקום

גם אצלי זה היה מחובר בידיוק באותה הצורה, רק שלא היה ניתן לסובב את המצלמה בעת הצורך בגלל הזווית החדה של החלון אז המתקן ישב ככה שבעת הסיבוב המצלמה הייתה מסתכלת עקום לתיקרת הרכב.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
תהליך ההחלפה פשוט?

או שצריך להתעסק עם הלחמות?

 

פשוט מאד, 2 ברגים וקונקטור, ראה כאן (יש גם אפשרות להוציא את העדשה ולשים את המצלמה במקום נסתר לגמרי) :

http://www.techmoan.com/blog/2014/2/24/using-a-mobius-camera-and-some-accessories-to-make-my-ideal.html?currentPage=2

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

עד שתגיע ה-G1WH, שאלה לגבי התחממות המצלמה.

ראיתי כאן שהדעות חלוקות בעניין, חלק טוענים שזה מזיק להשאיר את המצלמה תלויה וחלק לא.

אבל, במידה ואני מוריד את המצלמה מהמתקן שלה ומניח אותה בתא הכפפות בשעות שלא בשימוש, זה עדיין יכול להשפיע לרעה או שהחום לא מספיק גבוה ואני יכול להיות שקט?

אם זה משנה, אני גר באזור השפלה, אין כיסוי לרכב, ואין חנייה מקורה.

פורסם

אני אישית שם אותה בתא הכפפות,מה הטעם להשאיר אותה להתבשל בשמש?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני שם מגן שמש על כול החלון,לכן המצלמה מפריעה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כמה שאלות למי שרכש מצלמה מהאתר banggood , אחרי כמה זמן המצלמה הגיעה? , קיבלתי מספר מעקב באיזה אתר אני בודק איפה החבילה נמצאת? (חוץ מדואר ישראל ) .

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

מחיר באמת מוגזם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אני שם מגן שמש על כול החלון,לכן המצלמה מפריעה.

 

אני גם שם מגן שמש על כל החלון, מגן משקפיים כזה שרשום עליו XL, בגלל שהמצלמה ממוקמת באמצע ליד המקראה האמצעית ולמגן שמש יש מקום כזה באמצע שהמראה האמצעית לא תפריע לו אז הוא מכסה גם את המצלמה באופן יעיל למדי..

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...