Jump to content

Boaz Av

  • פרסום הודעות

    78
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

35 נייטרלי

אודות Boaz Av

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. הנסיון שלי עם היצרן הזה בג׳יפ היה קטסטרופלי. בעת ביקור בארהב הבאתי רפידות של הוק ודיסקים קדמיים של EBC. הבדל שמים וארץ
  2. מכונות תספורת זה או מוזר או פנסוניק או פיליפס. בסדר הזה. אני עם הפנסוניק אחר ששנים הייתי עם פיליפס.
  3. בעיקרון לא. אם זה מקורי הבודק עלול להגדיל ראש ולוותר. אם אתה מזמין דרך תוכנית הגלובל שיפינג של אמזון או איביי אז אין סיכון מצידך. החזר הכסף מובטח וההתברברות ואישורים על עליהם.
  4. אני התחלתי גם להשתמש בה מתוך תקווה לשחרר או ווטסאפ עם החיבור בינה לפייסבוק. מאוד מזכירה את ווטסאפ. הסינגל פותחה על ידי הצוות שפיתח את ווטסאפ ומכר לפיסבוק
  5. יש לי כזה כשנה וחצי. מוצר איכותי מאוד. עדיין מגיעות שערות לרצפת הרכב וכדאי מאוד לסרק את הכלב/ה לפני הנסיעה. Vailge 100% Waterproof Dog Car Seat Covers, Dog Seat Cover with Side Flaps, Pet Seat Cover for Back Seat - Black, Hammock Convertible https://www.amazon.com/dp/B07DCS4F82/ref=cm_sw_r_cp_api_glc_fabc_mHs3FbFC3A58V?_encoding=UTF8&psc=1
  6. אני החלפתי יזום ב 90 אק״מ בגבע. לא מוגדש, 2015. לדברי המוסך הרצועה הייתה שלמה. מצד שני אני מעדיף לעשות טיפול מונע על פני לחטוף בראש. הרצועה המקורית פגומה אז אין לטעמי מה להמתין. ההחלפה עם שמן פילטר וטיפול קטן עולה כ 2300 בגבע.
  7. אתה מוכן להסביר את ההגיון לבדיקה הדו שנתית הזו בכלל או בפרט למכוניות שאין להם בלמי שרות מבוססי תוף? בעיני זו הטרדה שלטונית. עוד מס שייקר לי את הרכב עד שיגיע לאספנות. ותכלס, בעוד שנים אחדות כשהרכב יהיה בן 30 אז הוא יצטרך פחות בדיקות... אני מהמקפידים בענין בטיחות אבל בוא נסכים שהבדיקה הזו מיותרת. אני לא רואה דרך שתוכל להצדיק אותה. גם לא במימד בינלאומי.
  8. חלודה שטחית וטבעית. זה חלק מהדיסק וזו פלדה עשירה בפחמן. בקיצור זה שטויות.
  9. בעיקרון אתה צודק אבל בתכלס מדובר בבדיקת כסת״ח די מעיקה ומיותרת. מילא היו עורכים אותה פעם בשנה. רוב המכוניות בגיל 20-30 הם בתחום שבו המדינה מכבידה על המחזיק שלהם על מנת שיפטרו מהם. חוצמזה, מה הערך של מכון הטסטים אם הוא לא מוציא תחת ידיו תוצאה מספיק אמינה לבדיקה שמבצעים במוסך. בבדיקה הזו בודקים בלמים ומערכת היגוי. גם בטסט בודקים אותו דבר רק בלי לראות כמה בשר יש ברפידות. עד כמה חשוב לדעת כמה בשר יש ברפידות אם הרכב ממילא נבדק ברוב קפדנות פעמיים בשנה ומטבעו נוסע מעט מאוד? זו בדיוק אחת מאותן בדיקות שגורמות לענף הזה להיות מפוקפק מפני שכולם יודעים שהם לא נועדו למטרת בטיחות.
  10. 100-200 שח. תלוי במוסך... זו בדיקה שצריך לבצע פעמיים בשנה לפני הטסט
  11. כבר שנים שאני עושה טסטים לרכב עם הניה כפולה קבועה. לפני הגלילים אני מודיע שאני הנעה כפולה ואז הם מבקשים ממני לחזור כמה מטר אחורה וללחוץ ברק חזק. מה שמכונה חארקה... להרים בלם יד ולתת טיפה גז. זה הכול... לא נתקלתי במכונים עם ציוד לבדיקת כל 4 הגלגלים.
  12. לצערי יצא לי לראות שתי תאונת דרכים בתל אביב לא נעימות 1. אופנוען ניסה לעקוף מימין אוטובוס אקורדיון בפניה. פציעה קשה ברגל כשעורק ראשי ברגל נחתך והוא השפריץ המון דם. 2. רכב עצר ליד מפרץ חניה בלי ממש להיכנס אליו, נוסע פתח דלת אחורית ימנית וקטנוע שעקף מימין דרך המפרץ חניה נכנס בדלת שהפתיע אותו ונפצע. שניהם קרו באותה הצומת מכיוונים שונים ( דרך בגין/החשמל). שתי התאונות היו באשמה מרכזית של האופנוענים אבל תשומת לב של נהגי הרכבים היו מונעות אותן.
  13. לא מקבל את התשובה. יש מצד הקטנוע גם עבירה של עקיפה מימין ועקה באותו הנתיב. לא יודע לכמת באחוזים מי יותר אשם/אדיוט בסיטואציה אבל שניהם לא חפים מטמטום.
×
×
  • תוכן חדש...