Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 שעות, Transporter כתב:

לא יודע מה שוודיה, אנחנו לא שוודיה

 

גם שוודיה לא שוודיה 😂

 

ציטוט

אם הכל היה פתוח, היו צורכים יותר

שאל אותי למה אני יודע את זה?

כי אני רואה מה קורה במקומות בילוי, במסעדות, במלונות, באירועים

אולמות סגורים - אנשים עושים בדיוק אותו דבר בבית, רק בלי הקפדה על שום דבר

אסור לטוס לחול - נוסעים בארץ ויושבים אחד על השני בחדר אוכל ובבריכה

 

יכול להיות שהייתה ירידה בצריכה, אבל לא כמו סגר או חצי סגר או כשחלק מהעסקים סגורים

יש לך כאן רחובות שלא הייהת בהם חנות אחת פנויה להשכרה ועכשיו יש המון

כן אני בטוח שאם הכל היה ממשיך כרגיל זה לא היה קורה

 

תחליט מה הטענה שלך, שאם הכל היה פתוח היו צורכים יותר, או שאם הכל היה פתוח לא היו חנויות להשכרה? או גם וגם?

בכל מקרה, אני לא כלכלן, אני רק יודע שאם כל המדינות בעולם נפגעו, גם כאלה עם סגר וגם כאלה בלי סגר, כנראה שגם אנחנו היינו נפגעים ככה או ככה.

לא עניין של כלכלה, אלא של לוגיקה.

 

לפני 2 שעות, Transporter כתב:

לא כולם, חלק גדול מהם

ואת זה לא אני אמרתי אלא פרופסורים שמטפלים בהם

 

ברור, כמה בדיוק מתוך ה-606 שיש כרגע מתים היו מאושפזים בבית החולים לפני שהתחילה הקורונה?

 

לפני 2 שעות, Transporter כתב:

אתה יודע אפשר להתווכח על הכל אבל לא על עובדות

העובדות הן שאני עושה דברים שרק מתחרים בודדים שלי מצליחים ליצר

ברוך השם  עד שסגרו את האולמות הייתה לי עבודה בלי הפסקה שגרמה לי עשרות פעמים לעצור ולישון במשאית כי לא יכלתי לעמוד על הרגליים יותר

גם היום אנשים מגיעים וסוגרים אירועים אפילו לאוגוסט 2021

אתה לא חייב להסכים עם הגישה שלי אבל עם התוצאות אי אפשר להתווכח

 

כמו שאמרתי למכור ולהבין מי הלקוח שיושב מולך זה לא משהו שאפשר ללמוד. זה משהו שאתה נולד איתו או שלא.

אם כולם היו כאלה כנראה שלא הייתה לי עבודה והייתי עוד אחד שמרוויח בסדר פלוס או בסדר מינוס בתחום שלי

 

כנראה שהנובורישים מחפשים קונפטי חוטים וכאלה דברים.

אין קשר להסכים עם הגישה או לא להסכים עם הגישה, לחתונה שלי לא לקחתי אותך (אפילו לא בטוח שהיית אז בתחום).

האם יש קהל שמחפש את הנובורישיות? ברור

האם יש קהל נובורישי? ברור

האם אתה אוהב את הקהל הנובורישי? נראה שכן למרות שאתה טוען שלא.

 

לפני כשעה, Transporter כתב:

הסברתי לך עבדתי עם ערבים בזמן שהיו אנשים שלא הבינו למה אני נותן שירות לערבי. מבחינתי הוא בנאדם כמוני וכמוך שבסך הכל רוצה לשמוח

 

הכל טוב ויפה עד שהם לפעמים רוצחים יהודים, אפילו אם זה נניח הבוס שלהם.

 

 

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
 
לא בכלל לא
אף פעם לא היית בעל עסק אז אתה לא מבין שכשאתה עושה מה שאתה אוהב זה לא מעניין אותך מי הבנאדם מה הצבע שלו ובאיזה אלוהים הוא מאמין
אם היה לך עסק או היית מבין דבר אחד או שניים היית יודע שמי  שמסתכל רק על הכסף לא באמת יצליח בטווח הארוך
 
 
העיקר שאתה מאמין בזה
פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, m3x7r3m3 כתב:

א. מי הבטיח לך מוות שחור ועשרות אלפי מתים?

ב. מכולם לבן כזבית אתה מקשיב? באמת?

