Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 11 שעות, m3x7r3m3 כתב:

תחליט מה הטענה שלך, שאם הכל היה פתוח היו צורכים יותר, או שאם הכל היה פתוח לא היו חנויות להשכרה? או גם וגם?

בכל מקרה, אני לא כלכלן, אני רק יודע שאם כל המדינות בעולם נפגעו, גם כאלה עם סגר וגם כאלה בלי סגר, כנראה שגם אנחנו היינו נפגעים ככה או ככה.

לא עניין של כלכלה, אלא של לוגיקה.

 

אתה טענת שהסגר לא גרם למאות\אלפי בעלי חנויות לסגור אותן

אני טוען שבלי סגר היו ממשיכים לבוא לקוחות, אולי באפריל קצת פחות, אולי אותו דבר, אולי בחלק מהעסקים אפילו יותר

ורוב החנויות היו נשארות פתוחות

 

לא יודע מה קורה ברוב המדינות בעולם כי אני לא מסתובב שם ברחוב. יש מדינות שמסתכלות על ישראל ויכולות להגיד "וואו במדינה כזאת קטנה 2000 חולים ביום, בטח כל בוקר קמים ל 50-100 מתים" אבל זה לא ככה.

עובדתית אתה רואה בדיוק כמוני שאנשים לא עוצרים את החיים

למה? איך ? מה ההשקפה שלהם ? מה גורם להם לצאת מהבית ? אין לי תשובה. אבל מה שאני רואה בעיניים לא משקר. והגיבו כאן אחרים שכתבו בדיוק כמוני.

אז ברור שאם תכפה על אנשים לסגור הכל הם יפסידו כסף ואם יפסידו יכולים ליפול לסגירה

 

לא כל בעל עסק מרוויח מאות אלפי שקלים. יש כאלה שמרוויחים סכומים צנועים לחיות מהם, לשלם קצת הוצאות ולהשאר עם כמה אלפים בודדים בכיס. 

ברגע שלקחת להם את זה הם התרסקו

פרסמתי כאן כמה פעמים כתבות על אנשים כאלה

 

לפני 11 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

ברור, כמה בדיוק מתוך ה-606 שיש כרגע מתים היו מאושפזים בבית החולים לפני שהתחילה הקורונה?

 

לי ולך אין תשובה לזה, רק ציטוטים של רופאים שאומרים שיש הרבה כאלה \ רובם כאלה

אתה רוצה להגיד לי שכל הרופאים האלה משקרים כדי שיפתחו את האולמות, סבבה

לפני 11 שעות, m3x7r3m3 כתב:

הכל טוב ויפה עד שהם לפעמים רוצחים יהודים, אפילו אם זה נניח הבוס שלהם.

 

גם יהודים רוצחים יהודים אפילו אם זה הבוס שלהם ולפעמים בגלל שהוא הבוס שלהם

אנשים רוצחים אחד את השני בגלל חניה או בגלל חוב

כתבתי כאן פעם ואני אכתוב שוב

בעסקים ערבים הרבה יותר גברים מיהודים. הם תמיד רוצים לסגור חשבון מראש ולא להשאיר לאחרי, הם בחיים לא מתווכחים על שום דבר כדי להוריד כסף. עשית עבודה תקבל כסף וסע לשלום. לא מערבים אותך בשטויות כמו "לא הגיעו לי אנשים, האוכל לא טעים, רבתי עם אישתי" זה לא מעניין אותך. עבדת תקבל כסף. 

אפשר להגיד עליהם המון אבל מילה שלהם ברזל. לא כמו של חלק מהיהודים שבגלל שלא הגיעו להם אנשים מחפשים מה לא עשית בסדר כדי להוריד 100 שקל

ד"א יש ערבים שעבדתי איתם לפני 8 שנים ועד היום אם אני מתקשר ואומר שאני באיזור יביאו לי מגש מתוקים כי זוכרים שאני אוהב

 

לפני 11 שעות, Blaz00r כתב:
לפני 12 שעות, Transporter כתב:
 

העיקר שאתה מאמין בזה

 

לא אני רוצה שתלמד אותי קצת על עסקים ואיך להצליח בחיים מהנסיון האישי שלך

בוא ספר לנו קצת עלייך שנדע לאן לשאוף ובמה להאמין

לפני 11 שעות, Potato כתב:

 

התעמקתי קצת בגללך וכי משעמם לי  וקראתי בויקיפדיה.

כל המתלוננות חזרו בהן בפתאומיות...לא אומר למה ומדוע,אבל לי זה נשמע מוזר.

אתה יכול להאמין שזה כי הן כלבות שניסו לסחוט כסף ותהילה או כי שילמו להן כסף או איימו עליהן שימשכו את העדויות.

 

לבית המשפט אין עדות כי היא נמשכה או הוא זיכה.

 

 

אני לא רוצה להביע דעה על אף אחת כמו שאני לא רוצה לקרוא שאתה כותב על בנאדם חף מפשע מה שכתבת כאן

רק אומר 

בחורה שטוענת שהיא ביקרה שם פעם אחת והיה לה כל כך רע מהיחס שקיבלה, ואז חזרה לשם עוד 20 פעם

מבחינתי כל העדות שלה פסולה

אבל בוא לא נכנס לזה. חקרו את זה לעומק במשך כמה שנים והבנאדם חף מפשע

זה ברור שיש אנשים שלא יאהבו אותו פשוט כי הוא אייל גולן

כמו שיש אנשים שלא אוהבים את ביבי כי הוא ביבי. יש לי המון דברים נגד ביבי אבל המון פעמים אנשים שרפו אותו רק כי הוא ביבי. אותו דבר אייל גולן

מנסים לתפוס גם את עומר אדם שעיר לעזאזל, בגלל זה הוא עשה לכל המדינה זין בפנים וטס מפה להעביר את התקופה בשקט שלו. ככה זה.

אבל על זמרים זוג ד' כמו הראת סקעת עושים עשרות כתבות בתקופה הזאת כדי שמישהו יזכור שהם קיימים, זמרים מקיימים מופעים גדולים ומפרים את ההנחיות אבל אף אחד לא מדבר על זה כי הם זמרי גלגלץ

אבל קובי פרץ מופיע בחתונה בבית (אחרי שאני נלחם פה חודשיים על חתונות הרבה יותר גרועות מזאת) ואז כל התקשורת מדברת על זה שאוי ואבוי קובי פרץ הופיע בחתונה עם מעל 20 איש(!!)

