Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש מקרים כאלה שמה שתעשה לא יעזור גם אם תדבר יפה עם הבן אדם זהלא יעזור , פעם גרו מולי זוג עם ילדה קטנה וכל פעם שהילדים הקטנים אצלי היו צועקים היא הייתה דופקת לי על הקיר המשותף , מה שלא עשיתי  רבתי ודברתי לא עזר , בסוף יום אחד נשבר לי שמתי דיסק של זוהר ארגוב בעוצמה הכי גבוה שאפשר וכל פעם שהיא הייתה דופקת זה מה שהייתי עושה ,  אחרי פעם פעמיים היא הפסיקה עם זה ...

  • מצחיק 3
פורסם (נערך)

לשכן מותר לחנות רק באמצע החניה ולא צמוד לקוי הסימון.

 

תקן רוחב חניה שמצידה חניות נוספות הוא ברוחב צר יותר לאור האפשרות לפתוח את הדלתות לתוך שטח החניה הצמודה.

 

כאשר השכן חונה צמוד לקו ההפרדה הוא גוזל ממך רוחב אפקטיבי לפתיחת הדלתות וליציאה מהרכב.

 

אם שניכם תחנו צמוד לקו, שניכם לא תוכלו לצאת מהרכב וברור שלא לכך התכוון המחוקק.

 

תקן רוחב חניה שמצד אחד שלה קיר או משני צדיה קירות הוא תקן רחב יותר מאחר ולא ניתן לפתוח את הדלת לשטח חניה צמודה.

 

לכן או שתחנה גם אתה צמוד לקו והשכן מהר מאד יבין את הרמז, או שתגיש נגדו תביעה לצו מניעה מלחנות שלא באמצע החניה שלו ותצרף צילומים כיצד הוא חונה ממספר מועדים שונים.

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

נשמע לי קצת תגובה של לה לה לנד.
תיק מספר 1472/82 - שכן לא חונה באמצע החנייה שלו.

תשמע חבר, זה באסה, אבל כל עוד הוא בתוך החנייה שלו, לדעתי הוא בסדר.
וזה שזה מפריע לאחיך להוציא את האופנוע ממקום שהוא לא אמור להחנות בו... זה לא ממש סיבה.

אני כמובן הייתי משתדל להחנות באמצע, אבל לא הייתי אומר כלום לשכן שלא.

  • אהבתי 1
פורסם

אחי חונה כחוק עם האופנוע.
במקביל לקיר (קושר את האופנוע בשרשר לפי דרישות הביטוח) ובשטח החניה שלי באמצע שטח החניה ולא בצידיה ובטח שלא מפריע לאותו שכן.

להחנות על קו מותר בחינת חוק?

 

פורסם
לפני 15 שעות, Nakamichi כתב:

נשמע לי קצת תגובה של לה לה לנד.
תיק מספר 1472/82 - שכן לא חונה באמצע החנייה שלו.

נשמע כמו תיק שייסגר מהר מאוד מ"חוסר עיניין לציבור".

פורסם (נערך)

סובל כבר שנים מבעיה דומה, 2 חניות טורקיות אחת ליד השניה.   
בזו שלצידי חונים שני רכבים גדולים , בחניה שלי חונה הרכב שלי בלבד. 
הרכבים הגדולים חונים במקרה הטוב קרוב לקו או על הקו.  
אני חייב להצמד לעמוד אחרת אין לי סיכוי להכניס את הילדים ורוב הסיכויים שיפתחו עליי דלת במוקדם או במאוחר.
כל השיחות לא עזרו , לא מבינים מה הבעיה לא מוכנים להתיישר כמו שצריך בתוך החניה .
בשבוע שעבר התעצבנתי,העברתי את הוולבו למקום אחר, לקחתי את רכב הליסינג החבוט של אישתי והחניתי אותו שם על הקו בצורה שהם לא יצליחו להכנס לרכב.  אחרי כמה ימים כאלה התחילו לחנות במרכז החניה.

ימים יגידו אם לא יהיה פיחות זוחל כמו בפעמים קודמות . אם לא יילך, אני מתכנן להתקין עמודים בין החניות או להציב קונוסים. 

 

תסתכל על חצי הכוס המלאה, לפחות יש לך צד אחד עמוד. אם היית בסנדוויץ' בין שני רכבים אחרים, זה עוד יותר גרוע.

 

עריכה אחרונה על ידי אייל
  • אהבתי 1

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם (נערך)

קצת חורג מהנושא - האם התקנת עמודים חוקית?

אגב זה ימנע מאחיו של פות''ש את האופציה לעבור עם האופנוע בין הרכבים.

עריכה אחרונה על ידי Daewoo_Racer
פורסם

מגניב!

חניה לאופנוע /קורקינט / אופניים חשמליות בין כל שתי מכוניות! 

  • מעניין 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, eladts כתב:

יש פתרון טכני פשוט - סימון קווים כפולים בין מקומות החנייה. כמובן שמי שצריך לעשות זאת זו הנהלת החניון.

 

מסתבר שלא תמיד זה עובד.

 

spacer.png

עריכה אחרונה על ידי eladts
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כי ככה זה הישראלים.  על הזין השכן שלי.  תראה מספיק תגובות כאלו כאן בשרשור.

 

אבל תיסע לחו'ל - בחיים לא תראה כזה !

פורסם

 


באמת תשובה צפויה ודוגמא מצויינת!

על הזין מצד מי?
טוען פות״ש שהשכן נצמד לקו אבל לא עובר אותו.
טוען עוד שהחניות מאוד רחבות.

תחום הקווים הוא האבול של כל חניה. הקו הוא סוג של קיר.
השכן לא פולש לשטח פות״ש ואין לו בעיות.
דווקא פות״ש הוא זה שפולש וישלו תביעות ותלונות כלפי שטח החניה של השכן.
הוא מחנה שם גם אופנוע ( מאחורי העמוד?) ולכן השטח לא מספיק לו ולכן השכן עושה לו תרגיל. האופנוע משתחל לידו ומאיים לשרוט לו את האוטו.

עכשיו כשיש את הזווית של השכן ( שאינני מכיר ) מי מהצדדים צודק?


Jeep ZJ V8 / C4 Cactus/
Octavia TSI 1.0 / Honda 300ex

 

פורסם

קצת קשה להסיק מסקנות כשאף אחד בשרשור לא ראה תמונה של החניה. הועלתה לכאן תמונה שלקוחה מאיזשהו חניון מרחבי הרשת. אולי אם נראה תמונה אמיתית של מצב החניה כשכל הרכבים נמצאים בחניה יהיה קל יותר להגיע לתשובה.

פורסם

פתרון יפה שלא יתאים לארץ. חוץ מזה עם אופנוע או טוסטוס נכנסים לפתח הזה

אני אעדיף לחנות על הקו (לא לאפשר רווח לדו גלגלי) או לא לחנות בכלל במקום כזה.

×
×
  • תוכן חדש...