ג. אם החולה מת ממחלת הרקע (שהיא הייתה ברקע), למה הוא לא מת ממנה קודם? הרי הקורונה לא הביאה לו את מחלות הרקע לא?

ד. יש מצב שעושים עליך סיבוב, אם תפעיל חשיבה ביקורתית, אז הלסים לא יעשו עליך סיבוב.

 




 


או ווא, יצא לך הריקלין
בן כספית עיתואני מוערך פי 1000 מחושף שחיתות הפרגולה הגדולה שמעון ריקלין והסייד קיק שלו בועז גולן
לפני שאתה ממהר לקעקע אותי ולעשת דה לגיטימציה - אני מצביע ליכוד מאז גיל הצבעה, מלבד הבחירות האחרונות בהן לא יכלתי כבר להצביע לאיש הזה. אני פקוד לליכוד מגיל 22, ובפריימריז האחרונים הצבעתי לסער.

הביטחו לי ספרד ואיטליה
ביינתים 600 מתים.
לא כל ביקורת היא ישר יורם לס. 
לגבי סעיף ג׳ - אני לא רופא ולא יושב בצוותים הרפואיים בשיבא, גם לא אתה, 

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3835419,00.html
ציטוט מכלכליסט (מקווה שזה לא שמאלני מידי בשבילך ) - מסוף חודש יוני
״לפי נתוני משרד הבריאות - רק 49% ממי שנפטרו מנגיף הקורונה בישראל הונשמו בבתי החולים, כך עולה מניתוח נתוני משרד הבריאות שהתפרסמו במאגר המידע לקורונה. המשמעות היא שכמחצית מהנפטרים (152 מתוך 303 בסך הכל) לא מתו בהכרח מכשל נשימתי או בעיות בדרכי הנשימה המאפיינות את הנגיף אלא מסיבות אחרות. לאור העובדה כי בישראל לא נהוג לבצע בדיקות לאחר המוות, הרי שלא ניתן לדעת בוודאות מהי סיבת המוות של נפטרי הקורונה.״

אני לא אומר שאין קורונה, אינ טוען שזה לא חמור בארץ כי אנחנו סוג של בשליטה, אבל זה לא יימשך כך להרבה זמן, אני טוען שראש הממשלה מציג מיצג שווא, לא מקבל החלטות בזמן ,  בזמן שאנחנו מתמודדים עם המגיפה, הוא עסוק בכסא שלו ופילוג העם.

חוץ מזה - הוא בכלל שמאלן. 

לקינוח שיר קטן מאת לוס קומבינוס, בלחן של ״רונה״ של סמיר שוקרי:

 

ק'רונה שלי ק'רונה
קורונה אותך אוהב
איך את מצילה את אבא
אבל למה אורלי ברלב
 

גמזו אוכל ת'ראש
מתי מתי כבר סגר
רוצה בן דוד לפגוש
להוסיף עורך דין לצוות
 

בלפור עכשיו נחסם
אוחנה תזמין יס"מ
יאיר כבר לא נרדם
בסוף זה יעיר את שרה
 

שוחד מרמה ביבי
טובות הנאה ביבי
הפרת אמונים ביבי

סיפוח גדה ביבי
בן אגדה ביבי
מטוס במיליארד ביבי
היידה לכלא ביבי


 

עריכה אחרונה על ידי maxcher
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם (נערך)
לפני 43 דקות, maxcher כתב:

או ווא, יצא לך הריקלין
בן כספית עיתואני מוערך פי 1000 מחושף שחיתות הפרגולה הגדולה שמעון ריקלין והסייד קיק שלו בועז גולן
לפני שאתה ממהר לקעקע אותי ולעשת דה לגיטימציה - אני מצביע ליכוד מאז גיל הצבעה, מלבד הבחירות האחרונות בהן לא יכלתי כבר להצביע לאיש הזה. אני פקוד לליכוד מגיל 22, ובפריימריז האחרונים הצבעתי לסער.

 

ריקלין? Seriously? אני נמצא דיי הרבה ימינה לליכוד.

ואני לא הצבעתי לביבי מאז 2009.

אני לא עושה לך דה לגיטימציה, אני אומר לך שעובדים עליך.

ואגב כזבית לא סתם קיבל את הכינוי הזה, הוא מוערך בעיקר בברנז'ה.

 

עיתונאי אמיתי זה ליבסקינד, המכונה ליבסקינג.

 

לפני 43 דקות, maxcher כתב:

הביטחו לי ספרד ואיטליה

 

מי הבטיח לך?