אם הוא היה רוצה להסתיר את זה הוא לא היה מעלה את כל האירוע לסטורי.

אז כן, לי מפריע שנטפלים כאן לאנשים מאוד ספציפים שמצליחים, ומעלימים עין כשמדובר בזמרים עייפים. זה חוזר על עצמו כל פעם בצורה אחרת ונמאס מזה

בדיוק כמו שנכנסו למשה פרץ לחיים וחיטטו לו בכיס כאילו הוא חייב משהו למישהו.

למה כתבים לא הולכים לסוכנות מרצדס ומבקשים להוזיל את הרכבים כי בא לנו לקנות מרצדס ב 100,000?

 

לפני 12 שעות, yohai71 כתב:

והספק הזה, שהיה לבית משפט- לא קיים אצל הרבה אנשים, שממשיכים לחשוב על גולן מה שהם רוצים. מותר להם.

 

יש הבדל בין לחשוב לבין לכתוב כאן שהוא ככה וככה.

 

לפני 12 שעות, Potato כתב:

אף אחד לא זוכר את הטוב,הטוב גם לא מעניין אף אחד.

מאז ומתמיד התקשורת מתעסקת בטראש וזה מה שכולם שומעים ויודעים.

אני לא חבר שלו ואין לי שום דרך לדעת מה הוא עושה,אני רק חשוף לחרא שהוא מסתבך בו(כמו כל סלב אחר).

אחד יורה זיכוכים בתל אביב,שמו של אחר נקשר בפרשייה שהיו בה קטינות(זוכה,אל תדאג!) ואחרת העלימה מס(זה הוכח והיא הורשעה,מותר לי לכתוב?).

 

אתה בוחר לזכור מה שבא לך, התקשורת לא מכריחה אותך לשכוח את הטוב.

תקרא מה כתבתי לך למעלה על ההבדל ביחד של התקשורת לזמר כזה ולזמרים אחרים.

 

איזה פשע זה להשתתף באירוע שהפעילו בו זיקוקים, וואו. מצחיק שהוא לא עשה שם כלום חוץ מלשיר איזה שיר וגם זה בתור טובה כי מדובר במשפחה של חברה שלו. אפילו לא בדקת את הפרטים לפני שכתבת את זה. התקשורת ניסתה להפוך אותו לפושע כי אפשר לכתוב כותרת על עומר אדם. שוב תקרא מה כתבתי לך למעלה. הבאתי כאן תיעודים של זמרים שמופיעים מול יותר מ 20 איש, לא זכור לי שפרסמו את זה בשום מקום, כי מדובר בזמרים עייפים שהתקשורת תומכת בהם.

 

לפני 12 שעות, Potato כתב:

גלגלצ הכתירו אותו לזמר העשור,זה לא פרס מקצועי אלא הצבעות שומעים לפי מה שהצלחתי להבין מהכתבה.

 

לדעתי זה חלק ממצעד כמו מצעד שנתי

יש הצבעות

לא חושב שזה קשור להשמעות

אבל בוא לא ניתמם

מעטים היום עדיין חופרים על הפרשה הזאת.

רוב האנשים (גם אלה שהיו נגד) כבר הבינו שזה מגוחך

 

ד"א אותו דבר חשבתי על יובל המבולבל ועל כל האפסים שהתראיינו וסיפרו כמה הם מפחדים שהילדים שלהם ילכו למופעים שלו אוי ואבוי חס חלילה שהוא לא יספר לילדים מה הוא עושה בלילה בזמן הפרטי שלו בבית ! השם ישמור !!

צביעות של אנשים מאוד קטנים, שחלקם עושים את זה בעצמם, חלקם לא, אבל נוח להם שסוף סוף אפשר ליפול על בנאדם מצליח

אנחנו תמיד נרצה להאמין שאין לזה קשר לזה, אבל זה בדיוק ככה

בדיוק כמו אותם אנשים זבל שעוברים בחניון של הסופר ורואים רכב נוצץ ויצמדו אליו עם העגלה לא כדי לשרוט בכוונה אבל אולי העגלה תחליק ותעשה שריטה על הרכב כי למה לבן זונה הזה יש 800,000 לרכב יוקרה ואני  צריך לנהוג על רכב 2008 שבקושי זז? לפחות שתהיה לו שריטה שיחזור לרכב ויתבאס קצת

תשלים עם זה.יש כאלה והרבה

לפני 12 שעות, Potato כתב:

אתה מערער על קביעת בית המשפט? טוען שישנה טעות בשיפוט?

 

את זה רק הזמן יגיד

אחרי שקראתי הכל כולל הכל בזמנו

השתכנעתי שלמרות שאישתו הצליחה לשכנע אותי, אולי בית המשפט צודק ותפסו את הרוצח

מעניין אם נדע יום אחד

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

@Potato

וכן מאחורי כל הסיפורים האלה, הוא אחלה בנאדם, זמר שמאוד נוח לעבוד איתו (אי אפשר להגיד את זה על כל אחד). היו פעמים שבגלל אילוץ כזה או אחר השארנו לו פחות מקום ממה שהוא דרש והוא פשוט עלה הופיע ולא עשה עניין משום דבר, לעומת זמרים אחרים שיכולים באמצע הופעה בהיכל לצעוק הוראות לתאורן, או לצעוק לך באמצע חתונה תכבה את הפנס תזיז את הפנס, כאילו יש להם רבע מושג בעיצוב תאורה, ובד"כ אלה לא זמרים שהביאו אותי לשם ויש להם איזה זכות לבקש דברים כאלה. אייל בא מופיע הולך, לדעתי עד היום הוא לא שכח מאיפה הוא בא, לעומת כאלה שקצת התבלבלו ושכחו מי הם היו קודם. ועזוב את כל העזרה שלו לעובדים שלו בתקופה הזאת, כל המתן בסתר וכו'. לא מצפה שתדע(למרות ששיתפתי כאן כתבה) אבל במינימום לא לחפש לטחון נושא שכבר נסגר בבית משפט והבנאדם יצא נקי. ד"א מעריך אותו  בטירוף על כל הדרך שהוא עבר עם כל הפעמים שניסו להכנס לו לחיים, לזוגיות, לגירושים, לבעיות המשפחתיות, עשרות סיפורים שכל אחד מהם טחנו בתקשורת כאילו זה מעניין מישהו למה הוא התגרש ומה הסיבה, בסופו של דבר הבנאדם רק מתעצם וחוזר יותר חזק וכובש עוד יעדים. בתור איש עסקים אני מחזיק ממנו. הרבה אנשים היו נגמרים מזה.

