Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מוצרים כאלה תמיד עדיף להזמין מחו"ל בחצי מחיר, במלא ברוב המקרים האחריות בארץ שווה לתחת.

מה אתה מעדיף לקנות ב120 ש"ח כרטיס עם אחריות, או לקנות שני כרטיסים ב120 ש"ח בלי אחריות?

 

 

ממחר יש עיצומים בדואר ישראל. נצטרך להמתין עוד קצת למצלמות שלנו.

לפי איך שהבנתי רק באזור המרכז, לא כולם סובלים.

פורסם

שמת לב להפרש במחירים? כ10% הבדל במחיר, איפה ראיתה לכרטיס מקורי 100% הפרש במחיר?

המחירים של KSP ואייבורי זולים מאוד ואין מקום לחשוב ליקנות בחו"ל- אתה מוזמן ליבדוק ראש בראש מוצרים דומים.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

צודק טעות שלי התבלבלתי.

אולי לא מדובר בהבדלים של 100%, אבל כן מדובר בהבדלים של 40-50 אחוז.

אתה יכול לקנות את הכרטיסים האלה ממוכרים בEBAY וכל מיני אתרים באזור ה80 ש"ח, והם עושים גם מכירות פומביות ושם תוכל להשיג כרטיס גם באזור ה70 ש"ח.

אבל המחירים בארץ ירדו או שנדמה לי? אני די בטוח שלפני כמה חודשים כרטיסים עלו באזור ה150 ש"ח.

פורסם

כן, KSP ואייבורי מייבאים אותם בעצמם ואין להם תשלומים לגורם מטווח, אז אם תיקח את המוצר ותוסיף לו מיסים כחוק תקבל ממש כמעט במחיר של חו"ל.

זה השינוי שהם עשו בעולם המחשבים, הרבה חנויות קרסו ביגלל כי לא היה להם סיכוי להיתחרות במחירים שלהם.

לכן המלצתי.

גם בבאנג-טוב יש קלאס 10 32GB בכ70 שקל- אבל לא יודע, מעדיף ליקנות בארץ משהו רגיש כמו זיכרון פלאש.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

יש לי כרטיס MICRO SD 32GB CLASS 10 של SANDISK שקניתי לפני יותר משנתיים וממוכר בEBAY ועד היום אני משתמש בכרטיס הזה באחת המצלמות שלי.

ויש לי עוד שני כרטיסים שנקנו בארץ אחד שנה וקצת ואחד חצי שנה ועד היום אין לי בעיות עם אף אחד מהם, אז אני פשוט מעדיף לקנות את מה שיותר זול.

פורסם

בוא נתחיל מזה בכלל שבארץ המחבר קטן מאד וגם מה שיש יקר יותר {וככל שהכרטיס איכותי יותר כך גם המחיר}....

 

אם היה את הכרטיס הזה בארץ במחיר קרוב לא הייתי חושב פעמיים אבל המציאות אחרת...

 

http://www.ebay.com/itm/Samsung-32GB-SDHC-PRO-Flash-Memory-Card-Class-10-UHS-1-80MBs-32G-Bulk-/201066986081?pt=Digital_Camera_Memory_Cards&hash=item2ed086ba61

פורסם

הסיכויים שלך ליפול על זיוף בEBAY שואפים ל0.

כמעט כל המוכרים שם מכרו אלפי יחידות, אם זה היה זיופים הם ממזמן לא היו מוכרים בEBAY.

פורסם (נערך)

לKSP משום מה אני לא יכול להכנס אבל מסתמא שהמחיר דומה...

 

סתם השוואה קטנה {ואני לא מדבר על מבחר וכרטיסים יותר איכותיים שלא נמצאים בכלל בארץ}

 

http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=11113

 

 

http://www.ebay.com/itm/SANDISK-MOBILE-ULTRA-CLASS-10-32GB-MICRO-SDHC-SD-32G-MEMORY-UHS-I-U1-ANDROID-APP-/350981906020?pt=US_Memory_RAM_&hash=item51b826de64

 

תעשו חשבון לבד...

עריכה אחרונה על ידי yanivnn
פורסם (נערך)

כרטיס זיכרון, MICRO SD, קיבולת של 32 ג"ב, מהירות עד 30 מ"ב, קלאס 10, UHS1, כולל מתאם לSD:

קיי.אס.פי - 115 ש"ח. אחריות לכל החיים.

אייבורי - 115 ש"ח. אחריות לשנתיים.

 

איביי - $24.69 (כ86 ש"ח) ש"ח. (מוכר שמוגדר טופ רייטד עם 99.1% ומעל 47 אלף עסקאות) אין לי מושג לגבי האחריות. כנראה שאין.

 

שכל אחד יעשה את השיקולים שלו.

 

עריכה:

יניב השיג אותי.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

האחריות בארץ היא לא דבר שאפשר להסתמך עליו, בטח לא אחריות של KSP.

בתגובה מעליך קיבלת מוכר בEBAY שמוכר ב73 ש"ח, ואפשר גם לקנות בפחות, ובנוסף המוכר נותן לך אחריות לכל החיים.

פורסם

אני ניצלתי כבר כמה פעמים אחריות אצל KSP ראשל"צ בלי שום בעיה, מדובר על זיכרונות 16GB בזמנו, החליפו בחדשים באריזה סגורה בלי שום בעיה.

 

הסיבה היחידה שאני הייתי חושב ליקנות באייבי ושות' היא רק בישביל שלא אצטרך ליקפוץ עם רכב לחנות, לעמוד בתור ולבזבז זמן ודלק :-).

כרגע אלו השיקולים שלי בעד ההזמנות מחו"ל- אבל תודה לדואר ישראל וזמני המישלוחים שלהם בתקופות העיצומים הם הורסים את כל התוכניות(אולי זו הכוונה?).

 

נ.ב- יש זמן משוער להצגת ההשוואה? שנתחיל בשעון ספירה לאחור :lol:.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

קנינו בKSP בזמנו שלושה אייפונים דור 5, לאחד הייתה בעיה לא זוכר אפילו מה, בקיצור השארנו לתיקון את האייפון אצל KSP הפלאפון נשלח למעבדה ומה התשובה שמקבלים?

"פתחתם איזה בורג וזה מבטל את האחריות", עכשיו עזוב את זה שזה שקר אי אפשר באמת להוכיח כלום, כנ"ל לגבי מחשבים, בסוף הפלאפון תוקף בחנות במעלות אבל אולי זה ככה רק בנהריה אין לי מושג.

קניתי מהם גם לפטופ חדש בזמנו ואחרי כמה זמן שמתי לב שיש לי איזה שני פיקסלים מתים במסך, איך הם חמקו מלתקן את זה אתה שואל? "האחריות תופסת רק על 4 פיקסלים ומעלה".

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...