 

לפני 43 דקות, maxcher כתב:

לא כל ביקורת היא ישר יורם לס. 

 

עם ביקורות לס קל להתמודד, הרי כל ביקורת לס תמציתה זה לייצר איש קש ולתקוף אותו עם נתונים מדומיינים.

 

לפני 43 דקות, maxcher כתב:

לגבי סעיף ג׳ - אני לא רופא ולא יושב בצוותים הרפואיים בשיבא, גם לא אתה, 

 

אבל היה לך מספיק תעוזה בכל זאת לכתוב שמה שהורג זה המחלת רקע שאיתה הם חיים כבר שנים ואולי עשורים ולא הוירוס שהתווסף לחגיגה.

 

לפני 43 דקות, maxcher כתב:

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3835419,00.html
ציטוט מכלכליסט (מקווה שזה לא שמאלני מידי בשבילך ) - מסוף חודש יוני
״לפי נתוני משרד הבריאות - רק 49% ממי שנפטרו מנגיף הקורונה בישראל הונשמו בבתי החולים, כך עולה מניתוח נתוני משרד הבריאות שהתפרסמו במאגר המידע לקורונה. המשמעות היא שכמחצית מהנפטרים (152 מתוך 303 בסך הכל) לא מתו בהכרח מכשל נשימתי או בעיות בדרכי הנשימה המאפיינות את הנגיף אלא מסיבות אחרות. לאור העובדה כי בישראל לא נהוג לבצע בדיקות לאחר המוות, הרי שלא ניתן לדעת בוודאות מהי סיבת המוות של נפטרי הקורונה.״

 

אם נקשיב לכלכליסט אז הרי שהבעיות הקוגניטיביות, קרדיולוגיות, נוירולוגיות והמטולוגיות שהולכים ומגלים אצל מי שהבריאו מהקורונה, כולן אין קיימות.

למעשה כלכליסט עוד נמצא בחודש מרץ אז חשבו שהסכנה מהקורונה היא כשל נשימתי, בינתיים גילו שהנשמה לא מצילה, כי ברקע יש בעיות נוירולוגיות שעלולות להתבטא במפרצת, לבביות שעלולות להתבטא בהתקפי לב, המטולוגיות שעלולות להתבטא בקרישי דם.

אז הנה בשבילך איש קש, הם קובעים שבעצם מי שמת אחרי שנדבק בקורונה, אבל לא מת מכשל נשימתי, לא הקורונה הרגה אותו.

אבל אם טובי המומחים בעולם עדיין לומדים על התופעות של הוירוס, מה זה לעומת כלכליסט? הם כבר קבעו שאך ורק מי שמת מכשל נשימתי מת מקורונה. וגם אז לא בטוח. הם הרי שמים את ד"ר פאוצ'י בכיס.

 

לפני 43 דקות, maxcher כתב:

אני לא אומר שאין קורונה, אינ טוען שזה לא חמור בארץ כי אנחנו סוג של בשליטה, אבל זה לא יימשך כך להרבה זמן, אני טוען שראש הממשלה מציג מיצג שווא, לא מקבל החלטות בזמן ,  בזמן שאנחנו מתמודדים עם המגיפה, הוא עסוק בכסא שלו ופילוג העם.

 

אני מסכים איתך, אם כי לעניות דעתי הסיבה שאנחנו בשליטה היא שבזמן שפה היה סגר בעולם המגיפה השתוללה, והרופאים והחוקרים בחו"ל למדו מכלי ראשון את הוירוס והתופעות שהוא גורם, ודרכי הטיפול היעילות ביותר, אנחנו למדנו מהם, כך שלאחר הסגר במקום נניח 1.5% תמותה מתוך הנדבקים אתה מקבל 0.5% (עשיתי קירוב של כ-20 אלף וקצת חולים ו-300 מתים בגל הראשון מול כ-60 אלף חולים ו-300 מתים בגל הזה).

 

לגבי ביבי - אנחנו כמובן מסכימים.

למרות שאני בגישה של להחליף אותו למישהו ימני יותר ולא שמאלני יותר.

ובנוסף הייתי אומר שפילוג העם זאת אמנות שהשמאל שולט בה, ביבי פשוט למד מהם. רק שפתאום הם מתבכיינים על הפילוג.

 

לפני 43 דקות, maxcher כתב:

חוץ מזה - הוא בכלל שמאלן. 