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
 
לא אני רוצה שתלמד אותי קצת על עסקים ואיך להצליח בחיים מהנסיון האישי שלך
בוא ספר לנו קצת עלייך שנדע לאן לשאוף ובמה להאמין

אין צורך, בשרשור הזה יש מקום רק לאגומניאק אחד שמדבר רק על עצמו [emoji1]

(שוב לא הבנת בכלל מה כוונת המשורר אבל נעזוב את זה, כי זה כבר נהיה משעמם)
  • אהבתי 1
פורסם

@Transporter

אתה יכול לפתוח שרשור סגידה נפרד לאייל גולן/עומר אדם/יהורם גאון או כל זמר אחר שאתה מעריץ.

 

ושוב,אני לא מכיר אותו ובקושי שומע את השירים שלו.

כ-ל מה שאני יודע זה מהמעט שבמעט חדשות שאני מידי פעם רואה או שאני בטעות נכנס לynet.

אין לי דרך לדעת אם הוא אדם טוב או לא וזה ממש לא מעניין אותי.

ברמת הקרבה שיש לי ולו,אם בית המשפט קבע שהוא לא מסוכן לציבור ולא צריך לשבת בבית סוהר שיעשה מה שבא לו.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

מתוך אוהבי סיני בפייסוש:

את העתירה לבג"ץ היינו צריכים להגיש כבר ב- 19/3/2020, יום אחרי ששר הפנים אסר על ישראלים לצאת דרך מעברי הגבול היבשתיים. מצרים באותו זמן עוד איפשרה לתיירים להיכנס. עשרה ימים קודם לכן נקבעה חובת הבידוד על החוזרים מחו"ל, ולכן כבר בעת שניתנה, החלטת השר היתה בלתי-סבירה ופוגעת במידה שלמעלה מן הנדרש בזכות היסוד לחופש התנועה ובזכות החוקתית של היציאה מהארץ - ראו חוק יסוד: כבוד האדם וחירותו, סעיף 6(א). עובדה, שדרעי לא אסר יציאה מהארץ דרך שדות התעופה או הנמלים, ואנשים המשיכו לטוס לחו"ל במשך כל תקופת משבר הקורונה. השמיים מעולם לא "נסגרו" באמת. אבל אז היה "הגל הראשון" ופאניקה מוחלטת, השבתת בתי המשפט, סגר ומגבלות תנועה של 100 מטר - ובאופן כללי צחקו ולעגו לנו שזה מה שמעניין אותנו עכשיו: סיני.
 

את העתירה היינו צריכים להגיש כבר ב- 1/7/2020. שבועיים קודם לכן מצרים הודיעה שהיא תחדש את הטיסות הבינלאומיות אליה ותקבל תיירים למחוז דרום סיני, שהוא איזור ירוק ונקי מקורונה. נקבע "תו סגול" מצרי למלונות, ומצרים, כמו מדינות רבות אחרות, קיבלה החלטה מושכלת לחדש את פעילות סקטור התיירות ולעודד את הכלכלה, ולהילחם בקורונה במקביל. ובישראל? הממשלה עסוקה בכלום ושום דבר, וכל תעשיית התיירות הנכנסת והיוצאת - מושבתת, ללא צפי אמיתי לפתרון לפני עונת החגים. השנה הזו כבר אבודה. הנזק הכלכלי בל-יתואר.

אבל אז הגיע "הגל השני" וחיכינו עם הגשת העתירה. חיכינו לראות האם הממשלה תפתור את העניין ביוזמתה, וגם פנינו בצינורות שאינם רשמיים למי שיוכלו להשפיע ולהעלות את הנושא לסדר היום שם. חיכינו שהאווירה תתאים, כי חששנו שבית המשפט ינפנף אותנו. המתנו 45 יום ממועד הפנייה הראשונה אל שר הפנים (21/6/2020) ושלחנו מכתבי תזכורת, כדי לעמוד בתנאיו של החוק לתיקון סדרי המינהל (החלטות והנמקות) - אולם נראה שמשרד הפנים לא חושב שהחוק רלוונטי אליו - המכתבים התקבלו, אך לא נמסרה שום תשובה עניינית, כנדרש, אלא הסתפקו באמירה כללית בתקשורת על כך שהגבולות סגורים, ואותנו הפנו בלך-ושוב בין לשכת שר הפנים לבין רשות האוכלוסין וההגירה.
 

כמחווה סרקסטית לחברי כנסת ישראל שאינם נוקפים אצבע, תוך ימים ספורים אספנו 120 אוהבי סיני והגשנו את העתירה בשמם. יש לכך משמעות, כמו שנכתב באחד הפוסטים: זו לא חבורה של סטלנים שרוצים לרדת עכשיו לסיני. בין העותרים יש מרצים בכירים באקדמיה, עורכי דין ומהנדסים, מדריכי טיולים ובעלי חברות תיירות לסיני שעסקיהם ופרנסתם נפגעו אנושות. ישראלים שסיני היא מרכז חייהם ומשפחתם מתגוררת שם. ועוד רבים וטובים שבסה"כ מבקשים להחזיר טיפה של שפיות ולהילחם על זכויות האזרח הבסיסיות שלהם בתוך כל הטירלול של הקורונה ואזלת היד של המדינה בטיפול בה.

עכשיו, משהוגשה העתירה, ב- 6/8/2020, ובניגוד לעצה המשפטית המקובלת, זה הזמן להעלות את הנושא לסדר היום הציבורי, כי אין לדעת מה ילד יום בבית המשפט או במדינה בכלל. זה הזמן להתחיל לעשות רעש. להתראיין לתקשורת. להפגין ולהשמיע את המחאה שלנו. ישראלים כבר נוסעים לסיני - אבל הם צריכים לטוס לטורקיה ומשם טיסת המשך לשארם א-שייח'. והם חוזרים יבשתית דרך טאבה: כי מעבר הגבול פתוח והם יכולים להיכנס לישראל - הוא רק מונע יציאה, ורק יציאה של ישראלים. תיירים, תושבי חוץ, כבר יכולים לעבור לסיני דרך טאבה.
 

