Jump to content

Boaz Av

  • פרסום הודעות

    53
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

26 נייטרלי

אודות Boaz Av

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. יכול להיות שהכפתורים נלחצים בטעות בכיס וכך הסוללה מתרוקנת? תחליף סוללה ותשאיר אותו בבית לשבועים ובזמן הזה השתמש בשלט החלופי. לגבי מפתחות ושלטים, יש באיביי לרוב מפתחות ושלטים חלופיים עם הצ׳יפ המתאים בהרבה פחות כסף. עדיין תצטרך מנעולן לקידוד ושכפול מכני של המפתח. אגב סוללות- אני משתמש ומרוצה מ GP , דורסל, טושיבה, ואנרג׳ייזר וגם פנסוניק. מבחינתי אלו סוללות טובות.
  2. שנפ נוטים לנזול ולעשות נזקי חלודה. בוש וורטא כחול זה אותו מצבר בשם אחר. הכלל שלי במצברים טובים הוא מחיר לחלק בחודשי אחריות. במקרה של בוש יש עוד יתרון- היבואן במקרה אחריות יחליף לבוש חדש. היבואן של וורטא יספק לך מותג פרטי בשם סטרטאפ שכנראה עולה לו פחות .
  3. כן. 35 בוודאות. התלבטתי קצת בגלל הפנס אבל בהילוכים היה ל 28 הבדל גדול. אגב, בעין ורד יש כמה פורשה כאלו משוחזרים לילוטין. שניים מהם נתרמו על ידי אנשים שונים מהמושב שלי.
  4. אמרת כחול, לא? זה כנראה ה 35. אם הייתי רואה את ההילוכים הייתי מחליט ביתר נחרצות אם זה לא ה 28. נדמה לי שהוא יוצר בין סוף שנות החמישים עד לשלהי ה 60. הוחלף על ידי ה 135. לא היה לו הגה הדראולי. יש לו בעיה ידועה במערכת הדראולית של הזרועות אבל אפשר היה להוסיף לו יציאת שמן אחת ואצלנו במושב היו כאלו עם כף קידמית פרימיטיבית שעלתע עם לחץ שמן וירדה בגרביטציה. כלי אייקוני. אם אתה מתעניין בתחום, יש בעין ורד מוזיאון טרקטורים יוצא מהכלל
  5. אתה מתכוון לתמונה הזו? אלו ניו הולנד. יצרן טרקטורים ארופאי גדול וותיק שלדעתי התאחד עם פיאט. מייצרים גם קומביינים לתבואות, מכבשי חבילות חציר, ועוד כלים למערך קציר חיטה ותחמיץ. לא יצא לי כל כך לעבוד על הכלים האלו.
  6. לא רק שהוא לא טעה, הוא הכי מדוייק מרוב המנחשים. ויש לי נסיון עם טרקטורים. רוב הטרקטורים בתמונות הם טרקטורים קטנים החל משנות השישים ועד סוף שנות השמונים. הדגמים שראיתי שם הם MF135 ו 240. הספקים של 35/40 כס, מנוע אמין בצורה יוצאת דופן של פרקינס בנפח של 2.4 ושלושה צילינדרים. הם החליפו דגמים ישנים יותר 28 ו 35. את ה MD 35 עדיין רואים לא מעט במושבים וקיבוצים ויש שחזורים יפיפיים שלהם ( למשל בתוך דוכן גן שמואל). הכול שם בנוי חזק ופשוט. קל לתחזוקה עצמית ופעם בכ 10000 עושים אוברול. הם משמשים לעיבודים קלים במושבים כגון גרירת עגלות, כיסוח, קילטור, תיחוח, הוצאת מיכלי פרי הדר מהפרדס ופעם כשעוד חקלאות היי
  7. מדהים איך האח הגדול מצמצם לנו את החופש כמעט בכל תחום ואנחנו מתבשלים לאט כמו במשל על הצפרדע בסיר
  8. ברור שלא. ההודעה תתקבל רק כשהאוטו יהיה בחזקת היבואן. לא בטוח אפילו שתקבל הודעה ב 25. היבואן כמובן ישמח שתשלם לו מוקדם מהנדרש.