 

הוא לא שמאלן, הוא יחסית מרכז, וגם אז כשהוא מדבר לימין ועושה שמאל, אז יוצא אפילו קצת שמאלה משם.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 33 דקות, m3x7r3m3 כתב:

עם ביקורות לס קל להתמודד

עם ביקורת לס קל להתמודד כי זה לס, ומהמקום ומהצורה שבה הוא מביעה אותה - קשה לקחת אותו ברצינות.

 

עם הביקורת שחליל מדי פעם מפרסם פה - קצת יותר קשה להתמודד. יש שם דברים שהם אבסולוטית נכונים. מה שכן, למרות שאני עובר על מה שהוא שולח פה, אני עדיין לא רץ למסיבות ומסעדות.

אני גם הפסקתי לשלוח לפה כול מיני מחקרים שמראים שזה גורם לדלקת בלב וכול מיני דברים לא נעימים בכלל, כי אין סיבה. זה סתם לבאס. 

עכשיו למרות שיש עלייה קלה בתחלואה, אני צופה שבעוד שבועיים שלוש תיהיה פה בהולנד עליה עוד יותר גדולה בגלל גל החום הנוכחי. נחיה ונראה. ככה שאני בכלל לא רץ להידבק (😖😖😖)

 

ליאור ומקס, גולשים יותר מדי לשירשור הפוליטי.

 

 

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
בתאריך 10.8.2020 בשעה 17:48, David32 כתב:

עם ביקורת לס קל להתמודד כי זה לס, ומהמקום ומהצורה שבה הוא מביעה אותה - קשה לקחת אותו ברצינות.

 

הכוונה היא קל להתמודד בצורה אובייקטיבית, בלי קשר לפרסונה שהיא לס.

כלומר ביקורת לגופו של עניין ולא לגופו של מבקר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

חלק מהביקורת שלו היא נכונה, הצורה בה הוא מגיש את זה והמסקנה שהוא מסיק ממנה היא כנראה שגויה.

לצעוק "זה שפעת" באוגוסט זה מטומטם. לצעוק "אין מתים" , גם כן לא חכם. אבל אם אתה אומר שאין מתים כי בשבדיה או בארהב (שם זה לא נכון) אין תמותה עודפת - יש על מה לדבר ועל מה להגיב. 

הבעיה שלס מעדיף לצעוק בצורה מצחיקה "זאאאאאאאאתתת שפפפעעעעעעעעתתתת".

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

אני אפילו לא מדבר על זה.

אלא על זה שמישהו שהיה בעבר מנכ"ל משרד הבריאות בחורף האחרון דפק נאומים על כמה מתו משפעת, ופתאום הגיעה הקורונה אז כמות המתים מאותה שפעת באותה שנה מדוברת ירדה פלאים.

מה קרה באמצע? הפוזיציה השתנתה. בהתחלה הוא ניסה לשכנע אנשים להתחסן נגד שפעת, אח"כ ניסה לשכנע שפסטיבל הקורונה מיותר.

 

ת'כלס נראה לי שלס חיפש כמו כל כוכבנית ריאליטי דרג ז' את 15 דקות התהילה שלו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

ככה זה, התקשורת חייבת למצוא את הכותרת הכי קיצונית ולהציג אותה.

אז בהתחלה זה היה התסריט של 10,000 מתים.

אחר כך, נהיה כמו איטליה וספרד.

ועכשיו ... זה הקורונה חמורה בקרב ילדים

 

image.png.ba10243542e83dc46bbee1947fa2e82f.png

פורסם

קוראים לזה MIS-C. תופעה מאוחרת לאחר החלמה מהזיהום הנגיפי. תסנת חדשה וחמורה, כנראה שאף אחד לא יודע כמה היא נפוצה.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 2 שעות, korola כתב:

ככה זה, התקשורת חייבת למצוא את הכותרת הכי קיצונית ולהציג אותה.

אז בהתחלה זה היה התסריט של 10,000 מתים.

אחר כך, נהיה כמו איטליה וספרד.

ועכשיו ... זה הקורונה חמורה בקרב ילדים

תזהר, האחרון שעבר המרה השתגע ונחסם מהאתר. חבל

  • אהבתי 1
  • מצחיק 2
  • מעניין 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

עדיין לא עברתי צד,  אני עדיין מחזיק בדיעה שאנחנו יותר קרובים להתחלה של הבלאגן מאשר לסוף שלו.

עדיין רב הנסתר על הגלוי. 

אבל זה נחמד לראות את התקשורת נזרקת מצד לצד. 

 

  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...