זה לא סוד שקהילת אוהבי סיני לא מעניינת את ממשלת ישראל. אנחנו הברווזון המכוער של ענף התיירות הישראלי. הנה הנתונים: במעבר טאבה נרשמו ב-2019 כמעט 250,000 יציאות של ישראלים לדרום סיני. גידול עצום של מעל 31% ביחס לשנה הקודמת, והכי הרבה בעשור האחרון (מהפכה במצרים, פיגועים בצפון סיני) - אבל עדיין מעט מאד ביחס ל- 9,200,000 יציאות של ישראלים לחו"ל ב-2019 דרך שדות התעופה.

בנוסף, לבתי המלון של אילת יש לובי משמעותי שהאינטרס שלו היה תמיד לשבש את תנועת הישראלים אל סיני ולהעצים את הפחד מיציאה לחצי האי, דווקא משום שהוא אלטרנטיבה כ"כ קרובה, נגישה וזולה לאילת. ברור שהאינטרס הזה עוד יותר נוכח עכשיו, כשהפחד מקורונה והסלידה מחובת הבידוד, הביאו לכך שכל עם ישראל נשאר לנפוש בתוך גבולות המדינה, והמחירים באילת - כיאה למונופול - יצאו מכל פרופורציה. מבחינתם - שהמצב יימשך בדיוק כמו שהוא עכשיו. לפחות עד אחרי החגים.
 

עקבו אחר ההתפתחות בתיק העתירה. שתפו פוסט זה ופוסטים אחרים שעלו ויעלו. תראו מעורבות ואכפתיות - הגיבו כאן, תייגו חברים בתגובות, התקשרו לחברי הכנסת שאתם מכירים. מי אתם מכירים בפרקליטות המדינה שהם אוהבי סיני או לפחות אנשים שאוהבים לטייל ולהילחם על מה שנכון? הם אלו שיוכלו להשפיע כרגע על ההתקדמות, ולמנוע אפשרות סבירה - שהיא האינטרס הברור של משרד הפנים - לקבור את העתירה בתוך סחבת בירוקרטית, שאלות של סמכות דיונית, דחיות ומשיכת זמן - הם יעשו הכל כדי שהתיק הזה ייגרר עד אחרי החגים, לפחות. אנחנו נעשה כל שביכולתנו כדי שזה לא יקרה - וכל עזרה ממך וממך תתקבל בברכה.

עריכה: דוגמא מהקבוצהimage.thumb.png.4dc370c98dfe3bea0ef3ddb9b142ee06.png
 

עריכה אחרונה על ידי maxcher
9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
לפני 7 שעות, Transporter כתב:

אתה טענת שהסגר לא גרם למאות\אלפי בעלי חנויות לסגור אותן

אני טוען שבלי סגר היו ממשיכים לבוא לקוחות, אולי באפריל קצת פחות, אולי אותו דבר, אולי בחלק מהעסקים אפילו יותר

ורוב החנויות היו נשארות פתוחות

 

עכשיו אתה סתם ממציא.

בבקשה תביא ציטוט מדויק שלי לחלק המודגש או שתגיד שטעית וחירטטת.

אם הייתי כמוך אפילו הייתי מאיים גם בתביעה 😂

 

לפני 7 שעות, Transporter כתב:

לא יודע מה קורה ברוב המדינות בעולם כי אני לא מסתובב שם ברחוב. יש מדינות שמסתכלות על ישראל ויכולות להגיד "וואו במדינה כזאת קטנה 2000 חולים ביום, בטח כל בוקר קמים ל 50-100 מתים" אבל זה לא ככה.

עובדתית אתה רואה בדיוק כמוני שאנשים לא עוצרים את החיים

למה? איך ? מה ההשקפה שלהם ? מה גורם להם לצאת מהבית ? אין לי תשובה. אבל מה שאני רואה בעיניים לא משקר. והגיבו כאן אחרים שכתבו בדיוק כמוני.

אז ברור שאם תכפה על אנשים לסגור הכל הם יפסידו כסף ואם יפסידו יכולים ליפול לסגירה

 

אתה מתפזר לגמרי, אין לך אפילו חצי טענה שאפשר להגיד שהיא מנוסחת, אפילו לא מנוסחת היטב, סתם מנוסחת. אין לך.

 

לפני 7 שעות, Transporter כתב:

לא כל בעל עסק מרוויח מאות אלפי שקלים. יש כאלה שמרוויחים סכומים צנועים לחיות מהם, לשלם קצת הוצאות ולהשאר עם כמה אלפים בודדים בכיס. 

ברגע שלקחת להם את זה הם התרסקו

פרסמתי כאן כמה פעמים כתבות על אנשים כאלה

 

ומה הקשר בין זה לבין הטענה שלי?

 

אני אעזור לך, הטענה שלי אומרת שגם אם לא היה שום סגר, ושום הגבלות, הייתה פגיעה בכלכלה. סה טו.

עכשיו עם זה תתמודד, ילד.

 

לפני 7 שעות, Transporter כתב:

לי ולך אין תשובה לזה, רק ציטוטים של רופאים שאומרים שיש הרבה כאלה \ רובם כאלה

אתה רוצה להגיד לי שכל הרופאים האלה משקרים כדי שיפתחו את האולמות, סבבה

 

ברור, אז בקיצור אתה לוקח משהו שיכול להיות מקרה בודד, או שניים או 10 מתוך 600, ומהם הסקת על כל ה-600.

בקיצור אין לך מושג אפילו איך להוכיח את הטענה שלך, אתה זורק טענה ובמקום להוכיח אותה אומר שמישהו אחר אמר.

מתישהו אתה גם מדבר מגרונך או שזה רק אנשים אחרים מדברים מגרונך?

 

לפני 7 שעות, Transporter כתב:

גם יהודים רוצחים יהודים אפילו אם זה הבוס שלהם ולפעמים בגלל שהוא הבוס שלהם

אנשים רוצחים אחד את השני בגלל חניה או בגלל חוב

כתבתי כאן פעם ואני אכתוב שוב

בעסקים ערבים הרבה יותר גברים מיהודים. הם תמיד רוצים לסגור חשבון מראש ולא להשאיר לאחרי, הם בחיים לא מתווכחים על שום דבר כדי להוריד כסף. עשית עבודה תקבל כסף וסע לשלום. לא מערבים אותך בשטויות כמו "לא הגיעו לי אנשים, האוכל לא טעים, רבתי עם אישתי" זה לא מעניין אותך. עבדת תקבל כסף. 