  9. אז אפרט אם כבר השמצת אותי... במסעדה אני נותן כמקובל עשרה אחוז על שרות רגיל או לא נותן בכלל אם קיבלתי יחס רע ומגדיל אם קיבלתי יחס מצויין. שטיפת רכב נותן 5 שח אם סתם מרחו לי את האוטו או 20 שח אם השקיעו. אם ממש חיפפו אז גם 5 שח לא אשלם. שליחים של מזון לארוחות צהריים בעבודה ושליחויות חבילות אינני נותן בכלל.
  10. טיפ הוא הדרך של הלקוח לתגמל נותן שרות על שעשה אקסטרא מאמץ או הבעת תודה על שרות טוב שקיבל וכאות הערכה לנותן השרות. עם הזמן הוא הפך להיות לסוג של נוהג שבוא מגזרים מסוימים של עובדים ומעסיקים רואים בו מעין מס. זה גורם לכמה בעיות- 1. נותני השרות כבר לא מתאמצים כי הטיפ ממילא יגיע שאם לא כן תחשב כקמצן ( ראו תגובות כאן בשרשור). 2. מעסיקים מגדילים את הרווח שלהם על ידי כך שהם בונים שההכנסות של העובדים ישולמו כולן או חלקן על ידי הלקוחות ישירות. 3. תנאי ההעסקה של העובדים לרבות ההפרשות שלהם נפגעות/ לא משולמות כלל והם למעשה עובדים שקופים בשחור. 4. נולדו חברות שליחויות למזון שממש בנו את המודל העיסקי שלהם
  11. היו לי שלושה פלואנסים דיזל בליסינג. האחרונה הייתה בשנה האחרונה שהוא הוצע ובגימור היקר ( פריווילג׳ נדמה לי שמה). סהכ קצת מעל 300 אקמ במצטבר. חווית נסיעה די בינונית ועיצוב סביבת נהג די פשוטה למרות פיצ׳רים כמו התנעה ללא מפתח, הנד ברקס חשמלי ובקרת אקלים. אוטו מאוד מרווח כולל תא מטען ענק. אבל נקודת החוזרה היא ללא ספק רכבת ההנע בדיזל. מנוע וגיר וצריכת דלק יוצאים מהכלל. באחד מהמכוניות ב 90 אקמ נדלקה מנורת צ׳ק אנגין ונשמע רעש של פריקת לחץ והאוטו נכנס למוד חירום. נטען מהמוסך שהלך טורבו. אם זה היה שלי לא הייתי מקבל את האבחנה אבל זו בעיה של בעל הרכב - הליסינג.
  12. נתחיל מהסוף - תתמגן או שתעבור דירה. יש חוק אבל מאוד לא פשוט או זול לקבל הגנה ואני מדבר מנסיון עגום ומדמם. זה בפשטות החוק: https://www.kolzchut.org.il/he/הגבלת_רעש_בעלי_חיים הוטרינר הרשותי לרוב לא יושיע ובוודאי שלא המשטרה. על מנת להשיג שקט תצטרך לבצע מדידות רעש ולתבוע את השכן המטריד. סיפור של כמה עשרות אלפי שקלים וכמה שנים עם תוצאה לא מובטחת. אולי תתאכדו כמה שכנים ותתחחקו בהוצאות. אתה יכול לנסות לפנות למלר״ז או לעורכי דין מתמחים. https://www.malraz.org.il בסוף הכי זול יהיה בידוד ולישון עם מזגן טוב וחלונות סגורים. אתה כנראה כבר במצב נפשי שהרעש יוציא אותך מדעתך ויפגע בתפקוד היומיומי שלך.
  13. גם לי בארנק אין מקום למטבעות. ממה שאני מבין, חברות השליחויות לוקחות מהמסעדות 30 אחוז ממחיר המנה וזה מתגלגל עלינו אז שיתכבדו וישלמו לשליחים שלהם שכר ראוי או שיורידו את העמלות הגבוהות שישאר מקום לטיפ. חוסר תשלום טיפ לשליחי ארוחות הצהריים הוא צעד צרכני נכון לדעתי. רק כך אפשר יהיה לפגוע בחזירות של בעלי החברות האלו.
×
×
  • Create New...