אפשר להגיד עליהם המון אבל מילה שלהם ברזל. לא כמו של חלק מהיהודים שבגלל שלא הגיעו להם אנשים מחפשים מה לא עשית בסדר כדי להוריד 100 שקל

ד"א יש ערבים שעבדתי איתם לפני 8 שנים ועד היום אם אני מתקשר ואומר שאני באיזור יביאו לי מגש מתוקים כי זוכרים שאני אוהב

 

ברור, כמה יהודים רצחו את הבוס שלהם...

 

אגב לי יש נתונים אחרי שהמשטרה לא רצתה לחשוף, רוצה לנחש בכמה אחוז ממקרה הרצח מעורבים הערבים? אלה שהם בערך 20% מהאוכלוסיה... 59%, פי 3 מהכמות שלהם באוכלוסיה. (ובוא, הארץ זה מקור שאם כבר יעוות את הנתונים זה יהיה למטה).

הנה הוכחה של הטענה. ערבים רוצחים הרבה יותר מיהודים, גם את הבוסים שלהם וגם לא בוסים שלהם.

 

לפני 7 שעות, Transporter כתב:

מנסים לתפוס גם את עומר אדם שעיר לעזאזל, בגלל זה הוא עשה לכל המדינה זין בפנים וטס מפה להעביר את התקופה בשקט שלו. ככה זה.

 

מההתרשמות שלי יש לו להאשים רק את עצמו. מההתחלה הוא שם ז*ן אחד גדול על כולם.

 

לפני 7 שעות, Transporter כתב:

אבל על זמרים זוג ד' כמו הראת סקעת עושים עשרות כתבות בתקופה הזאת כדי שמישהו יזכור שהם קיימים, זמרים מקיימים מופעים גדולים ומפרים את ההנחיות אבל אף אחד לא מדבר על זה כי הם זמרי גלגלץ

אבל קובי פרץ מופיע בחתונה בבית (אחרי שאני נלחם פה חודשיים על חתונות הרבה יותר גרועות מזאת) ואז כל התקשורת מדברת על זה שאוי ואבוי קובי פרץ הופיע בחתונה עם מעל 20 איש(!!)

אם הוא היה רוצה להסתיר את זה הוא לא היה מעלה את כל האירוע לסטורי.

אז כן, לי מפריע שנטפלים כאן לאנשים מאוד ספציפים שמצליחים, ומעלימים עין כשמדובר בזמרים עייפים. זה חוזר על עצמו כל פעם בצורה אחרת ונמאס מזה

בדיוק כמו שנכנסו למשה פרץ לחיים וחיטטו לו בכיס כאילו הוא חייב משהו למישהו.

 

זה אני מסכים איתך.

היה משפט מפורסם של שופט בית המשפט העליון, לצערי לא זוכר אותו או את המשפט המדויק, משהו בסגנון שאין לאזרח תחושה קשה יותר מאשר שיש אפליה.

 

לפני 7 שעות, Transporter כתב:

צביעות של אנשים מאוד קטנים, שחלקם עושים את זה בעצמם, חלקם לא, אבל נוח להם שסוף סוף אפשר ליפול על בנאדם מצליח

אנחנו תמיד נרצה להאמין שאין לזה קשר לזה, אבל זה בדיוק ככה

בדיוק כמו אותם אנשים זבל שעוברים בחניון של הסופר ורואים רכב נוצץ ויצמדו אליו עם העגלה לא כדי לשרוט בכוונה אבל אולי העגלה תחליק ותעשה שריטה על הרכב כי למה לבן זונה הזה יש 800,000 לרכב יוקרה ואני  צריך לנהוג על רכב 2008 שבקושי זז? לפחות שתהיה לו שריטה שיחזור לרכב ויתבאס קצת

תשלים עם זה.יש כאלה והרבה

 

אתה חייב להחליף סביבה.

 

לפני 6 שעות, Transporter כתב:

ד"א מעריך אותו  בטירוף על כל הדרך שהוא עבר עם כל הפעמים שניסו להכנס לו לחיים, לזוגיות, לגירושים, לבעיות המשפחתיות, עשרות סיפורים שכל אחד מהם טחנו בתקשורת כאילו זה מעניין מישהו למה הוא התגרש ומה הסיבה, בסופו של דבר הבנאדם רק מתעצם וחוזר יותר חזק וכובש עוד יעדים. בתור איש עסקים אני מחזיק ממנו. הרבה אנשים היו נגמרים מזה.

 

זה פועל יוצא של תפקיד הסלב.

ובינינו מחטטים לכל הסלבס בחיים, הוא פשוט כשהתראיין התעקש להגיד שטויות, כמו המשפט האלמותי על האנטריקוט והפרוסה עם שוקולד.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, Potato כתב:

@Transporter

אתה יכול לפתוח שרשור סגידה נפרד לאייל גולן/עומר אדם/יהורם גאון או כל זמר אחר שאתה מעריץ.

 

ושוב,אני לא מכיר אותו ובקושי שומע את השירים שלו.

כ-ל מה שאני יודע זה מהמעט שבמעט חדשות שאני מידי פעם רואה או שאני בטעות נכנס לynet.

אין לי דרך לדעת אם הוא אדם טוב או לא וזה ממש לא מעניין אותי.

ברמת הקרבה שיש לי ולו,אם בית המשפט קבע שהוא לא מסוכן לציבור ולא צריך לשבת בבית סוהר שיעשה מה שבא לו.

 

בדיוק בגלל שאתה לא מכיר אני מספר לך ושיתפתי כאן כמה דברים חיוביים עליו שהתקשורת כמובן לא תטחן כי זה לא מעניין כשזה משהו טוב

ועל הדרך גם הראתי לך ומוכן להראות לך תיעודים מכמה מופעים שהתקיימו נגד כל ההנחיות של זמרים אחרים

שלא שמעת עליהם מילה בתקשורת. למה ? כי לא מדובר באייל או עומר או זמר אחר מהטופ אלא בזמרי גלגלץ שחס וחלילה לא לקשור את השם שלהם למשהו לא חוקי

אז מעלימים עין

בדיוק כמו שמעלימים עין ממסעדות, רשתות קמעונאות,  חתונות בבתים ודברים אחרים שעוברים על החוק כרגע , עד שמגיע לשם איזה זמר מוכר ומסקרים את זה כאילו הוא היה מינימום שותף לרצח

לפני 12 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

זה פועל יוצא של תפקיד הסלב.

ובינינו מחטטים לכל הסלבס בחיים, הוא פשוט כשהתראיין התעקש להגיד שטויות, כמו המשפט האלמותי על האנטריקוט והפרוסה עם שוקולד.

 

הוא אמר את המשפט הזה בהומור, בשלב שבכל מקרה הוא כבר ידע שהוא בדרך לסיים את הנישואים

אז אפשר לשדר את זה ולהגיד לו אייל זה לא מכובד לדבר ככה ולהתקדם הלאה

ואפשר לטחון את זה בכל מקום אפשרי, לחזור על זה 600 פעם, כמו שהעלו בקבוצה שלנו לפני שבוע שאיזה כתב חדשות מוכר מאוד שאל את ריקי גל בראיון "אם כשהיא הייתה ילדה קטנה ושובבה היה סיכוי שהייתה מגיעה לבית של אייל גולן"

שים לב שעברו כבר כמעט 10 שנים מהפרשה ועדיין יש אנשים קטנים שמזכירים את השם אייל גולן בלי שום קשר בלי שום סיבה בכוח כדי להזכיר לאנשים דברים שפשוט לא היו.

לפני 12 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

אתה חייב להחליף סביבה.

 

כי בסביבה שאתה גר לא שורטים רכבים ואתה יכול להחנות רכב יפה ברחוב ולא תקבל שום שריטה אני מבין נכון ?

רק בשביל הפרוטוקול אני גר באחד האיזורים הכי מבוקשים ויקרים בישראל

אבל כשאני הולך לקניות או בכלל מסתובב בארץ אני נמצא עם אנשים מכל קצוות הארץ וככה גם אתה וכל אחד כאן.

אנשים צרי עין יש בכל מקום. דווקא בשכונה שלי יש פחות, כי רוב האנשים שמגיעים לכאן או מסתובבים כאן הם אנשים שיש להם כסף ולא מעניין אותם אם האוטו שלך קצת יותר יפה או יקר משלהם.

זה קורה דווקא כשיוצאים מהשכונות האלה, וזה קורה בכל מקום ואל תנסה לשכנע אותי שלא

לפני 15 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

זה אני מסכים איתך.

היה משפט מפורסם של שופט בית המשפט העליון, לצערי לא זוכר אותו או את המשפט המדויק, משהו בסגנון שאין לאזרח תחושה קשה יותר מאשר שיש אפליה.

 

ויש כזאת

לא מחפש לפגוע באף אחד, והם בטח לא מהווים איום או תחרות לזמרים שאני מכיר או עובד איתם, 

אבל אני יכול להראות לך כאן לפחות 3 זמרים "מוכרים"  שהופיעו באירועים נגד ההנחיות ואף אחד לא דיבר על זה

עצוב מאוד

לפני 17 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

אתה מתפזר לגמרי, אין לך אפילו חצי טענה שאפשר להגיד שהיא מנוסחת, אפילו לא מנוסחת היטב, סתם מנוסחת. אין לך.

 

ההפך

הסברתי והבאתי לך המון דוגמאות לזה שבארץ רוב האנשים חיים כרגיל

כרגיל

אז אל תערבב לי שוודיה גרמניה פקיסטן ומקומות שלא אני ולא אתה נמצאים שם ביום יום ויכולים לדעת מה קורה.

בארץ ישראל אנשים חיים כמעט כרגיל. ואנחנו לא מדברים על שכן שלך שאתה תביא לי תיעוד שלו נעול בבית, ולא על שכנים שלי שעושים מסיבות ל 200 איש בשבת בבוקר

מדברים על רוב האזרחים

רובם חיים כרגיל. מה זה כרגיל ? יוצאים למסעדה, מארחים חברים \ משפחה בלי מסכות \ נפגשים עם ההורים וסבא וסבתא \ נוסעים למלונות\ מסתובבים בקניון ורשתות קמעונאות\ נוסעים בתחבורה ציבורית

 

מספיק שאתה עושה חלק מהדברים האלה - אתה חי כרגיל

אני אמנם כמעט ולא הולך למסעדות אבל כן מארח, יושבים לידי בעבודה אנשים שאני מכיר בלי מסכה, יש בזה סיכון אבל אני חי עם זה.  אני כן נכנס לחנויות צפופות אם אין ברירה וצריך לקנות משהו,  משתדל מה שאפשר

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 19 שעות, m3x7r3m3 כתב:

תחליט מה הטענה שלך, שאם הכל היה פתוח היו צורכים יותר, או שאם הכל היה פתוח לא היו חנויות להשכרה? או גם וגם?

 

עניתי לך

הטענה שלי שאם הכל  היה פתוח היו ממשיכם לצרוך וככה לא היו צריכים לסגור.

פורסם
לפני 31 דקות, Transporter כתב:

הוא אמר את המשפט הזה בהומור, בשלב שבכל מקרה הוא כבר ידע שהוא בדרך לסיים את הנישואים

אז אפשר לשדר את זה ולהגיד לו אייל זה לא מכובד לדבר ככה ולהתקדם הלאה

ואפשר לטחון את זה בכל מקום אפשרי, לחזור על זה 600 פעם, כמו שהעלו בקבוצה שלנו לפני שבוע שאיזה כתב חדשות מוכר מאוד שאל את ריקי גל בראיון "אם כשהיא הייתה ילדה קטנה ושובבה היה סיכוי שהייתה מגיעה לבית של אייל גולן"

שים לב שעברו כבר כמעט 10 שנים מהפרשה ועדיין יש אנשים קטנים שמזכירים את השם אייל גולן בלי שום קשר בלי שום סיבה בכוח כדי להזכיר לאנשים דברים שפשוט לא היו.

 

זה לא משנה אם הוא כבר היה עם הסכם גירושים חתום והוא אמר בהומור.

מכיר את המשל של הילדים? היה בחור מאוד עצבני, נכנס אליו לקוח לחנות, שאל שאלה, שתיים, שלוש, המוכר התעצבן זרק אותו מהחנות וצעק עליו ברחוב, אחרי זה המשיך לספר לכל תושבי העיירה כמה הלקוח נוראי.

אותו לקוח הגיע לחבר טוב שלו, מושל המחוז, ואותו מושל בא לבחור העצבני, הודיע לו שיש לו שתי אפשרויות, לקבל 100 מלקות, או לתקן את המצב. הבחור אמר כמובן לתקן את המצב. מושל המחוז הזהיר אותו, אם תבחר לתקן את המצב, ולא תצליח, אתה תקבל 200 מלקות לא 100, הבחור העצבני אמר לתקן.

מושל המחוז אמר לו, אתה זרקת אותו מהחנות נכון? נכון, יופי, עכשיו אתה תנקה לו את הבגדים שליכלכת כשזרקת אותו. הבחור הלך כיבס את הבגדים של הלקוח, חזר למושל, המושל אמר לו אתה צעקת עליו ברחוב נכון? נכון, עכשיו אתה תלך לאותו רחוב ותצעק כמה אתה מצטער ושזה לא היה נכון. הלך צעק ככה שעתיים, חזר למושל, המושל אמר לו אתה גם הלכת ודיברת מאחורי הגב שלו עם כולם נכון? נכון, עכשיו לך וקח את המילים שלך בחזרה.

הבין הבחור העצבני שמילים שנאמרו אפשר להתנצל עליהן, אפשר לדאוג שלא יאמרו שוב, אבל לקחת אותן חזרה אי אפשר, וכשהבין את זה הסתובב ואמר למושל, תן לי את ה-200 מלקות ונסיים עם זה, אני את הלקח למדתי.

 

לפני 40 דקות, Transporter כתב:

כי בסביבה שאתה גר לא שורטים רכבים ואתה יכול להחנות רכב יפה ברחוב ולא תקבל שום שריטה אני מבין נכון ?

רק בשביל הפרוטוקול אני גר באחד האיזורים הכי מבוקשים ויקרים בישראל

אבל כשאני הולך לקניות או בכלל מסתובב בארץ אני נמצא עם אנשים מכל קצוות הארץ וככה גם אתה וכל אחד כאן.

אנשים צרי עין יש בכל מקום. דווקא בשכונה שלי יש פחות, כי רוב האנשים שמגיעים לכאן או מסתובבים כאן הם אנשים שיש להם כסף ולא מעניין אותם אם האוטו שלך קצת יותר יפה או יקר משלהם.

זה קורה דווקא כשיוצאים מהשכונות האלה, וזה קורה בכל מקום ואל תנסה לשכנע אותי שלא

 

נכון, באופן קבוע חונים פה ברחוב מרצדסים שונים, אטקה קופרה, סופרבים, אודי S4, A5, S5, A6, כל מיני GTIים למיניהם.

ולא, לא שורטים.

גם כשאני הולך לסופר אני מגלה שהרוב המוחלט משאירים מרווחים, לפעמים אפילו אוי ואבוי חונים במרחק של חנייה אחת הצידה.

אני גם רואה שדווקא אלה שחשים את עצמם שמגיע להם יותר, וחונים על 2 חניות, דווקא לאלה נצמדים, וזה דווקא הרכבים שגם ככה שרוטים ומלוכלכים.

 

באותה מידה דווקא לא מזמן באחד המגדלים היוקרתיים בת"א וינדלו רכבים בחניון התת קרקעי.

לפעמים דווקא העשירים הם הכי צרי עין.

 

לפני 44 דקות, Transporter כתב:

ויש כזאת

לא מחפש לפגוע באף אחד, והם בטח לא מהווים איום או תחרות לזמרים שאני מכיר או עובד איתם, 

אבל אני יכול להראות לך כאן לפחות 3 זמרים "מוכרים"  שהופיעו באירועים נגד ההנחיות ואף אחד לא דיבר על זה

עצוב מאוד

 

ידוע ומוכר, אפשר לומר הרבה דברים, אבל דווקא כמי שמכיר את המערכת המשפטית הרבה יותר טוב מהאזרח הממוצע, אני נחשף לאפליה כזו הרבה יותר מאזרח רגיל.

 

לפני 45 דקות, Transporter כתב:

ההפך

הסברתי והבאתי לך המון דוגמאות לזה שבארץ רוב האנשים חיים כרגיל

כרגיל

אז אל תערבב לי שוודיה גרמניה פקיסטן ומקומות שלא אני ולא אתה נמצאים שם ביום יום ויכולים לדעת מה קורה.

בארץ ישראל אנשים חיים כמעט כרגיל. ואנחנו לא מדברים על שכן שלך שאתה תביא לי תיעוד שלו נעול בבית, ולא על שכנים שלי שעושים מסיבות ל 200 איש בשבת בבוקר

מדברים על רוב האזרחים

רובם חיים כרגיל. מה זה כרגיל ? יוצאים למסעדה, מארחים חברים \ משפחה בלי מסכות \ נפגשים עם ההורים וסבא וסבתא \ נוסעים למלונות\ מסתובבים בקניון ורשתות קמעונאות\ נוסעים בתחבורה ציבורית

 

מספיק שאתה עושה חלק מהדברים האלה - אתה חי כרגיל

אני אמנם כמעט ולא הולך למסעדות אבל כן מארח, יושבים לידי בעבודה אנשים שאני מכיר בלי מסכה, יש בזה סיכון אבל אני חי עם זה.  אני כן נכנס לחנויות צפופות אם אין ברירה וצריך לקנות משהו,  משתדל מה שאפשר

 

147 מילים, ואין אפילו חצי טענה מנוסחת.

אתה משחית ביטים אצל עמוס לשווא.

 

אבל שים לב לשני החלקים - הירוק והאדום, שני הדברים הללו סותרים זה את זה.

 

לפני 5 דקות, Transporter כתב:

עניתי לך

הטענה שלי שאם הכל  היה פתוח היו ממשיכם לצרוך וככה לא היו צריכים לסגור.

 

אין לי את הכלים להתמודד עם פסיכוזה מצטער, אולי אלי יוכל לעזור לנו פה.

על קצה המזלג, בעולם גלובלי, במצב של מגיפה כזו, כל המדינות חוטפות מכה בכלכלה.

מכיוון שישראל היא ממש לא משק אוטרקי, היינו חוטפים גם אם הכל היה נשאר פתוח.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 18 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

אין לי את הכלים להתמודד עם פסיכוזה מצטער, אולי אלי יוכל לעזור לנו פה.

על קצה המזלג, בעולם גלובלי, במצב של מגיפה כזו, כל המדינות חוטפות מכה בכלכלה.

מכיוון שישראל היא ממש לא משק אוטרקי, היינו חוטפים גם אם הכל היה נשאר פתוח.

 

אל תדבר איתי במודלים.

אני לא אמרתי שכולם יעבדו 100%

אמרתי שהרבה פחות עסקים היו נסגרים.

אתה לוקח את זה לקיצון, סבבה

 

לפני 18 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

147 מילים, ואין אפילו חצי טענה מנוסחת.

אתה משחית ביטים אצל עמוס לשווא.

 

אבל שים לב לשני החלקים - הירוק והאדום, שני הדברים הללו סותרים זה את זה.

 

 

רק שכחת להדגיש שכתבתי לך "מספיק שאתה עושה חלק מהדברים האלה - אתה חי כרגיל"

ובוא נצרף לך תמונה חדשה כי הרבה זמן לא העלתי 

 בתור אחד שנוסע 4 5 פעמים בשנה לאילת

אני לא זוכר מתי ראיתי את אילת מפוצצת ככה

אם ככה נראית מדינה של אנשים שחיים בפחד מקורונה, אז אפשר לפתוח אירועים ולתת רק למי שלא מפחד להגיע

ככה או ככה האנשים האלה עושים מה שבא להם, האירוע זה לא מה שידביק אותם

 

 

 

WhatsApp Image 2020-08-10 at 22.54.55.jpeg

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

דיי כול היום אתה טוחן לנו את המוח שאילת מפוצצת ועכשיו אתה שולח תמונה של אילת מפוצצת. 

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, Transporter כתב:

 

בדיוק בגלל שאתה לא מכיר אני מספר לך ושיתפתי כאן כמה דברים חיוביים עליו שהתקשורת כמובן לא תטחן כי זה לא מעניין כשזה משהו טוב

ועל הדרך גם הראתי לך ומוכן להראות לך תיעודים מכמה מופעים שהתקיימו נגד כל ההנחיות של זמרים אחרים

שלא שמעת עליהם מילה בתקשורת. למה ? כי לא מדובר באייל או עומר או זמר אחר מהטופ אלא בזמרי גלגלץ שחס וחלילה לא לקשור את השם שלהם למשהו לא חוקי

אז מעלימים עין

בדיוק כמו שמעלימים עין ממסעדות, רשתות קמעונאות,  חתונות בבתים ודברים אחרים שעוברים על החוק כרגע , עד שמגיע לשם איזה זמר מוכר ומסקרים את זה כאילו הוא היה מינימום שותף לרצח

 

הוא אמר את המשפט הזה בהומור, בשלב שבכל מקרה הוא כבר ידע שהוא בדרך לסיים את הנישואים

אז אפשר לשדר את זה ולהגיד לו אייל זה לא מכובד לדבר ככה ולהתקדם הלאה

ואפשר לטחון את זה בכל מקום אפשרי, לחזור על זה 600 פעם, כמו שהעלו בקבוצה שלנו לפני שבוע שאיזה כתב חדשות מוכר מאוד שאל את ריקי גל בראיון "אם כשהיא הייתה ילדה קטנה ושובבה היה סיכוי שהייתה מגיעה לבית של אייל גולן"

שים לב שעברו כבר כמעט 10 שנים מהפרשה ועדיין יש אנשים קטנים שמזכירים את השם אייל גולן בלי שום קשר בלי שום סיבה בכוח כדי להזכיר לאנשים דברים שפשוט לא היו.

 

כי בסביבה שאתה גר לא שורטים רכבים ואתה יכול להחנות רכב יפה ברחוב ולא תקבל שום שריטה אני מבין נכון ?

רק בשביל הפרוטוקול אני גר באחד האיזורים הכי מבוקשים ויקרים בישראל

אבל כשאני הולך לקניות או בכלל מסתובב בארץ אני נמצא עם אנשים מכל קצוות הארץ וככה גם אתה וכל אחד כאן.

אנשים צרי עין יש בכל מקום. דווקא בשכונה שלי יש פחות, כי רוב האנשים שמגיעים לכאן או מסתובבים כאן הם אנשים שיש להם כסף ולא מעניין אותם אם האוטו שלך קצת יותר יפה או יקר משלהם.

זה קורה דווקא כשיוצאים מהשכונות האלה, וזה קורה בכל מקום ואל תנסה לשכנע אותי שלא

 

ויש כזאת

לא מחפש לפגוע באף אחד, והם בטח לא מהווים איום או תחרות לזמרים שאני מכיר או עובד איתם, 

אבל אני יכול להראות לך כאן לפחות 3 זמרים "מוכרים"  שהופיעו באירועים נגד ההנחיות ואף אחד לא דיבר על זה

עצוב מאוד

 

אל תטרח לבזבז על זה את הזמן.

זה לא מעניין אותי,אני מכיר מה שאני שומע וזה מספיק לי מעל ומעבר.

שיהיה בן אדם טוב או שיהיה בן אדם זין-אין לי ולא תהיה לי שום אינטרקציה איתו ככה שאין לי שום עניין בחייו.

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 47 דקות, Transporter כתב:

אל תדבר איתי במודלים.

אני לא אמרתי שכולם יעבדו 100%

אמרתי שהרבה פחות עסקים היו נסגרים.

אתה לוקח את זה לקיצון, סבבה

 

מילים כמו חול.

ופגיעה של 10% לא הייתה סוגרת עסקים?

 

לפני 48 דקות, Transporter כתב:

רק שכחת להדגיש שכתבתי לך "מספיק שאתה עושה חלק מהדברים האלה - אתה חי כרגיל"

 

אם אתה עושה חלק מהדברים שעשית - אתה לא חי כרגיל.

מ.ש.ל

 

לפני 48 דקות, Transporter כתב:

ובוא נצרף לך תמונה חדשה כי הרבה זמן לא העלתי 

 בתור אחד שנוסע 4 5 פעמים בשנה לאילת

אני לא זוכר מתי ראיתי את אילת מפוצצת ככה

אם ככה נראית מדינה של אנשים שחיים בפחד מקורונה, אז אפשר לפתוח אירועים ולתת רק למי שלא מפחד להגיע

ככה או ככה האנשים האלה עושים מה שבא להם, האירוע זה לא מה שידביק אותם

 

זה ככה בערך כל שנה ביולי-אוגוסט

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...